Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisesti himoittua et ottaisi vaikka ilmaiseksi saisit.

Vierailija
30.06.2018 |

Siis omaan käyttöön, myyminen ei olisi siis mahdollista.

Minulla se olisi mökki ja omakotitalo. Voisin harkita josvain niissä olisi päätoiminen henkilökunta ;-)

Kommentit (335)

Vierailija
221/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea keksiä mitään, sillä voisihan sitä aina heittää kuitenkin tavarat roskiin, antaa jollekulle tai myydä ne. Joten jäljelle jäisi rahat itselle. En tiedä, mikä olisi niin etovaa, etten voisi sitä hetkeäkään itselläni pitää. 

Vierailija
222/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lifestyleblogia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brasilialaista takapuolta (sellaista, jota moni kauneusleikkauksella havittelee). En vain käsitä, mikä läskiperseessä on olevinaan niin hienoa.

En myöskään haluaisi Aallon tarjoilupöytää.

En käsitä minäkään. Mun nuoruudessa läskiperseissä ei ollut mitään ihailtavaa.

Sinkkumies

Sama. Itkettiin tyttökaverin kanssa, kun meillä  on niin ruma pullottava takapuoli kummallakin. Mielestäni ne on rumia vieläkin! Ja toinen ystäväni häpesi pulleita pusuhuuliaan. Nyt nekin on muka hienoja.

Luonnolliset pusuhuulet on aina olleet muodissa.

Eikä ole olleet. Mun huulia ja isoa suuta haukuttiin koulussa 80-luvulla. Pojat huuteli välitunnilla mm. rullahuuleksi, enkä viitsi tässä nyt niitä muita haukkumasanoja kirjoittaa, koska ne viittasi tiettyyn rotuun, joilla on usein pulleat huulet. Yläasteella kiusattiin kysymällä, onko sun häpyhuuletkin yhtä isot yms.

Tämä on kyllä hassua. Oon pian jo 30 ja mun on vaikea kuvitella, että ohuet huulet olisivat ikinä näyttäneet ihmisten mielestä hyvältä. Olisin ehkä ollut kaunis silloin!

Sama tuon peppujutun kanssa, outoa että olematonta peppua on joskus ihailtu, mutta onhan se uskottava kun parikymmentä vuotta vanhoja leffoja ja sarjoja katsoo anorektisine päänäyttelijöineen.

Vierailija
224/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopo-pyörä.

Naurettavan näköinen "pellepyörä"

Pask.a ajaa

Se hankitaan siksi että "kaikilla muillakin on" (lue= idioottimaista lammaskäytöstä)

Saisi aina olla lukitsemassa sen seitsemällä lukolla tai varastetaan (Vaikka sillä nyt ei ikinä kehtaisi julkisesti polkeakaan)

Mulla nyt ei riitä resursseja kokea tuommoista vihaa ja kiehuntaa elotonta _esinettä_ kohtaan, mutta itsekään en kyllä varmaan omaan käyttöön huolisi Jopoa, vaikka ajan itsekin vaihteettomalla vastaavalla retropyörällä. Osallistun kilpailuihin, joissa Jopoja arvotaan, koska ne voi aina myydä, mutta itselleni en ottaisi, koska jokopyörä on a) perusväri, jolloin huonomuistisena hukkaan sen mihin tahansa julkiseen pyöräparkkiin, ja jos se varastetaan, se on paljon vaikeampi löytää, ellei ole mitään spesiaalituntomerkkejä tai b) mulla ei ole riittävästi pokkaa polkea niitä toisen ääripään pyöriä eli niitä Mörönperän kyläkaupan logoilla varustettuja kirkuvan neonvärisiä palkintopyöriä, joita joskus näkee.

Vierailija
225/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppää Ranta-tampellasta Treelta. Koko mesta on aivan järkyttävä työmaa.

Vierailija
226/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvalakkia kun on posliiniakin tarjolla.

Vierailija
227/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagina, se ei vaan sovi miehille.

Vierailija
228/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosta. tai ees ponia.

Vierailija
229/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörää

Venettä (poislukien soutuvene)

Rannekelloa

Vierailija
230/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf varusteita ja -osaketta.

Vierailija
231/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkin matkaa. En lähtisi edes ilmaiseksi, vaikka vähän maksettaisiinkin. Ei noi rupusakin wt-paikat oikein nappaa.

En tiedä kuinka wt olemme mutta teimme matkanTurkkiin ja oli mielenkiintoista ja mukavaa.

Ehdottomasti ottaisin matkan sinne jos ilmaiseksi saisin vaikka ilmapiiri on varmaan muuttunut viime vuosina kylläkin.

Ja väitänpä että aika moni peukuttanutkin ottaisi tosi paikan tullen.

Turkissa ei ole mitään miksi mä haluaisin sinne mennä. 

En sano, että joskus voi mieli muuttua, kun olen tykännyt matkustella, mutta ei viimeiseen 20 vuoteen olisi tullut kysymkseenkään lähteä Turkkiin.

Sinkkumies

Vierailija
232/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tautista pildeä.

Vierailija
233/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuittonin yms. vastaavan kallista, överiä merkkilaukkua.

No thanks. Ei vaan ole tippaakaan makuuni- plus pukeudun muuten melko maanläheisesti, eikä siihen sovi tuollaiset veskat. Vaikuttaisi päälleliimatulta.

Eikö se ollut niin että sun kaverille miehensä osti tällaisen ja olit kateellinen kun sulla itsellä ei ole sellaiseen ikinä varaa ja lisäksi sulla ei ole myöskään sitä miestä. Vai miten se oli...

Vierailija
234/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoa jostain kaupungista (en lähtis mistään hinnasta maalta pois), tekoripsiä! hyi 

Vierailija
235/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi valkoista bemaria. Sen verran huonoja kokemuksia niistä etten halua identifioitua sellaisen omistajaksi.

Vierailija
236/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kolme automerkkiä tulee mieleen: Jeep, Jaguar, Alfa Romeo. Aina pitäisi olla korjaamolla. Ferrarin sitävastoin ottaisin: pitäisin tallissa ja ihailisin :)

Minä ottaisin kaikki automerkit, jos ilmaiseksi saisin. Itse asiassa mulla on ollut jopa Alfa Romeo, joka pelasi todella hyvin ilman mitään ongelmia 10 vuotta, kunnes päätin myydä sen eteenpäin. 

Vierailija
237/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin moni näistä kuulostaa vaan köyhien lätinältä, joka ei perustu mihinkään järkevään argumenttiin :Dd esim. Ei haluta autoksi Mersua tai Audia. Miksei? Ovatko huonoja tai rumia?

Samaa ihmettelin, että kellä on vara kieltäytyä upouudesta Mersusta tai Audista. Mulle kelpaisi mikä tahansa uusi auto. Se olisi ihan mieletetön säästö. 

Koska jos on mielessä ihan tietty auto, mikä tahansa muu olisi kompromissi. Ja jos ajaa jo mieluisalla uudella autolla, miksi tarvitsisi toisen?

Mulle auto tarkoittaa liikkumista paista A:sta B:hen ja ei todellakaan ole tärkeää millaisella autolla tuon matkan liikkuu, jos sen saa ilmaiseksi.  Ihan mikä tahansa auto käy, jos sen saisi ilmaiseksi.  Ihan rahan hukkausta muut asiat. 

Vierailija
238/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaa.

En enää ikinä suostu toisten alistettavaksi puoli-ilmaiseksi orjaksi ja työkavereiden kiusaamaksi. Freelancerina (joskus kylläkin pienillä tuloilla) elämä on ihanaa.

Vierailija
239/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kesämökkiä keskellä ei mitään. Ei  missään tapauksessa. Tonttikin saataisiin ilmaiseksi kotitilalta, mutta ei haluta.

-Julkisuutta, ei kiinnosta pätkääkään. 

-olla uudestaan nuori, voi sitä epävarmuutta kaikista asioita. 

Vierailija
240/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis omaan käyttöön, myyminen ei olisi siis mahdollista.

Minulla se olisi mökki ja omakotitalo. Voisin harkita josvain niissä olisi päätoiminen henkilökunta ;-)

Yllättävän rikasta porukkaa täällä kun ei oma talo kelpaisi. Ilmeisesti kaikilla jo omistusasunto eikä yhtiövastikkeistakaan huolta.

Kyllä omasta talosta kuluja on: kaikki lämmitys-, kunnostus- ja jätehuoltokulut pitäisi itse maksaa. Lisäksi pitää ymmärtää, miten sitä taloa pidetään kunnossa. En minä ainakaan tiedä. Mieluummin asun huolettomasti kerrostalossa.

Minä laittaisin omakotilan vuokralle ja asuisin niillä vuokrarahoilla ilmaiseksi kerrostalossa ja pistäisin loput rahat sijoitukseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi