Mitä yleisesti himoittua et ottaisi vaikka ilmaiseksi saisit.
Siis omaan käyttöön, myyminen ei olisi siis mahdollista.
Minulla se olisi mökki ja omakotitalo. Voisin harkita josvain niissä olisi päätoiminen henkilökunta ;-)
Kommentit (335)
En haluaisi panna Snoop Doggia.
Vierailija kirjoitti:
RFID-sirua.
Ai pedon 666 merkkiäkö?
Polyamorista suhdetta. Yhden ihmisen kanssakin on jo aivan riittävästi tekemistä.
Mitään kauneusleikkausta/toimenpidettä. Kaikkein vähiten silikonirintoja.
Jotain törkeän kalliita, huikean korkeita korkokenkiä. Haluan pitää huolta jalkojeni hyvinvoinnista.
Hmm.. palvelijoita tai siivoojaa. Haluan elää ja toimia yksin ja olisi inhottavaa et joku tonkii tavaroitani.
Toinen juttu on tesla. En jaksaisi sitä latailua ja matkojen pohtimista latauspisteiden mukaan sekä sitä odottelua jos joku ehti ennen mua pisteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vieras13 kirjoitti:
Moccamaster
Samaa mieltä - tekee kitkerää kahvia. Ostin, mutta jouduin palauttamaan sen; kahvi oli kun tervaa.
Tää oli hyvä 😉. Hienosti vittuiltu 👍
Vierailija kirjoitti:
A-abimiestä
Entäs B-abimiestä? Tai ihan ylioppilasmiestä?
Mersua. Joku puhui Sodastreamista mutta meillä tehdään siitä pelkkää vissyä.
Kapselikahvikonetta. Sitä roskan määrää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen kahvi kuten joku Paulig. Se on aivan hirveän makuista vaaleapaahtoista kuraa. Mulle maistuu tummat erikoiskahvit.
Pauligilta löytyy monia hyviä keski- ja tummapaahtoisia kahveja. Ei joku Juhla-Mokka ole todellakaan ainoa.
Ja Juhla Mokkaakin on ainakin kolmea eri paahtoastetta.
Vierailija kirjoitti:
Lasta.
Odotahan, kun saat luunmurtuman.
Mun mielestä moni täällä vastaa ohi aiheen. Toki "yleisesti himottua" on suhteellinen käsite, mutta en pidä muutamia täällä mainittuja lainkaan yleisesti himottuina, esim. ripsenpidennyksiä tai geelikynsiä jne. Näiden lyttääminen kun tuntuu olevan huomattavasti yleisempää kuin näiden himoitseminen. Ja ihan aiheesta kyllä, en minä sillä.
Louis Vuittonin ruskeaa laukkua. Ei ole mun mielestä kaunis.
Koira, kissa, päihteet, virvoitusjuomat, käytetyt patjat, sohvat ja sängyt
Maria Veitolaa yökylään.