Mitä yleisesti himoittua et ottaisi vaikka ilmaiseksi saisit.
Siis omaan käyttöön, myyminen ei olisi siis mahdollista.
Minulla se olisi mökki ja omakotitalo. Voisin harkita josvain niissä olisi päätoiminen henkilökunta ;-)
Kommentit (335)
Typerää lavallista muskeliautoa. Niillä pärrätään kiskalle ja takasin, brrr brr brrr, niin rehvakkaasti että!
Tai harrikkaa.
Suomalainen kahvi kuten joku Paulig. Se on aivan hirveän makuista vaaleapaahtoista kuraa. Mulle maistuu tummat erikoiskahvit.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen kahvi kuten joku Paulig. Se on aivan hirveän makuista vaaleapaahtoista kuraa. Mulle maistuu tummat erikoiskahvit.
Pauligilta löytyy monia hyviä keski- ja tummapaahtoisia kahveja. Ei joku Juhla-Mokka ole todellakaan ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Lokki-lamppu, mikään merkkilaukku, botox, fitness-vartalo, vaatteet, joissa se ’kallis’ merkki loistaa kuin aurinko... Muumimukit. Mersu/audi/bmw. Kaiken näistäkin voi tehdä niin paljon tyylikkäämmin.
Tässä tuli minunkin inhokki, jota etsin jo ketjusta, että eikö kukaan muu?! Lokki-valaisin. Mun mielestä se vaan on ruma ja useammankin sellaisen nähnyt keittiössä, ruokapöydän yläpuolella. Ja ne vaan järjestään on rasvapölyn peitossa. Yök!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pauligilta löytyy monia hyviä keski- ja tummapaahtoisia kahveja. Ei joku Juhla-Mokka ole todellakaan ainoa.
Joo mutta nekin maistuu pahalta. Kahvin pitää maistua latelta tai cappuccinolta. Suomalainen tummakin kahvi on karseeta.
Piukkaa ja nuorta pinmppiä. En ottaisi missään nimessä jos joku naitavannäköinenneiti tarjoaisi.
Vuittonin yms. vastaavan kallista, överiä merkkilaukkua.
No thanks. Ei vaan ole tippaakaan makuuni- plus pukeudun muuten melko maanläheisesti, eikä siihen sovi tuollaiset veskat. Vaikuttaisi päälleliimatulta.
Muumimukeja...ihmeen moni luulee että niitä kuka vain haluaa itselleen lahjaksi. Olen jo kolme lahjamukia saanut ja myynyt kaikki.
Tatuointeja, käärmeitä, viinaa ja kalliita käsilaukkuja.
Urheiluvaatteita, leninkejä, balleriinoja enkä tekoripsiä.
Myöskään naista en huolisi. Olen siis nainen.
-Ripsipidennykset
-Pitkät, moniväriset, koristellut geelikynnet
-botox-huulet
-omakotitalo
-vene
Vieras13 kirjoitti:
Moccamaster
Samaa mieltä - tekee kitkerää kahvia. Ostin, mutta jouduin palauttamaan sen; kahvi oli kun tervaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotain "aktiivilomaa", missä urheillaan, reippaillaan tai harrastetaan ulkomailla.
No ei tekis pahaa sullekaan.
Kalliita ja näyttäviä koruja. En ole tosin varma tykkääkö noista kukaan..