Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Räsänen vetoaa pääministeriin toimien aloittamiseksi Helsingin Sanomia vastaan!!!!

Vierailija
30.06.2018 |

Räsäskä mennyt sekaisin.

Suuttui Identtiset kaksoset -kuvasta: Trump ja Sika

Onko Räsenen joku Trump-fani vai mitä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räsänen on aivan oikeassa. Todella törkeää ja loukkaavaa ulkonäköön kohdistuvaa ”huumoria”! Millainenkohan kohu olisi syntynyt, jos Angela Merkeliä tai Tarja Halosta olisi verrattu samaan tapaan johonkin nautaeläimeen..

Tarja Halonen oli USA:han päin ei toivottu henkilö. Tarja ponnistaa juuri hesarin arvopohjalta.

Vierailija
42/50 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räsäskä mennyt sekaisin.

Olisiko kuule ihan vain se, että sinisten/soinin kanssa on vaaliliitto tulossa, ja sille kerätään ääniä näillä kohu-ulostuloilla? Hihhuileiden äänet on jo tulossa, joten nyt ikäänkuin esittäytyy persuhenkisille että hei, mulla on näitäkin mielipiteitä. Ihan kuten Soini kosiskelee hihhuleita viime aikaisella möykällään, hei mä olen kuuluisa hillotolppamies mut mä olen myös kova uskovainen.

Olisko vaan siitä kyse että Räsänen ottaa kantaa kun ihmistä pilkataan ja vielä "laatulehden" sivuilla niin että joillekkin voi tulla mieleen että tämä ihmisten pilkkaaminen on ihan ok?

Ilmeisesti koulukiusaaminen ja työpaikkakiusaaminenkin on ok?

Kiusataanko sun koulussa tai työpaikalla useinkin Yhdysvaltain presidenttiä, joka on tunnettu sarja-ahdistelija?

Oikeutta ei saa ottaa omiin käsiin. Myös USA:ssa on tuomioistuimet jotka jakaa tuomioita, sinulla ei ole mitään oikeutta tuomita ketään, tai puolustella jonkun oletetuilla teolla omaa huonoa käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räsäskä mennyt sekaisin.

Olisiko kuule ihan vain se, että sinisten/soinin kanssa on vaaliliitto tulossa, ja sille kerätään ääniä näillä kohu-ulostuloilla? Hihhuileiden äänet on jo tulossa, joten nyt ikäänkuin esittäytyy persuhenkisille että hei, mulla on näitäkin mielipiteitä. Ihan kuten Soini kosiskelee hihhuleita viime aikaisella möykällään, hei mä olen kuuluisa hillotolppamies mut mä olen myös kova uskovainen.

Olisko vaan siitä kyse että Räsänen ottaa kantaa kun ihmistä pilkataan ja vielä "laatulehden" sivuilla niin että joillekkin voi tulla mieleen että tämä ihmisten pilkkaaminen on ihan ok?

Kiusataanko sun koulussa tai työpaikalla useinkin Yhdysvaltain presidenttiä, joka on tunnettu sarja-ahdistelija?

Toivottavasti sinulla ei ole lapsia.

Vierailija
44/50 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räsäskä mennyt sekaisin.

Oikeutta ei saa ottaa omiin käsiin. Myös USA:ssa on tuomioistuimet jotka jakaa tuomioita, sinulla ei ole mitään oikeutta tuomita ketään, tai puolustella jonkun oletetuilla teolla omaa huonoa käytöstä.

Siellä USAssa on myös sellaiset sananvapauslait, että tällaisille Räsäsille ja palstapersuille vain naurettaisiin.

Ja toki nauretaan Suomessakin.

Vierailija
45/50 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä odottais, että Hesari pysyy asialinjalla, monta rimanalitusta viimeaikoina. Ja Kaleva kirjoittaa vain Suviseuroista, niin kuin maailmalla ei muuta tapahtuisi. Boikottiin molemmat lehdet..

Vierailija
46/50 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verrattiinko Obamaa myös apinaan? Eikö palstan nimi ole tai ole ainakin ollut Kuin kaksi marjaa? Eli viitataan ulkonäköön, ei muuhun.

Vierailija
47/50 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma ettei Putinia otettu roskajulkaisun hampaisiin. Taisi myrkytysoireiden pelko olla liian suuri. #emmesuostupelkäämään

Vierailija
48/50 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärsin tuon vertauksen viittaavan enemmän ”sikamaiseen” käytökseen kuin ulkonäköön. Mutta enemmän olen kyllä loukkaantunut sikojen puolesta! Kyseessä on kuitenkin viaton, söpö ja viisas eläin. Trump taas edustaa ihmislajia ikävän hyvin.

Sallit että sinunkin ulkonäöstä lasketaan leikkiä, mee too.

Miten tämä liittyi minun viestiini?

Minusta ulkonäön haukkuminen on aina enemmän tai vähemmän ala-arvoista. Mutta jos joku haukkuisi minua, niin mitä sitten? Jos taas käyttäydyn oikeasti huonosti, ”kuin sika”, niin kyllä muilla on oikeus ja suorastaan velvollisuus siitä älähtää. Edes presidentti ei saa olla tällaisen kritiikin ulottumattomissa.

Kaikesta huolimatta, sika ei ole minusta hyvä haukkumasana, eikä kuvaa Trumpia yhtään, koska siat ovat kivoja eläimiä.

Sinä käyttäydyt huonosti. Sivistyneet ihmiset ei kuitenkaan ala sinua pilkkaamaan kuten esim. minäkään en ala.

Missä kohtaa? Siinä kun sanoin että siat ovat kivoja eläimiä? Vai siinä kun sanoin ettei Trumppia voi verrata sikaan? Vai kenties siinä kun sanoin että ihmisiä pitäisi saada arvostella käytöksensä, ei ulkonäön perusteella? Olen kirjoittanut tasan nämä kaksi viestiä, joissa puolustin sikoja. Ei haittaa vaikka pilkattaisiinkin, mutta jos voisit edes selvästi ja *sivistyneesti* osoittaa mikä tekee minun käytöksestäni huonoa, niin olisin kiitollinen. : D

Vierailija
49/50 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkan ensimmäinen uhri on pilkkaaja itse. Pätee myös kaikkeen muuhunkin negatiivisuuden ja pahan olon projisointiin.

Vierailija
50/50 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verrattiinko Obamaa myös apinaan? Eikö palstan nimi ole tai ole ainakin ollut Kuin kaksi marjaa? Eli viitataan ulkonäköön, ei muuhun.

Ei sivistynyt ihminen ala kilpailemaan että kuka sanoo kaikkein ilkeimmin, joten kyllä sivistymättömät ilkeilyn voittaa ja suon sen heille kun en muutakaan voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi