Mitä yleisesti himoittua et ottaisi vaikka ilmaiseksi saisit.
Siis omaan käyttöön, myyminen ei olisi siis mahdollista.
Minulla se olisi mökki ja omakotitalo. Voisin harkita josvain niissä olisi päätoiminen henkilökunta ;-)
Kommentit (335)
Meikkejä, koska en osaisi niillä mitään tehdä.
Nainen
Koska iso perse on jo mainittu (oli ykkönen listallani), niin vastaan, että en ottaisi vastaan kampaamokäyntiä, jossa hiukseni värjättäisiin näihin nykyisiin "muotiväreihin", kuten vaaleanpunaiseksi.
*tekoripset ja niiden huolto loppuelämäksi
*Tekokynnet ja niiden huolto loppelämäksi
*Iso auto joka vie tuhottomasti bensaa
Tatuointia.
Nahkavetimiä huonekaluihin (saati keittiöön, yök). No nämä ei varmaan ole yleisesti himoittuja, mutta sisustusryhmissä tällä hetkellä kovin suosittuja.
Kesämökkiä, jossa ei ole mukavuuksia kuten sisävessaa.
Vierailija kirjoitti:
Ripsipidennyksiä. Osalla ne näyttää siltä kuin olisi kirjaimellisesti liimattu viuhkat silmiin ja luonnollisimmatkin näyttää höpsöiltä muun kuin runsaan iltameikin kanssa.
Kyllä niitä sentään on hyvän ja luonnollisen näköisiäkin, kunhan pituus, tuuheus ja kaarevuus on valittu oikein ja osaava tekijä. Mutta joo, usein näkee noita viuhkoja/lehmänripsiä.
Kesämökki , vene , auto, omakotitalo, mies, rakennekynnet , silikonirinnat .
Vierailija kirjoitti:
Talo merenrannalla.
Mulla jää ois paikasta kiinni. Suomessa: ei tod. Vaikka joku Välimeri: no TODELLAKIN!
- Louis Vuitton, Michael Kors, Prada yms. merkkien tuotteet
- muumimukit
- Vallilan tekstiilit
- Iittalan astiat etenkin Teema, Taika, Kivi jne joita kaikilla
- rinta/peppuimplantit, huulitäytteet, volyymiripset, rakennekynnet,
hiuslisäkkeet, tatuoinnit
Vierailija kirjoitti:
Mitään Ikeasta tai Vallilaa
Eikös Ikea perustu halpuuteen, eikä mihinkään himoitsemiseen. Kai niitä laadukkaampiakin kokopuisia huonekaluja löytyy muualta.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ripsipidennyksiä. Osalla ne näyttää siltä kuin olisi kirjaimellisesti liimattu viuhkat silmiin ja luonnollisimmatkin näyttää höpsöiltä muun kuin runsaan iltameikin kanssa.
Samaa mieltä, wt-bimbojen touhuja. Alapeukkuja näyttää tulevan, jos joku ei himoitse omakotitaloa, autoa tai etelänmatkaa 😁
Vierailija kirjoitti:
A-abimiestä
Mullekin abit on turhan nuoria.
Lokki-lamppu, mikään merkkilaukku, botox, fitness-vartalo, vaatteet, joissa se ’kallis’ merkki loistaa kuin aurinko... Muumimukit. Mersu/audi/bmw. Kaiken näistäkin voi tehdä niin paljon tyylikkäämmin.
Matkaa Thaimaaseen tai muuallekaan missä normi lämpötila 35 ja kosteus 80
Vierailija kirjoitti:
Sitä sellaista Chanelin tikattua laukku jossa on kullanvärinen metallihihna. Aivan karsean ruma mummolaukku, mun isomummolla oli se ja patsasteli veskansa kanssa minkkiturkissaan Stockmannilla. Nyt molemmat taitaa olla mun äidillä, turkki ja kassi, mutta ei edes hän käytä kumpaakaan. Tai ehkä sitä laukkua juhlissa.
Sitten nää bloggaajat painaa menemään kattokaa mun persettä shortseissa ja lenkkareissa Chanel olalla. Aivan suunnattoman kornin näköistä
Ei oo totta, ehdin jo ajatella tätä kun tänään näin fb-kaverillani tämän laukun. Nuori ihminen mummolaukun kanssa...
Alkoholia
Kahvia