Mitä yleisesti himoittua et ottaisi vaikka ilmaiseksi saisit.
Siis omaan käyttöön, myyminen ei olisi siis mahdollista.
Minulla se olisi mökki ja omakotitalo. Voisin harkita josvain niissä olisi päätoiminen henkilökunta ;-)
Kommentit (335)
Tasaista pientä nurmikkopihaa. Ankea ja tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla se olisi mökki ja omakotitalo. Voisin harkita josvain niissä olisi päätoiminen henkilökunta ;-)
Yllättävän rikasta porukkaa täällä kun ei oma talo kelpaisi. Ilmeisesti kaikilla jo omistusasunto eikä yhtiövastikkeistakaan huolta.
Kyllä omasta talosta kuluja on: kaikki lämmitys-, kunnostus- ja jätehuoltokulut pitäisi itse maksaa. Lisäksi pitää ymmärtää, miten sitä taloa pidetään kunnossa. En minä ainakaan tiedä. Mieluummin asun huolettomasti kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Turkin matkaa. En lähtisi edes ilmaiseksi, vaikka vähän maksettaisiinkin. Ei noi rupusakin wt-paikat oikein nappaa.
En tiedä kuinka wt olemme mutta teimme matkanTurkkiin ja oli mielenkiintoista ja mukavaa.
Ehdottomasti ottaisin matkan sinne jos ilmaiseksi saisin vaikka ilmapiiri on varmaan muuttunut viime vuosina kylläkin.
Ja väitänpä että aika moni peukuttanutkin ottaisi tosi paikan tullen.
Onkohan grillit yleisesti haluttuja? No, en ottaisi. Ei kuitenkaan tulisi grillattua, ja se hökötys vain veisi tilaa. Minulla olisi jo grilli, jos sellaisen haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brasilialaista takapuolta (sellaista, jota moni kauneusleikkauksella havittelee). En vain käsitä, mikä läskiperseessä on olevinaan niin hienoa.
En myöskään haluaisi Aallon tarjoilupöytää.
En käsitä minäkään. Mun nuoruudessa läskiperseissä ei ollut mitään ihailtavaa.
Sinkkumies
Sama. Itkettiin tyttökaverin kanssa, kun meillä on niin ruma pullottava takapuoli kummallakin. Mielestäni ne on rumia vieläkin! Ja toinen ystäväni häpesi pulleita pusuhuuliaan. Nyt nekin on muka hienoja.
Kyllä Angelina Jolie näytti seksikkäältä (huom.) nuorena hyvine huulineen. Mutta en mä niihin tajua rojun tuuppausta, kun ne näyttää 99% oudoilta.
Enkä mä usko, että yksikään miehen viisari värähtää paremmin, vaikka miten paljon muoti muuttuisi ja läskiperseitä arvostettaisiin.
Itseäni enemmänkin inhottaa. Treenatut pakarat voin vielä käsittää.
Sinkkumies
Angelinahan taisi tulla kuuluisaksi siitä Tomb Rider pelistä, missä sen perse oli enimmäkseen keskellä ruutua. Outoa on, että samaan aikaan se alkoi adoptoimaan lapsia, parantamaan maailmaa ja luontoa, hän toisella kädellä pumppasi silikonia huuliin ja muovia tisseihin.
Olen sen verran rikas, että voisin ostaa suunnilleen minkä tahansa auton, tai useamman. Vaikka sellaisia mitä ei tässä maassa ole kenelläkään. Muiden hankintojen suhteen en rahaa säästele, mutta autoja en osta, koska inhoan niitä. Jos pakon edessä joutuisin hankkimaan taas auton niin se olisi jokin pieni, järkevä ja ympäristöystävällinen japanilainen.
En ottaisi mitään merkkivaatteita tai laukkuja. Valitsen vaatteeni (ja kaiken muunkin mitä ostan) oman makuni mukaan, en merkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin moni näistä kuulostaa vaan köyhien lätinältä, joka ei perustu mihinkään järkevään argumenttiin :Dd esim. Ei haluta autoksi Mersua tai Audia. Miksei? Ovatko huonoja tai rumia?
Samaa ihmettelin, että kellä on vara kieltäytyä upouudesta Mersusta tai Audista. Mulle kelpaisi mikä tahansa uusi auto. Se olisi ihan mieletetön säästö.
Koska jos on mielessä ihan tietty auto, mikä tahansa muu olisi kompromissi. Ja jos ajaa jo mieluisalla uudella autolla, miksi tarvitsisi toisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaan matkaa
Mikä vika Thaimaassa on? Tarkoitatko turistirysää vain jotain muuta? Eikö turistien pilaamia paikkoja löydy vähän kaikkialta?
Voisko joku perustella miksi Thaimaa on huono? En ole käynyt siellä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan grillit yleisesti haluttuja? No, en ottaisi. Ei kuitenkaan tulisi grillattua, ja se hökötys vain veisi tilaa. Minulla olisi jo grilli, jos sellaisen haluaisin.
Meillä on grilli, mutta emme ole kertaakaan käyttäneet sitä. Ei olla kesäihmisiä, eikä tykätä grillata. En muista edes milloin ja miksi tuo grilli meille tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin moni näistä kuulostaa vaan köyhien lätinältä, joka ei perustu mihinkään järkevään argumenttiin :Dd esim. Ei haluta autoksi Mersua tai Audia. Miksei? Ovatko huonoja tai rumia?
Samaa ihmettelin, että kellä on vara kieltäytyä upouudesta Mersusta tai Audista. Mulle kelpaisi mikä tahansa uusi auto. Se olisi ihan mieletetön säästö.
Koska jos on mielessä ihan tietty auto, mikä tahansa muu olisi kompromissi. Ja jos ajaa jo mieluisalla uudella autolla, miksi tarvitsisi toisen?
No tuo on eri tilanne, jos on jo uusi auto alla, mutta aika monella ei ole. Mieluummin ottaisin uuden auton vastaan ja myisin vanhan auton alta pois. Mulla ei ainakaan olisi ylimääräistä rahaa kieltäytyä tarjouksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän rikasta porukkaa täällä kun ei oma talo kelpaisi. Ilmeisesti kaikilla jo omistusasunto eikä yhtiövastikkeistakaan huolta.
Kyllä omasta talosta kuluja on: kaikki lämmitys-, kunnostus- ja jätehuoltokulut pitäisi itse maksaa. Lisäksi pitää ymmärtää, miten sitä taloa pidetään kunnossa. En minä ainakaan tiedä. Mieluummin asun huolettomasti kerrostalossa.
Minä voisin ottaa omakotitalon vastaan nykyisellä asuinalueella, koska nuo kustannukset tulisivat kuitenkin pienemmäksi kuin asunnon vuokraus kuussa. Nyt maksan vuokraa 800 euroa kuussa, mutta jotenkin en usko, että omakotilan kustannukset ovat ihan samaa luokkaa? Vai ovatko?
Onko ne Burberryn ne haalean beiget ja ruudulliset kamppeet? No niitä en ottaisi edes ilmaiseksi.
Pari kolme automerkkiä tulee mieleen: Jeep, Jaguar, Alfa Romeo. Aina pitäisi olla korjaamolla. Ferrarin sitävastoin ottaisin: pitäisin tallissa ja ihailisin :)
Freddyt (perseentyrkytyshousut)
En käyttäisi vaikka minulle maksettaisiin.
Mitään merkkilaukkua tmv, jossa tuotemerkin nimi/logo on näkyvissä. Jotkut tuhlaavat rahansa niihinkin.
Lemmikkikäärmettä, liskoa tai hämähäkkiä.