Mitä yleisesti himoittua et ottaisi vaikka ilmaiseksi saisit.
Siis omaan käyttöön, myyminen ei olisi siis mahdollista.
Minulla se olisi mökki ja omakotitalo. Voisin harkita josvain niissä olisi päätoiminen henkilökunta ;-)
Kommentit (335)
Fitneskroppaa (ovat kammottavia) ja merkkilaukkua (olis nolo). Lisäksi en ottaisi jotain tietyn merkkistä autoa (Mersu, Volvo, Bemari tms.). En kehtaisi näyttäytyä sellaisessa :D
Omakotitaloa (jösses sitä työnmäärää), mökkiä (tuplatyömäärä), perittyä mökkiä (kaiken työn lisäksi olisi kuitenkin väärässä sijainnissa ja muu suku näreissään), lemmikkieläimiä (sitoo liiaksi), string-hyllyä (kerää vain pölyä), muitakaan avohyllyjä keittiöön (joudut putsaa astiatkin ennen käyttöä pölystä), kånken-reppua (ei tarvitse perusteluita), tatuointia, miehistä suurinta osaa (laiskat, läskit, juopot, röökaajat, mammanpojat, saamattomat, pettäjät, hullun ex eukon omaavat yh isät, ...),
Paljua. Hyi mikä pöpöämpäri se on.
Vierailija kirjoitti:
Louis Vuittonin ruskeaa laukkua. Ei ole mun mielestä kaunis.
Täysin samaa mieltä. Vuittonin Murakami's Multicolore Monogram -laukku on vielä kauheampi. Näyttää ihan pikkulapsen laukulta.
Niin moni näistä kuulostaa vaan köyhien lätinältä, joka ei perustu mihinkään järkevään argumenttiin :Dd esim. Ei haluta autoksi Mersua tai Audia. Miksei? Ovatko huonoja tai rumia?
Vierailija kirjoitti:
Niin moni näistä kuulostaa vaan köyhien lätinältä, joka ei perustu mihinkään järkevään argumenttiin :Dd esim. Ei haluta autoksi Mersua tai Audia. Miksei? Ovatko huonoja tai rumia?
Samaa ihmettelin, että kellä on vara kieltäytyä upouudesta Mersusta tai Audista. Mulle kelpaisi mikä tahansa uusi auto. Se olisi ihan mieletetön säästö.
Jos pitäisi sitten käyttääkin, en ottaisi
- lippua keikalle/musiikkitapahtumaan
- urheilukanavaa
- arvokasta merkkilaukkua (ei sopisi muuhun tyyliin, ja en halua antaa itsestäni varakasta kuvaa)
- autoa jos muut kulut pitäisi maksaa itse (tai väliaikaisesti ehkä)
- valkaisevaa hammastahnaa, joka hankaa.
Vierailija kirjoitti:
En halua näyttää pröystäilijältä :D. Oikeastaan kaikki tollanen merkkikama on sellaista mulle. Jos saisin tuollaisen auton ilmaiseksi niin myisin sen ja ostaisin vaatimattomamman tilalle.
Toyotaa. 1 päivä vuokra-Toyota Auriksen ratissa riitti. Olihan tuo jo peräti 5000 km ajettu. Kauhea ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelin, että kellä on vara kieltäytyä upouudesta Mersusta tai Audista. Mulle kelpaisi mikä tahansa uusi auto. Se olisi ihan mieletetön säästö.
Tietenkin se auto otettaisiin mutta myytäisiin ja ostettaisiin mieluisampi auto.
Vimma lettilegginsejä. Ovat järkyttävän rumia, mutta ainakin FB-kirppiksillä menee sekunnissa kovalla hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin se auto otettaisiin mutta myytäisiin ja ostettaisiin mieluisampi auto.
Lue avaus!
Pt:tä, eli personal traineria. Osaan itsekkin hahmottaa syömisen ihan sekä huolehtia liikunnasta.
Kuka himoitsee käytettyjä patjoja?