Valehteleeko jotkut miehet oikeasti saadakseen piniä?
Onko jakaa kokemuksia?
Pelkään että yksi mies jonka kanssa juttelen, onkin joku tosiluokan peluri.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Valehtelee. Itse törmäsin kerran tälläiseen mieheen. Enkä olisi uskonut kun oli niin kiltin oloinen... niin se vaan yllättää :/ ihme miten paljon miehet jaksaa sen takia esittää...
Miksi se yllättää? Monen miehen on pakko valehdella tai esittää, koska muuten jää yksin.
Kyllä se pitää kaikkensa tehdä että joskus pääsee kärkeä kastamaan.
Mun mielestä sellainen kunnon römpsä on paras, pinit on vähän pikku tyttöjen juttuja.
Niin pitkään kun seksin tarjonta ja kysyntä ei kohtaa, maailmassa riittää pillupalkallahöpöttäjiä. Usein ei tosin tarvitse suoranaisesti valehdellakaan. Naiset usein uskottelevat itselleen, että mies haluaa parisuhteen, vaikkei mies ole sanonut sanaakaan siihten suuntaan.
Sitten seksin jälkeen ihmetellään, ettei oma uskomus muuttunutkaan todeksi.
Kaikki miehet ei ole rikkaita tai komeita edes yhtä aikaa! Tämä niille prinsessoille tiedoksi jotka edelleen odottaa valkeaa ratsua ja prinssiään saapuvaksi.Olette itse nostaneet itsenne jalustalle ja siksi miehet käyttää noita keinoja kun naiset ei syty taviksista vaikka itse olisivat 6 luokkaa..
Ihmiset ovat koodia (DNA), tarkemmin sanoen viruksia, jotka on ohjelmoitu levittäytymään mahdollisimman laajalle, keinolla millä hyvänsä. Valehtelu on kuin Troijan hevonen, se on keino päästä sisään toiseen systeemiin levittämään sitä omaa viruskoodia. ("Kyllä, olen juuri se haluamasi uutuuspeli. Lataa ja asenna minut!" / "Kyllä, olen kiltti ja urhea palomies ja haluan perustaa kanssasi perheen. Ota minut!")
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelee. Itse törmäsin kerran tälläiseen mieheen. Enkä olisi uskonut kun oli niin kiltin oloinen... niin se vaan yllättää :/ ihme miten paljon miehet jaksaa sen takia esittää...
Miksi se yllättää? Monen miehen on pakko valehdella tai esittää, koska muuten jää yksin.
Siis pakko valehdella mistä?? Pakko esittää kiltimpää kuin on, pakko esittää että ois samat arvot ja joku moraali? Joo ehkä näiden kusipääpleijereiden on pakko valehdella olevansa parempia ihmisiä kuin ovat, saadakseen pillua, kun ei kukaan nainen suostuisi vapaaehtoisesti heidän yhden yön panoksi. Yksin he luultavasti tulevat jäämään valehtelivat tai eivät, jos eivät muutu.
Normimiehellä jolla on puhtaat jauhot pussissa ei pitäisi olla mitään syytä valehdella, saadakseen pillua tai suhteen, kun jos saa toisen niin saa molemmat.
Jos annat mulle piniä niin kerron sulle ihan mitä ikinä haluatkaan kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
otan osaa :/ voitko kertoa miten mies valehteli?
Koin tän meidän jutun niin että mies jotenkin käytti hyväkseen mun herkkyyttä ja hyvillä puheenlahjoilla sai mut uskomaan että välittää. Kun nähtiin ekan kerran(netissä tutustuttiin) mies halusi melkein heti sitä ja meni ihan pois tolaltaan, kun ei saanut. Mies kohtasi minut ihan ihmisenäkin ja vaikutti olevan minusta ihmisenä kiinnostunut. Ilmeisesti ei ollut. Sen takia en olisi tätä uskonut.. lisäksi sanoi ettei ole niin seksin perään ja muuta sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pakko valehdella mistä?? Pakko esittää kiltimpää kuin on, pakko esittää että ois samat arvot ja joku moraali? Joo ehkä näiden kusipääpleijereiden on pakko valehdella olevansa parempia ihmisiä kuin ovat, saadakseen pillua, kun ei kukaan nainen suostuisi vapaaehtoisesti heidän yhden yön panoksi. Yksin he luultavasti tulevat jäämään valehtelivat tai eivät, jos eivät muutu.
Normimiehellä jolla on puhtaat jauhot pussissa ei pitäisi olla mitään syytä valehdella, saadakseen pillua tai suhteen, kun jos saa toisen niin saa molemmat.
Ei, vaan esittää itsevarmaa, määrätietoista, osaavaa ja lipevää. Mies voi olla oma itsensä, jos se itseys osuu siihen keskiarvomuottiin. Poikkeavuus on aina este pariutumisessa ja pariutuminen on peliä todennäköisyyksillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan esittää itsevarmaa, määrätietoista, osaavaa ja lipevää. Mies voi olla oma itsensä, jos se itseys osuu siihen keskiarvomuottiin. Poikkeavuus on aina este pariutumisessa ja pariutuminen on peliä todennäköisyyksillä.
Kannattaisiko vaan olla itsevarma, määrätietoinen ja osaava? Jos osaa näytellä niin kyllä sellainen voi sitten jo ollakin :D vähän itsetutkiskelua vaan ja löytää se rakkaus itseään kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko vaan olla itsevarma, määrätietoinen ja osaava? Jos osaa näytellä niin kyllä sellainen voi sitten jo ollakin :D vähän itsetutkiskelua vaan ja löytää se rakkaus itseään kohtaan
Tietenkin kannattaisi. Mutta en ole.
Mä tykkään itsestäni. Hankalampaa on löytää joku tykkäämään musta.
Pinin lisäksi tarvitaan se pankkikortti.
Vierailija kirjoitti:
totuuseräästä kirjoitti:
No itse tutustuin mieheen joka vaikutti fiksulta ja kohteliaalta; kun sitten ilmeni ettei piltsiä ole mahdollisuutta saada ja muututtiin vain ystäviksi niin muuttui täysin. Laiska, vähemmän fiksu joka ei juuri jaksanut enää esitellä parhaita puoliaan vaan viestit oli lyhyitä ja aivan erilaisia kuin ne viestit mitä laittoi alussa. Ei jaksanut enää esittää joten näytti sitten sen tosiasiallisen puolen itsestään myöhemmin. Sanoikin myöhemmin ettei jaksa vongata naisia kun pitää panostaa siihen iskemiseen netissä jne.
just :/ mutta jos se oli suhun oikeasti ihastunut ja sitä satutti joutua friendzoneen ja siks vastaili tylysti? Koska ei se ois tosiasiassa halunnut olla pelkkä kaveri, mutta ehkä vastaili edes jotain kun ei tiennyt mitä tekisi, mutta ei halunnut peittää pahaa oloaan ja pettymystään sulta. Ja joskus voi olla paljon parempi vaihtoehto lopettaa kokonaan yhteyden pito kuin jäädä jollekin kaveritasolle niiden romanttisten tunteiden jälkeen.
AP
tän on kirjoittanut joku romanttinen pikkupoika, ikää ehkä n. 14-16 v. Tytöt eivät tee yhdyssanavirheitä, eivätkä ole romanttisia.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla oikeita kokemuksia valehtelija miehistä. Esim. jos mies on väittänyt haluavansa muutakin kuin seksiä, mutta seksin jälkeen muuttuukin aivan erilaiseksi yhteydenpito? Tää mies jonka kanssa nyt juttelen on jotenkin niin "täydellinen" tässä kun haluaa treffeille, jotenkin sellanen epäilys että tää mies on joku pleijeri.
No tollasia ne just on. "virheettömiä"
Totta kai valehtelee, ja naiset tekee sitä samaa saadakseen aisaa.
Kyllä. Tiettävästi jo muinaisesta Babyloniasta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä. Eikö se mene juuri toisin päin: mies valehtelee haluavansa parisuhteen, mutta totuus on, että hän haluaa pelkkää seksiä. Eihän mies yksin jäisi, jos se hänen kertomansa valhe olisi totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä. Eikö se mene juuri toisin päin: mies valehtelee haluavansa parisuhteen, mutta totuus on, että hän haluaa pelkkää seksiä. Eihän mies yksin jäisi, jos se hänen kertomansa valhe olisi totta.
Ei. Mies valehtelee saadakseen seksiä, parisuhteen tai molemmat. Kaikkien ei tietenkään tarvitse valehdella, mutta usean tarvitsee muunnella hieman totuutta saadakseen edes jalan oven väliin.
otan osaa :/ voitko kertoa miten mies valehteli?