Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisesti himoittua et ottaisi vaikka ilmaiseksi saisit.

Vierailija
30.06.2018 |

Siis omaan käyttöön, myyminen ei olisi siis mahdollista.

Minulla se olisi mökki ja omakotitalo. Voisin harkita josvain niissä olisi päätoiminen henkilökunta ;-)

Kommentit (335)

Vierailija
141/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattua toisen omaa miestä en ottaisi. Vaikka kuinka on ollut tarjolla.

Vierailija
142/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaiseksi jaettua ämpäriä.

Tuo on viisautta! Minä satuin uuteen kauppaan, kun siellä jaettiin ämpäreitä. Tai siis kauppa oli vanha, mutta sen nimi muuttui Tokmanniksi. Ämpärissä oli: kamalan rumia lautasliinoja, pussissa jotain lämpimässä säilyvää valmisruokaa, jääpalapusseja, pahoja ulkomaisia halpiskeksejä, liukasta narua, Tokmanni-lippis. En keksinyt millekään noista käyttöä. Se narukin: kuka tarvitsee liukasta, muovista narua ja mihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa. Minulle on tarjottukkin ilmaista autoa, en ottanut. Oli siis ehjä ja hyväkuntoinen tallissa seisonut eläkeläisen vähänajettu auto. Siis käytetyn auton ostajan unelma, mutta ei vaan kiinnosta maksaa parkkilupia, vakuutuksia, katsastuksia, renkaanvaihtoja, veroja, bensaa, korjauksia ja ansa sakkoja.

Vierailija
144/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fjällräven Kånken reppua.

Vierailija
145/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen kahvi kuten joku Paulig. Se on aivan hirveän makuista vaaleapaahtoista kuraa. Mulle maistuu tummat erikoiskahvit.

Mulla on aika sama maku, mutta kyllä suomalaiset kahvit on silti ihan hyvälaatuisia kun huomioi, että  ne on enimmäkseen tarkoitettu suodatinkahveiksi perus keittimiin. Jos ne pistää samanlaiseen kiehuvaan käsittelyyn kun tummat paahdot kannattaa laittaa, niin maistuu kyllä ihan karseille.

Vierailija
146/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pt:tä, eli personal traineria. Osaan itsekkin hahmottaa syömisen ihan sekä huolehtia liikunnasta.

Kyllä minä ehdottomasti ottaisin ilmaiseksi. Saisi uutta puhtia treeneihin ja ehkäpä uusia näkökulmia, joista voisi olla hyötyä. En ymmärrä miksi kieltäytyä sellaisesta mistä ei ole haittaa? Ymmärrän, jos ei halua autoa, jos sitä ei tarvitse, koska silloin pitää kuitenkin maksaa vakuutukset ym. kustannukset ihan turhan takia.

Vierailija
147/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraa.

Vierailija
148/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intian matkaa. Sitä paskan määrää. Suhtautumista naiseen.

Arabimaihin matkaamista Suhtautuminen naisiin ihan P.stä. Naiset peitetään siihen Burkaan ja näin kielletään heidän edes olemasta eläviä ihmisiä. Hyi H:TTI

Eläintä kotiini. Ihmiset ja eläimet eläköön omissa tiloissaan. 

Merkki tavaroita vaatteita.

Kauneusleikkauksia, toimenpiteitä.

Tatuointeja. Muoti tuotteita, muoti merkkejä.

Kyvytöntä miestä. 

Narsisteja elinpiiriini.

Vierailija
149/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukikokoelmaa. Niillä haetaan varmaan leikkisän sisustajan vaikutelmaa, mutta minun silmääni ne näyttävät samalla tavalla infantiililta kuin kuositunikat ja -legginsit aikuisella.

Vierailija
150/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat.

Vihaan rintaliivejä ja urheilen, joten isot heiluvat löllykät olisi vain tiellä. Myöskään tissien puristaminen linttaan heilumisen estämiseksi on jo näillä tisseillä epämukavaa, joten voin kuvitella kuinka ärsyttävää se olisi isommilla.

Vierailija
151/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumimukikokoelmaa. Niillä haetaan varmaan leikkisän sisustajan vaikutelmaa, mutta minun silmääni ne näyttävät samalla tavalla infantiililta kuin kuositunikat ja -legginsit aikuisella.

Mulla on lesbon keksimät muumit boikotissa olleet aina.

Vierailija
152/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kallis laukku (esim. Vuitton). Yök, ei kiitos.

Vierailija
153/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkin matkaa. En lähtisi edes ilmaiseksi, vaikka vähän maksettaisiinkin. Ei noi rupusakin wt-paikat oikein nappaa.

No eikohän ne turisteille rakennetut rantakadut nyt ole melkein samanlaisia joka paikassa maailmaa. Lisäksi kännisiä Brittejä löytyy kyllä lontoostakin. Istanbul on kuitenkin ihan historiallinen kaupunki, eli kyllä sinne nyt sentään kannattaisi mennä. Kulttuuri matkailija voi  olla lentokoneessa ihan hyvällä omallatunnolla nenä pystyssä, että saisit siitäkin kiihotusta, kun olet parempi kuin muut.

Vierailija
154/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoneja tai huulitäytteitä.

Vierailija
155/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ärsyttävää pikkukoiraa, joka kulkee sylissä tai laukussa mukana.

Vierailija
156/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkaa Thaimaaseen tai muuallekaan missä normi lämpötila 35 ja kosteus 80

No siellä on sadekausi. Nehän pelaa jalkapalloakin luolissa tähän aikaan vuodessa. Mene joskus joulun aikoihin mieluummin, niin ei ole niin kosteaa.

Vierailija
157/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liene kovin helppoa yrittää sisustaa tai ostaa vaatteita tai vaikka harrastaa kulttuuria, jos boikotoi homoja. Näitä kun on taidealoilla suhteellisesti paljon koko väestöön verrattuna. Ihan jo tilastollisesti ajatellen monen kipon ja kupin ja vaatteen suunnittelijan on oltava homo.

Vierailija
158/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin moni näistä kuulostaa vaan köyhien lätinältä, joka ei perustu mihinkään järkevään argumenttiin :Dd esim. Ei haluta autoksi Mersua tai Audia. Miksei? Ovatko huonoja tai rumia?

Se liittyy siihen, että sen auton mukana tulee imago ja tyyli leima, jota ihmiset eivät halua. Monet eivät halua olla huomion keskipisteenä ja näyttää menestystään ulospäin. Ihan sama juttu kun rolexeissa. Iso osa ihmisistä on kuitenkin aika vaatimatonta sakkia. Tämä ei siis välttämättä liity kateuteen tai mihinkään vihamielisyyteen audimiehiä kohtaan. Ei vaan ole se oma juttu.

Vierailija
159/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkin matkaa. En lähtisi edes ilmaiseksi, vaikka vähän maksettaisiinkin. Ei noi rupusakin wt-paikat oikein nappaa.

Itsestä kiinni, jos ei löydä mistä tahansa maasta mitään muuta, kuin rupusakin wt-paikkoja.

Vierailija
160/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän oli biseksuaali, mutta jatkat varmaan boikottiasi. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi