Päivi Räsänen vetoaa pääministeriin toimien aloittamiseksi Helsingin Sanomia vastaan!!!!
Räsäskä mennyt sekaisin.
Suuttui Identtiset kaksoset -kuvasta: Trump ja Sika
Onko Räsenen joku Trump-fani vai mitä?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Eikö Hesari ole kuitenkin ihan osa riippumatonta mediaa? Mitä Sipilä pääministerin asemassa voisi sille tehdä noin niinkuin käytännössä? Hänhän yritti taannoin vaikuttaa Ylen journalistiseen linjaan eikä siitä ainakaan hyvä heilunut, vaikka Yle sentään nauttii valtion rahoitustakin.
Muistaako kukaan sitä sitä maailman toiseksi suurinta uskontoa koskevaa pilakuvakohua. Pilakuvan julkaissut lehti pyysi julkisesti anteeksi ko kuvaa ja tuo anteeksipyyntö suututti ainakin kristittyjä kovasti. Nytkö sitten Trump on seuraava Pyhä Lehmä, joka on satiirin ulkopuolella?
Muistaakseni kun Tanskalainen lehti piirsi uskontoaiheisia pilakuvia niin Suomen pääministeri Vanhanen otti kantaa että sananvapauteen ei kuulu ihmisten pilkkaaminen, mutta ei näytä Sanoma ajattelevan samoin. Että kyllä päämisteriltä voisi kysyä asiasta että mitä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räsäskä mennyt sekaisin.
Olisiko kuule ihan vain se, että sinisten/soinin kanssa on vaaliliitto tulossa, ja sille kerätään ääniä näillä kohu-ulostuloilla? Hihhuileiden äänet on jo tulossa, joten nyt ikäänkuin esittäytyy persuhenkisille että hei, mulla on näitäkin mielipiteitä. Ihan kuten Soini kosiskelee hihhuleita viime aikaisella möykällään, hei mä olen kuuluisa hillotolppamies mut mä olen myös kova uskovainen.
Olisko vaan siitä kyse että Räsänen ottaa kantaa kun ihmistä pilkataan ja vielä "laatulehden" sivuilla niin että joillekkin voi tulla mieleen että tämä ihmisten pilkkaaminen on ihan ok?
Ilmeisesti koulukiusaaminen ja työpaikkakiusaaminenkin on ok?
Vierailija kirjoitti:
Ihan ansaittu kuva viimeisimpien hölmöilyjen perusteella.
Mitä hölmöä hän on tehnyt että ansaitsee sinunkin pilkan?
Opetatko lapsesikin pilkkaamaan ihmisiä?
Luulin ensin että tämä sikakuvajuttu on pila, mutta ei, oli täyttä totta että hesari pilkkaa ihmisiä sioiksi. En halua olla Sanoman kanssa missään tekemisissä, koska en halua tukea näin ala-arvoista toimintaa.
Kiitos ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ansaittu kuva viimeisimpien hölmöilyjen perusteella.
Korean ydinaseriisuntaneuvottelut, Ukrainan tilanteen neuvottelut, laittoman ihmistulvan ja salakuljetuksen torppaaminen Meksikon rajalla yms. Totta, aivan hirvittävää hölmöilyä tosiaan ollut viime aikoina...
Kuva on selkeästi lainvastainen. Miksi ei ota poliisiin yhteyttä ei pääministerillä mitään poliisin valtuuksia ole
Vierailija kirjoitti:
Räsäskä mennyt sekaisin.
Myös Laura Huhtasaari suuttui asiasta. Laura muuten aikoo vaihtaa puoluetta syksyllä, tiesittekä sitä.
Tarkoittaako tämä sitä että ih mistä saa verrata eläimeen esim apinaan?
Mitä se pääministeri asiaan kuuluu? Tuntuu että kaikki ovat Sipilän talutusnuorassa ja hänelle mennään kantelemaan jos joku kiusaa. Sippe voi sitten kiillottaa kilpeään oikeustaistelijana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räsäskä mennyt sekaisin.
Myös Laura Huhtasaari suuttui asiasta. Laura muuten aikoo vaihtaa puoluetta syksyllä, tiesittekä sitä.
Tottakai ihmisiä suututtaa katsoa kun ihmisiä pilkaaan.
Eikö sinua suututa katsoa kun ihmisiä pilkataan? Nyt tähän pilkkaan on ryhtynyt myös laatumedia, vaikka laadusta ei tosin enää kannata puhua.
Minä ymmärsin tuon vertauksen viittaavan enemmän ”sikamaiseen” käytökseen kuin ulkonäköön. Mutta enemmän olen kyllä loukkaantunut sikojen puolesta! Kyseessä on kuitenkin viaton, söpö ja viisas eläin. Trump taas edustaa ihmislajia ikävän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärsin tuon vertauksen viittaavan enemmän ”sikamaiseen” käytökseen kuin ulkonäköön. Mutta enemmän olen kyllä loukkaantunut sikojen puolesta! Kyseessä on kuitenkin viaton, söpö ja viisas eläin. Trump taas edustaa ihmislajia ikävän hyvin.
Sallit että sinunkin ulkonäöstä lasketaan leikkiä, mee too.
Taas klikkiotsikointikohu.
Kerätään ääniä ja mainostuloja lukijoilta.
Kuva oli Hesarin NYT-liitteen pilailupalstalla.
Vaikka olikin surkea vitsi, niin nyt tehdään kärpäsestä härkänen.
Miksei kukaan aikaisemmin ole valittanut niistä tuhannesta muusta kuvavitsistä missä pilkataan poliitikkoja?
Hesari on vihervassareiden ja sateenkaariolioiden lehti jolta ei voi enempää odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyi minun viestiini?
Minusta ulkonäön haukkuminen on aina enemmän tai vähemmän ala-arvoista. Mutta jos joku haukkuisi minua, niin mitä sitten? Jos taas käyttäydyn oikeasti huonosti, ”kuin sika”, niin kyllä muilla on oikeus ja suorastaan velvollisuus siitä älähtää. Edes presidentti ei saa olla tällaisen kritiikin ulottumattomissa.
Kaikesta huolimatta, sika ei ole minusta hyvä haukkumasana, eikä kuvaa Trumpia yhtään, koska siat ovat kivoja eläimiä.
MoukkamainenHesari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? :D
Nyt Päiville jäitä hattuun, enpä olisi hänestä uskonut
Siis mitä et olisi hänestä uskonut???
Oletko siis itse sitten niin sivistymätön juntti, että pidät hyvänäkin vitsinä toisen maan presidentin syvää loukkaamista???
Eiköhän Trump sen kestä, itse loukkaa ihmisiä sarjatulituksella (ja ahdistelee, uhkailee, raiskaa jne jne). Tavallaan hellyyttävää miten persut kokevat tarpeelliseksi puolustaa tätä pystyyn nostettua sikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räsäskä mennyt sekaisin.
Olisiko kuule ihan vain se, että sinisten/soinin kanssa on vaaliliitto tulossa, ja sille kerätään ääniä näillä kohu-ulostuloilla? Hihhuileiden äänet on jo tulossa, joten nyt ikäänkuin esittäytyy persuhenkisille että hei, mulla on näitäkin mielipiteitä. Ihan kuten Soini kosiskelee hihhuleita viime aikaisella möykällään, hei mä olen kuuluisa hillotolppamies mut mä olen myös kova uskovainen.
Olisko vaan siitä kyse että Räsänen ottaa kantaa kun ihmistä pilkataan ja vielä "laatulehden" sivuilla niin että joillekkin voi tulla mieleen että tämä ihmisten pilkkaaminen on ihan ok?
Ilmeisesti koulukiusaaminen ja työpaikkakiusaaminenkin on ok?
Kiusataanko sun koulussa tai työpaikalla useinkin Yhdysvaltain presidenttiä, joka on tunnettu sarja-ahdistelija?
Räsänen on aivan oikeassa. Todella törkeää ja loukkaavaa ulkonäköön kohdistuvaa ”huumoria”! Millainenkohan kohu olisi syntynyt, jos Angela Merkeliä tai Tarja Halosta olisi verrattu samaan tapaan johonkin nautaeläimeen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyi minun viestiini?
Minusta ulkonäön haukkuminen on aina enemmän tai vähemmän ala-arvoista. Mutta jos joku haukkuisi minua, niin mitä sitten? Jos taas käyttäydyn oikeasti huonosti, ”kuin sika”, niin kyllä muilla on oikeus ja suorastaan velvollisuus siitä älähtää. Edes presidentti ei saa olla tällaisen kritiikin ulottumattomissa.Kaikesta huolimatta, sika ei ole minusta hyvä haukkumasana, eikä kuvaa Trumpia yhtään, koska siat ovat kivoja eläimiä.
Sinä käyttäydyt huonosti. Sivistyneet ihmiset ei kuitenkaan ala sinua pilkkaamaan kuten esim. minäkään en ala.