Onko muita joilla ei ole mitään suunnitelmia tai ohjelmaa pääsiäisenä?
Minulla ei ole. Olen kotona ja makailen ja katson telkkaria. Eikä se ole ongelma. Pääasia että saa olla muutaman päivän töistä pois.
Kaikilla muilla tuntuu olevan kalenteri täynnä ohjelmaa.
Kommentit (48)
Ei suunnitelmia. Ei rahaa tehdä mitään. Mutta ei haittaa, viihdyn kotona. Herkkuja olisi kiva ollut ostaa. Olen työtön enkä uskovainen. Pääsiäinen on normiarkea.
Ei ollut suunnitelmia. Päivä kerrallaan.
"Olen kotona ja makailen ja katson telkkaria"
Tuo on suunnitelma.
Itsekin pysyn kotona. Pelaan tietsikalla, postailen palstalle, vedän kaljaa ja katselen nuoria neitoja tiktokista.
Ei ole mitään suunnitelmaa. Lasten ollessa pieniä suunnitelmat meni joskus vähän överiksikin. Keksin kaikkea ihanaa niille. Nyt on jo helpottunut olo, että vanhempansa keksikööt. On niitä juttuja kumminkin mukava muistella ja ainakin lapset muistaa.
- n69v -
On muitakin. Osa kipeänäkin hieman. Ja hetki kerrallaan.
Menen kalaan huomenna aamulla. Minulla on 18 metriä kalaverkkoa meressä joten käyn nostamassa ne jos siellä olisi siikaa jota voin savustaa.
Ei ole mitään suunnitelmia. Teinit on omissa oloissaan/menoissaan ja mies ryyppää ulkona. Minä olen yksin ja vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään suunnitelmia. Teinit on omissa oloissaan/menoissaan ja mies ryyppää ulkona. Minä olen yksin ja vituttaa.
Sekin on valinta jos et halua tehdä mitään. Näyttää siltä, että kaikki muut perheessäsi on suunnitelleet jotain hauskaa itselleensä. Miksi et sinäkin?
Olen kateellinen. Yleensä ollaan miehen kanssa noin. Nyt on sukulaisen juhlat ja minä en ilkeä olla menemättä.
Vierailija kirjoitti:
Menen kalaan huomenna aamulla. Minulla on 18 metriä kalaverkkoa meressä joten käyn nostamassa ne jos siellä olisi siikaa jota voin savustaa.
180 metriä siis
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen. Yleensä ollaan miehen kanssa noin. Nyt on sukulaisen juhlat ja minä en ilkeä olla menemättä.
Kuka kehtaa järjestää juhlat PÄÄSIÄISENÄ?
Teen täällä aloituksia persuista 7-23 kuten aina muulloinkin.
T: SilakkaRasmus
Penslailen sankkeria. Jos wappunna sitten jo kykenis
Olin ajatellut mennä tänään kiirastorstain messuun, mutta nukahdin sohvalle ruoan jälkeen.
Hyvää ruokaa ostin teinin kanssa, pitkästä aikaa tuhlasin loheen, kun oli 11.90/kg Prismassa.
Muuten ei ole mitään suunnitelmaa, ehkä leivon jotain. Jos yöllä sataa niin menen kävelylenkille, kun pölyt vähenisi.
Toivun alkuviikolla tehdystä leikkauksesta kotona. Olen tyytyväinen että leikkaus sattui ajallisesti tuonne, nyt voin hyvällä omallatunnolla "toipua" rauhassa kotona vain löhöten. Vointi on oikeasti aivan hyvä, ei olisi pakko löhötä.
Ihan makoilua kotona ja vähän kotihommia. Onneksi ei tarvitse nähdä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Lycka till 👍
Vierailija kirjoitti:
Hanki oma kämppä ja jätä se äijä. Ne valinnat.
Oli suunnitelmat, mutta tulin kipeäksi. Onneksi vähän parempi olo niin menee se näinkin.