Mitä yleisesti himoittua et ottaisi vaikka ilmaiseksi saisit.
Siis omaan käyttöön, myyminen ei olisi siis mahdollista.
Minulla se olisi mökki ja omakotitalo. Voisin harkita josvain niissä olisi päätoiminen henkilökunta ;-)
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Louis Vuittonin ruskeaa laukkua. Ei ole mun mielestä kaunis.
Sanaa mieltä, samoin ne värilliset logolaukut on kuin 6-vuotiaalle suunniteltuja.
Ihmettelen sitä, miten hyvällä markkinoinnilla saadaankin ihmiset ostamaan mitä sontaa hyvänsä ja vielä kalliiseen hintaan. Ihmisten typeryys on rajatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Louis Vuittonin ruskeaa laukkua. Ei ole mun mielestä kaunis.
Täysin samaa mieltä. Vuittonin Murakami's Multicolore Monogram -laukku on vielä kauheampi. Näyttää ihan pikkulapsen laukulta.
Haha, tein näköjään juuri kuin kopion viestistäsi -en ollut vielä lukenut ketjua näin pitkälle!
Jotain epäkäytännöllista ja rumaa huonekalua tai esinettä, joka on nimekkään tai trendikkään suunnittelijan suunnittelema.
Vain sen nimen tai trendin vuoksi.
Yleensäkään en minkään trendin vuoksi, jos en itse tykkää siitä esineestä tai en sitä tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Niin moni näistä kuulostaa vaan köyhien lätinältä, joka ei perustu mihinkään järkevään argumenttiin :Dd esim. Ei haluta autoksi Mersua tai Audia. Miksei? Ovatko huonoja tai rumia?
Todennäköisesti eivät halua samaistua ihmisiin, jotka ovat sellaiset autot hankkineet. Sen ymmärtää kyllä.
Tatuointia, yhtään minnekään. En edes vaikka maksettaisiin muutama tonni.
Chanelin 2.55 käsilaukkua. Mummomainen ja ruma
Vierailija kirjoitti:
Louis Vuittonin laukkua. Hyi hitto ne on rumia.
Luulen, että monissa maissa noiden idea on se, että laukut ovat status symboli. Ne ovat rumia siksi, että näkyisi kilometrin päähän, että nainen ei ole itse ostanut laukkua, vaan hänellä on rikas ja tyylitajuton kosiskelija, joka on antanut sen lahjaksi. Tuo on siis sellainen lippu, joka kertoo, että mun peppua ja persoonallisuutta arvostetaan enemmän kun sun. Niistä tosin voi oikeasti tulla sellainen kevytkenkäinen "mulla on sugardaddy" imago. Näitä laukkuja ei siis kuulu ostaa itse.
Lottovoitto.
Jos saisin voittolapun käteeni nyt, lahjoittaisin varmasti suuren osan kissoille ym eläimille, ehkä osan voisi laittaa oikeasti köyhille lapsiperheille. Itse pitäisin ehkä 10 000 euroa, jonka ottaisin viidenkympin seteleinä ja asettaisin ne kämppäni lattialle ja ihastelisin niitä siinä:)
Kun on mielenterveysongelmia, niin ylimääräisellä rahalla ei tee juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brasilialaista takapuolta (sellaista, jota moni kauneusleikkauksella havittelee). En vain käsitä, mikä läskiperseessä on olevinaan niin hienoa.
En myöskään haluaisi Aallon tarjoilupöytää.
En käsitä minäkään. Mun nuoruudessa läskiperseissä ei ollut mitään ihailtavaa.
Sinkkumies
Sama. Itkettiin tyttökaverin kanssa, kun meillä on niin ruma pullottava takapuoli kummallakin. Mielestäni ne on rumia vieläkin! Ja toinen ystäväni häpesi pulleita pusuhuuliaan. Nyt nekin on muka hienoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brasilialaista takapuolta (sellaista, jota moni kauneusleikkauksella havittelee). En vain käsitä, mikä läskiperseessä on olevinaan niin hienoa.
Sinkkumies
Sama. Itkettiin tyttökaverin kanssa, kun meillä on niin ruma pullottava takapuoli kummallakin. Mielestäni ne on rumia vieläkin! Ja toinen ystäväni häpesi pulleita pusuhuuliaan. Nyt nekin on muka hienoja.
Luonnolliset pusuhuulet on aina olleet muodissa.
Vierailija kirjoitti:
Intian matkaa. Sitä paskan määrää. Suhtautumista naiseen.
Arabimaihin matkaamista Suhtautuminen naisiin ihan P.stä. Naiset peitetään siihen Burkaan ja näin kielletään heidän edes olemasta eläviä ihmisiä. Hyi H:TTI
Eläintä kotiini. Ihmiset ja eläimet eläköön omissa tiloissaan.
Merkki tavaroita vaatteita.
Kauneusleikkauksia, toimenpiteitä.
Tatuointeja. Muoti tuotteita, muoti merkkejä.
Kyvytöntä miestä.
Narsisteja elinpiiriini.
Miksi kyvytön mies olisi yleisesti himoittu asia? Minusta se on juuri päin vastoin. Miehen oletetaan olevan aina halukas, aina pystyvä, terhakka ja kestävä. Jos et ole, et ole yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Piukkaa ja nuorta pinmppiä. En ottaisi missään nimessä jos joku naitavannäköinenneiti tarjoaisi.
Uskotaan! Paitsi kohteliaisuudesta kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Luonnolliset pusuhuulet on aina olleet muodissa.
Eikä ole olleet. Mun huulia ja isoa suuta haukuttiin koulussa 80-luvulla. Pojat huuteli välitunnilla mm. rullahuuleksi, enkä viitsi tässä nyt niitä muita haukkumasanoja kirjoittaa, koska ne viittasi tiettyyn rotuun, joilla on usein pulleat huulet. Yläasteella kiusattiin kysymällä, onko sun häpyhuuletkin yhtä isot yms.
Muusikkoa tai urheilijaa en puolisoksi huolisi, koska eivät ole koskaan kotona.
Tamperelaista sen olla pitääkin!