Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisesti himoittua et ottaisi vaikka ilmaiseksi saisit.

Vierailija
30.06.2018 |

Siis omaan käyttöön, myyminen ei olisi siis mahdollista.

Minulla se olisi mökki ja omakotitalo. Voisin harkita josvain niissä olisi päätoiminen henkilökunta ;-)

Kommentit (335)

Vierailija
121/335 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira, kissa, päihteet, virvoitusjuomat, käytetyt patjat, sohvat ja sängyt

Kuka himoitsee käytettyjä patjoja?

Vierailija
122/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitneskroppaa (ovat kammottavia) ja merkkilaukkua (olis nolo). Lisäksi en ottaisi jotain tietyn merkkistä autoa (Mersu, Volvo, Bemari tms.). En kehtaisi näyttäytyä sellaisessa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitaloa (jösses sitä työnmäärää), mökkiä (tuplatyömäärä), perittyä mökkiä (kaiken työn lisäksi olisi kuitenkin väärässä sijainnissa ja muu suku näreissään), lemmikkieläimiä (sitoo liiaksi), string-hyllyä (kerää vain pölyä), muitakaan avohyllyjä keittiöön (joudut putsaa astiatkin ennen käyttöä pölystä), kånken-reppua (ei tarvitse perusteluita), tatuointia, miehistä suurinta osaa (laiskat, läskit, juopot, röökaajat, mammanpojat, saamattomat, pettäjät, hullun ex eukon omaavat yh isät, ...),

Vierailija
124/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljua. Hyi mikä pöpöämpäri se on.

Vierailija
125/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Louis Vuittonin ruskeaa laukkua. Ei ole mun mielestä kaunis.

Täysin samaa mieltä. Vuittonin Murakami's Multicolore Monogram -laukku on vielä kauheampi. Näyttää ihan pikkulapsen laukulta. 

Vierailija
126/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista.

Vierailija
127/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purjenenettä.

Vierailija
128/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni näistä kuulostaa vaan köyhien lätinältä, joka ei perustu mihinkään järkevään argumenttiin :Dd esim. Ei haluta autoksi Mersua tai Audia. Miksei? Ovatko huonoja tai rumia?

Vierailija
129/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin moni näistä kuulostaa vaan köyhien lätinältä, joka ei perustu mihinkään järkevään argumenttiin :Dd esim. Ei haluta autoksi Mersua tai Audia. Miksei? Ovatko huonoja tai rumia?

Samaa ihmettelin, että kellä on vara kieltäytyä upouudesta Mersusta tai Audista. Mulle kelpaisi mikä tahansa uusi auto. Se olisi ihan mieletetön säästö. 

Vierailija
130/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi sitten käyttääkin, en ottaisi

- lippua keikalle/musiikkitapahtumaan

- urheilukanavaa

- arvokasta merkkilaukkua (ei sopisi muuhun tyyliin, ja en halua antaa itsestäni varakasta kuvaa)

- autoa jos muut kulut pitäisi maksaa itse (tai väliaikaisesti ehkä)

- valkaisevaa hammastahnaa, joka hankaa.

Vierailija
131/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiseksi jaettua ämpäriä.

Vierailija
132/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunista naista

Vierailija
133/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua näyttää pröystäilijältä :D. Oikeastaan kaikki tollanen merkkikama on sellaista mulle. Jos saisin tuollaisen auton ilmaiseksi niin myisin sen ja ostaisin vaatimattomamman tilalle.

Vierailija
134/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyotaa. 1 päivä vuokra-Toyota Auriksen ratissa riitti. Olihan tuo jo peräti 5000 km ajettu. Kauhea ajaa.

Vierailija
135/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iittalan Teema-astioita

Vierailija
136/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphonea.

Vierailija
137/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin, että kellä on vara kieltäytyä upouudesta Mersusta tai Audista. Mulle kelpaisi mikä tahansa uusi auto. Se olisi ihan mieletetön säästö. 

Tietenkin se auto otettaisiin mutta myytäisiin ja ostettaisiin mieluisampi auto.

Vierailija
138/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vimma lettilegginsejä. Ovat järkyttävän rumia, mutta ainakin FB-kirppiksillä menee sekunnissa kovalla hinnalla.

Vierailija
139/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin se auto otettaisiin mutta myytäisiin ja ostettaisiin mieluisampi auto.

Lue avaus!

Vierailija
140/335 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pt:tä, eli personal traineria. Osaan itsekkin hahmottaa syömisen ihan sekä huolehtia liikunnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi