Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet useimmiten maksavat ostokset ruokakaupoissa. Minäkin haluan miehen!

Vierailija
30.06.2018 |

Eli olen huomannut, että ruokakaupoissa useimmiten mies on se, joka maksaa pariskunnan laskun. Naiset sitten menevät pakkaamaan ostokset. Aika hyvä diili... naiselle. Taidan minäkin haluta miehen, koska tulisin säästämään mukavasti rahaa ruokaostoksissa :D Miten teidän perheessä? Onko todellakin niin, että miehet useimmiten maksavat teidän yhteiset ruuat?

Terveisin: 22-vuotias sinkkunainen, joka on tehnyt havaintoja...

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen tili, jonne kummankin palkat menee, joten ihan on sama kumpi siinä kassalla pankkikorttia käyttää kun se veloitus menee joka tapauksessa samalta tililtä. Ikinä ei ole tullut riitaa rahasta, sillä molemmat ollaan yhtä taloudellisia ihmisiä ja luotamme toisiumme.

Vierailija
22/43 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hankit hyvin palkatun työn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä maksan aina kaupassa omista rahoistani. Omat rahat ja tilit. Mies maksaa sitten lainat ja laskut. Ihan hyvä diili mulle.

Kerran tuli puhetta että maksetaan prosenttiosuuksien mukaan lainat ja muut kulut. Se olisi mennyt noin 80/20. Totesin, että ostan sitten ruuat myös vain itselleni ja maksan puolet lapsen ruuista. Mies on paljon isompi salijamppa ja kuluttaa huomattavasti enemmän. Meni miehen mielestä liian monimutkaiseksi, joten meillä näin. Eikä ole edes yhteistä tiliä ja yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta..

Vierailija
24/43 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli rahat olivatkin sitten yhteisiä. Eli naiset ei voittanutkaan vaan hävisivät, koska he joutuvat pakkaamaan ja mies vain seisoo kassalla vinguttamassa korttia. 

-pettynyt ap

Pakkaaminen on mukavampaa kuin maksaminen. Maksaessa on ihan tylsää vaan seisoskella siinä odottamassa että milloin sen kortin voi työntää lukijaan.

Vierailija
25/43 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee niin että mies pakkaa ja minä maksan sillä aikaa miehen kortilla. Ihan vaan siksi, että miehelläni ei ole kännykässään pankkinsa mobiilisovellusta, kun taas minulla on, niin voin kätevästi siirtää hänen tililleen puolet ostoksien loppusummasta vaikka samalla kun kävelemme autolle.

Vierailija
26/43 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehet onnistuisivat pakkaamaan ruokaostokset ilman naisten osaamista?

Miehet tekeytyvät osaamattomiksi, jotta naiset tekisivät työt.

Lapsetkin ovat osaavampia kuin teidän avuttomat miehet.

Vierailija
27/43 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota mun miestä jos haluat että hän maksaa ostokset

Vierailija
28/43 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli rahat olivatkin sitten yhteisiä. Eli naiset ei voittanutkaan vaan hävisivät, koska he joutuvat pakkaamaan ja mies vain seisoo kassalla vinguttamassa korttia. 

-pettynyt ap

Minä pakkaan mieluummin kuin maksan. En suostu ottamaan koko pankkikorttia. 

Vierailija
29/43 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehet onnistuisivat pakkaamaan ruokaostokset ilman naisten osaamista?

Miehet tekeytyvät osaamattomiksi, jotta naiset tekisivät työt.

Lapsetkin ovat osaavampia kuin teidän avuttomat miehet.

Hyvin helposti. Mies käy toisinaan yksin kaupassa. Yhdessä käydessä minä mieluummin pakkaan kuin maksan. 

Vierailija
30/43 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset rahat, minulla vain sattuu olemaan oma tietty tapani pakata tavarat, joten haluan pakata ne itse, mies jää silloin laittamaan loput tavarat hihnalle ja maksamaan.

Vierailija
31/43 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riidellä rahasta kirjoitti:

Meillä mies maksaa, minä pakkaan. Mies maksaa meidän yhteiseltä tililtä.

Meillä mies pakkaa, minä maksan, mutta kauppaostot maksetaan yhteisistä rahoista.

Vierailija
32/43 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa, koska tienaa 3x enemmän kuin minä.

Pakkaan mielelläni ja olen siinä hyvä.

Vierailija
33/43 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exä oli sen sortin sankari, että töitä se ei jaksanut tehdä, mutta sitä olisi hävettänyt kaupassa, jos minä olisin maksanut. Niinpä minun piti siirtää rahaa hänen tililleen, että hän voi maksaa kaupassa :D 

Onneksi pääsin eroon!

Vierailija
34/43 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten nainen on perheessä se, joka käy ruokakaupassa. Jos mies joskus erehtyy mukaan, on oikeudenmukaista, että hän maksaa edes silloin.

Vierailija
35/43 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen 20-vuotias mies jonka kuukausipalkka on 3000e, haluatko tulla pakkaamaan meidän ostokset? :)

Vierailija
36/43 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä 100 km:n päässä ja mies käy toissa paikkakunnalla.

Tietenkin mies hoitaa kauppareissut.

Vierailija
37/43 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun exä oli sen sortin sankari, että töitä se ei jaksanut tehdä, mutta sitä olisi hävettänyt kaupassa, jos minä olisin maksanut. Niinpä minun piti siirtää rahaa hänen tililleen, että hän voi maksaa kaupassa :D 

Onneksi pääsin eroon!

Ja sinä suostuit tähän?

Vierailija
38/43 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi pääsin eroon!

Vähän sama kuin kun ollaan kaupassa, mies ei suostu että mennään eri kassoille maksamaan omat ostoksemme vaan haluaa että maksetaan samasta samalla kassalla. Tätä en oikein ymmärrä. Ei kuulemma ole normaalia että pariskunnat maksavat itse ja erikseen kaupassa samaan aikaan.

Vierailija
39/43 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olen huomannut, että ruokakaupoissa useimmiten mies on se, joka maksaa pariskunnan laskun. Naiset sitten menevät pakkaamaan ostokset. Aika hyvä diili... naiselle. Taidan minäkin haluta miehen, koska tulisin säästämään mukavasti rahaa ruokaostoksissa :D Miten teidän perheessä? Onko todellakin niin, että miehet useimmiten maksavat teidän yhteiset ruuat?

Kumpikin meistä osaa käydä  yksin kaupassa. Viikolla käyn minä (nainen), viikonloppuisin käydään yhdessä.

Yhteisellä kauppareissulla maksaa se joka ensin ehtii  kehottaa toista menemään pakkaamaan. Muiden pariskuntien järjestelyyn en ota kantaa.

Muista trolli että miehen ottaminen  kasvattaa huimasti  kotitöiden määrää. Eli koska mies yleensä luistaa kotihommista, ruokaostosten maksaminen kompensoi sitä koska muutenhan mies joutuisi maksamaan naiselle siitä että nainen siivoaa miehen jäljet ja hoitaa kasvaneen kotiöiden määrän (siivous, pyykkäys, kokkaus).En tiedä onko se ruokaostoksissa säästäminen kasvaneen vaivannäön väärti. Sen lisäksi se mies haluaa että olet aina hyvännäköinen mutta samaan aikaan urputtaa jos laitat rahaa itseesi.

Ei tainnu käydä edes mielessä?

Vierailija
40/43 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin meistä osaa käydä  yksin kaupassa. Viikolla käyn minä (nainen), viikonloppuisin käydään yhdessä.

Yhteisellä kauppareissulla maksaa se joka ensin ehtii  kehottaa toista menemään pakkaamaan. Muiden pariskuntien järjestelyyn en ota kantaa.

Muista trolli että miehen ottaminen  kasvattaa huimasti  kotitöiden määrää. Eli koska mies yleensä luistaa kotihommista, ruokaostosten maksaminen kompensoi sitä koska muutenhan mies joutuisi maksamaan naiselle siitä että nainen siivoaa miehen jäljet ja hoitaa kasvaneen kotiöiden määrän (siivous, pyykkäys, kokkaus).En tiedä onko se ruokaostoksissa säästäminen kasvaneen vaivannäön väärti. Sen lisäksi se mies haluaa että olet aina hyvännäköinen mutta samaan aikaan urputtaa jos laitat rahaa itseesi.

Ei tainnu käydä edes mielessä?

Erittäin hyvin sanottu!