Mitä yleisesti himoittua et ottaisi vaikka ilmaiseksi saisit.
Siis omaan käyttöön, myyminen ei olisi siis mahdollista.
Minulla se olisi mökki ja omakotitalo. Voisin harkita josvain niissä olisi päätoiminen henkilökunta ;-)
Kommentit (335)
Oiva Tikan lasilintuja, voiko rumempaa koriste-esinettä ollakaan. Sain sellaisen kerran läksiäislahjaksi töistä ja "unohdin" sen asuntoon kun muutettiin. Ois kai sen voinut myydäkin, mutta en siinä elämäntilanteessa jaksanut ajatella.
Alkoholista en piittaa. Muistan joskus vuosia sitten firman pikkujouluissa, annoin drinkkilippuni pois ja joillekin ne kelpas kovasti.
Omakotitalon voisin ottaa minäkin, jos olis puutarhuri ja siivooja (itse siivoan työkseni, joten ei kiinnosta vapaalla).
Asuntoa Helsingin kantakaupungista.
Av mammaa, tosin en tiedä onko ne jonkun himoitsevia
Mullakin mökki ja omakotitalo. Lisäksi auto.
Brasilialaista takapuolta (sellaista, jota moni kauneusleikkauksella havittelee). En vain käsitä, mikä läskiperseessä on olevinaan niin hienoa.
En myöskään haluaisi Aallon tarjoilupöytää.
Kesämökkiä. Ihanaahan semmoisessa on käydä saunassa ja uimassa ja rentoutumassa. Siis jos joku leikkais ruohot, tekis polttopuut, remontoisia mökkiä, maksaisi kaikki kulut....
Karibian risteilyä tai muutakaan kaukomatkaa. Antaisin eteenpäin, jos esim voittaisin arpajaisissa.
Sitä sellaista Chanelin tikattua laukku jossa on kullanvärinen metallihihna. Aivan karsean ruma mummolaukku, mun isomummolla oli se ja patsasteli veskansa kanssa minkkiturkissaan Stockmannilla. Nyt molemmat taitaa olla mun äidillä, turkki ja kassi, mutta ei edes hän käytä kumpaakaan. Tai ehkä sitä laukkua juhlissa.
Sitten nää bloggaajat painaa menemään kattokaa mun persettä shortseissa ja lenkkareissa Chanel olalla. Aivan suunnattoman kornin näköistä
Matkaa johonkin Thaimaahan tai muualle Aasiaan. Tai Afrikkaan.
Louis Vuittonin laukkua. Hyi hitto ne on rumia.
Lippua Cheekin (tms) konserttiin.
Vierailija kirjoitti:
Brasilialaista takapuolta (sellaista, jota moni kauneusleikkauksella havittelee). En vain käsitä, mikä läskiperseessä on olevinaan niin hienoa.
En myöskään haluaisi Aallon tarjoilupöytää.
En käsitä minäkään. Mun nuoruudessa läskiperseissä ei ollut mitään ihailtavaa.
Sinkkumies
Autoa.