Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisesti himoittua et ottaisi vaikka ilmaiseksi saisit.

Vierailija
30.06.2018 |

Siis omaan käyttöön, myyminen ei olisi siis mahdollista.

Minulla se olisi mökki ja omakotitalo. Voisin harkita josvain niissä olisi päätoiminen henkilökunta ;-)

Kommentit (335)

Vierailija
161/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Afrikkalaista tai lähi-itäläistä mustaa makkaraa.

Tamperelaista sen olla pitääkin!

Vierailija
162/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Louis Vuittonin ruskeaa laukkua. Ei ole mun mielestä kaunis.

Sanaa mieltä, samoin ne värilliset logolaukut on kuin 6-vuotiaalle suunniteltuja.

Ihmettelen sitä, miten hyvällä markkinoinnilla saadaankin ihmiset ostamaan mitä sontaa hyvänsä ja vielä kalliiseen hintaan. Ihmisten typeryys on rajatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Louis Vuittonin ruskeaa laukkua. Ei ole mun mielestä kaunis.

Täysin samaa mieltä. Vuittonin Murakami's Multicolore Monogram -laukku on vielä kauheampi. Näyttää ihan pikkulapsen laukulta. 

Haha, tein näköjään juuri kuin kopion viestistäsi -en ollut vielä lukenut ketjua näin pitkälle!

Vierailija
164/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain epäkäytännöllista ja rumaa huonekalua tai esinettä, joka on nimekkään tai trendikkään suunnittelijan suunnittelema.

Vain sen nimen tai trendin vuoksi.

Yleensäkään en minkään trendin vuoksi, jos en itse tykkää siitä esineestä tai en sitä tarvitse.

Vierailija
165/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin moni näistä kuulostaa vaan köyhien lätinältä, joka ei perustu mihinkään järkevään argumenttiin :Dd esim. Ei haluta autoksi Mersua tai Audia. Miksei? Ovatko huonoja tai rumia?

Todennäköisesti eivät halua samaistua ihmisiin, jotka ovat sellaiset autot hankkineet. Sen ymmärtää kyllä.

Vierailija
166/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivimallia

Sinkkumies

Vierailija
167/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointia, yhtään minnekään. En edes vaikka maksettaisiin muutama tonni.

Vierailija
168/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanelin 2.55 käsilaukkua. Mummomainen ja ruma

Vierailija
169/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Louis Vuittonin laukkua. Hyi hitto ne on rumia.

Luulen, että monissa maissa noiden idea on se, että laukut ovat status symboli. Ne ovat rumia siksi, että näkyisi kilometrin päähän, että nainen ei ole itse ostanut laukkua, vaan hänellä on rikas ja tyylitajuton kosiskelija, joka on antanut sen lahjaksi. Tuo on siis sellainen lippu, joka kertoo, että mun peppua ja persoonallisuutta arvostetaan enemmän kun sun. Niistä tosin voi oikeasti tulla sellainen kevytkenkäinen "mulla on  sugardaddy" imago. Näitä laukkuja ei siis kuulu ostaa itse.

Vierailija
170/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä kotiini asumaan.

171/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoitto.

Jos saisin voittolapun käteeni nyt, lahjoittaisin varmasti suuren osan kissoille ym eläimille, ehkä osan voisi laittaa oikeasti köyhille lapsiperheille. Itse pitäisin ehkä 10 000 euroa, jonka ottaisin viidenkympin seteleinä ja asettaisin ne kämppäni lattialle ja ihastelisin niitä siinä:)

Kun on mielenterveysongelmia, niin ylimääräisellä rahalla ei tee juuri mitään.  

Vierailija
172/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brasilialaista takapuolta (sellaista, jota moni kauneusleikkauksella havittelee). En vain käsitä, mikä läskiperseessä on olevinaan niin hienoa.

En myöskään haluaisi Aallon tarjoilupöytää.

En käsitä minäkään. Mun nuoruudessa läskiperseissä ei ollut mitään ihailtavaa.

Sinkkumies

Sama. Itkettiin tyttökaverin kanssa, kun meillä  on niin ruma pullottava takapuoli kummallakin. Mielestäni ne on rumia vieläkin! Ja toinen ystäväni häpesi pulleita pusuhuuliaan. Nyt nekin on muka hienoja.

Vierailija
173/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa.

Vierailija
174/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkoilijaa

Vierailija
175/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brasilialaista takapuolta (sellaista, jota moni kauneusleikkauksella havittelee). En vain käsitä, mikä läskiperseessä on olevinaan niin hienoa.

Sinkkumies

Sama. Itkettiin tyttökaverin kanssa, kun meillä  on niin ruma pullottava takapuoli kummallakin. Mielestäni ne on rumia vieläkin! Ja toinen ystäväni häpesi pulleita pusuhuuliaan. Nyt nekin on muka hienoja.

Luonnolliset pusuhuulet on aina olleet muodissa.

Vierailija
176/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intian matkaa. Sitä paskan määrää. Suhtautumista naiseen.

Arabimaihin matkaamista Suhtautuminen naisiin ihan P.stä. Naiset peitetään siihen Burkaan ja näin kielletään heidän edes olemasta eläviä ihmisiä. Hyi H:TTI

Eläintä kotiini. Ihmiset ja eläimet eläköön omissa tiloissaan. 

Merkki tavaroita vaatteita.

Kauneusleikkauksia, toimenpiteitä.

Tatuointeja. Muoti tuotteita, muoti merkkejä.

Kyvytöntä miestä. 

Narsisteja elinpiiriini.

Miksi kyvytön mies olisi yleisesti himoittu asia? Minusta se on juuri päin vastoin. Miehen oletetaan olevan aina halukas, aina pystyvä, terhakka ja kestävä. Jos et ole, et ole yhtään mitään.

Vierailija
177/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piukkaa ja nuorta pinmppiä. En ottaisi missään nimessä jos joku naitavannäköinenneiti tarjoaisi.

Uskotaan! Paitsi kohteliaisuudesta kerran.

Vierailija
178/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Luonnolliset pusuhuulet on aina olleet muodissa.

Eikä ole olleet. Mun huulia ja isoa suuta haukuttiin koulussa 80-luvulla. Pojat huuteli välitunnilla mm. rullahuuleksi, enkä viitsi tässä nyt niitä muita haukkumasanoja kirjoittaa, koska ne viittasi tiettyyn rotuun, joilla on usein pulleat huulet. Yläasteella kiusattiin kysymällä, onko sun häpyhuuletkin yhtä isot yms.

Vierailija
179/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikkoa tai urheilijaa en puolisoksi huolisi, koska eivät ole koskaan kotona.

Vierailija
180/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpytynnyriä tai poreallasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan