Mitä yleisesti himoittua et ottaisi vaikka ilmaiseksi saisit.
Siis omaan käyttöön, myyminen ei olisi siis mahdollista.
Minulla se olisi mökki ja omakotitalo. Voisin harkita josvain niissä olisi päätoiminen henkilökunta ;-)
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brasilialaista takapuolta (sellaista, jota moni kauneusleikkauksella havittelee). En vain käsitä, mikä läskiperseessä on olevinaan niin hienoa.
En myöskään haluaisi Aallon tarjoilupöytää.
En käsitä minäkään. Mun nuoruudessa läskiperseissä ei ollut mitään ihailtavaa.
Sinkkumies
Sama. Itkettiin tyttökaverin kanssa, kun meillä on niin ruma pullottava takapuoli kummallakin. Mielestäni ne on rumia vieläkin! Ja toinen ystäväni häpesi pulleita pusuhuuliaan. Nyt nekin on muka hienoja.
Kyllä Angelina Jolie näytti seksikkäältä (huom.) nuorena hyvine huulineen. Mutta en mä niihin tajua rojun tuuppausta, kun ne näyttää 99% oudoilta.
Enkä mä usko, että yksikään miehen viisari värähtää paremmin, vaikka miten paljon muoti muuttuisi ja läskiperseitä arvostettaisiin.
Itseäni enemmänkin inhottaa. Treenatut pakarat voin vielä käsittää.
Sinkkumies
Aalto-maljakkoa. Olen saanut lahjoiksi peräti neljä, odotan, että saan antaa ne eteenpäin perinnöksi. Inhoan.
Samoin inhoan kukkapenkkejä ulkona ja sisäkukkia. Kedolla saa kasvaa, muttei sisällä ja mun pihalla.
Ripsenpidennyksiä ja rakennekynsiä
Vierailija kirjoitti:
Intian matkaa. Sitä paskan määrää. Suhtautumista naiseen.
Arabimaihin matkaamista Suhtautuminen naisiin ihan P.stä. Naiset peitetään siihen Burkaan ja näin kielletään heidän edes olemasta eläviä ihmisiä. Hyi H:TTI
Eläintä kotiini. Ihmiset ja eläimet eläköön omissa tiloissaan.
Merkki tavaroita vaatteita.
Kauneusleikkauksia, toimenpiteitä.
Tatuointeja. Muoti tuotteita, muoti merkkejä.
Kyvytöntä miestä.
Narsisteja elinpiiriini.
Oletko käynyt Intiassa?
Minä olen ja ottaisin ilmaisen matkan milloin tahansa, jos vain voisin. Riippuu missäpäin Intiaa käy.
Yksi elämäni parhaista matkoista.
Vierailija kirjoitti:
Siis omaan käyttöön, myyminen ei olisi siis mahdollista.
Minulla se olisi mökki ja omakotitalo. Voisin harkita josvain niissä olisi päätoiminen henkilökunta ;-)
Yllättävän rikasta porukkaa täällä kun ei oma talo kelpaisi. Ilmeisesti kaikilla jo omistusasunto eikä yhtiövastikkeistakaan huolta.
Fjällrävenin parkaa. Kamalan kömpelö ja raskas päällä.
-Applen tuotteet (sopii taiteilijoille ja työttömille, oikeita hommia niillä ei saa tehtyä tehokkaasti)
-Michael Korsin ja Luis Vuittonin tuotteet (99,9% niistä hemmetin rumia)
-Valkoista skandinaavista sisustusta
-Kesämökkiä
Kaljaa
Tatuointia
Koiraa
Isoa autoa
Lentomatkaa, tai ylipäätään mitään ulkomaanmatkaa
Jotain susirumaa Vuittonin laukkua, rakennekynsiä tai turkiksia.
Jopo-pyörä.
Naurettavan näköinen "pellepyörä"
Pask.a ajaa
Se hankitaan siksi että "kaikilla muillakin on" (lue= idioottimaista lammaskäytöstä)
Saisi aina olla lukitsemassa sen seitsemällä lukolla tai varastetaan (Vaikka sillä nyt ei ikinä kehtaisi julkisesti polkeakaan)
Yksityiskeikkaa joltain artistilta, ihan keneltä vaan maailmassa. Jotenkin livemusiikki ja fanittaminen ei ole mun juttu.
En ottaisi myöskään sellaista palkintoa, joita välillä näkee "paikka x kokonaan sinun ja kavereidesi käyttöön", jos kyseessä olisi paikka, jonne tarvitsisi sen 20 kaveria, koska ei mulla ole niin montaa introverttina ihmisenä. :D Joku privaatti bilepaikka kuten mökki Lapista kyllä kelpaisi, menisin sinne parin kaverin kanssa kyhjöttämään, mutta jossain huvipuistossa voisi olla vähän awkwardia poukkoilla yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaan matkaa
Mikä vika Thaimaassa on? Tarkoitatko turistirysää vain jotain muuta? Eikö turistien pilaamia paikkoja löydy vähän kaikkialta?
Stringejä. Hankaava naru pakaroiden välissä.
Jättitelkkaria. Ruma eikä sovi mihinkään sisustukseen.
Ei ollu silloin, Twiggyn laihantiukat ohuet huulet oli muotia silloin. Läskihuulia hävettiin. ( 1960-70-luvun vaihteessa.)