Miten päädyitte yhteen miehesi kanssa?
Kommentit (10)
Työpaikkaromanssi. Juttelimme kahvitauoilla ja yhteisissä pippaloissa, ja huomasimme, että pidimme samoista asioista ja huumorintajumme oli hyvin samanlainen. Siitä se sitten kehittyi siihen, että huomasimme pitävämme toisistammekin paljon enemmän kuin työkavereina. Siitä se ajatus sitten lähti. Aika nopeasti muutimme yhteen ja muutaman vuoden päästä mentiin naimisiin. Tavallinen tarina, meille kuitenkin suuri rakkaustarina.
Meilläkin työpaikkaromanssi, tosin olimme eri paikkakunnilla eikä alkuun oltu ikinä edes nähty, puhelimessa vaan juteltiin. Siitä kehkeytyi satutarina, joka jatkuu (21v).
Sitä ei saa ilmeisesti kirjoittaa täällä, koska ylläpito poistaa sen heti.
Mitään pahaa siinä ei ole, mutta kaikki aiheeseen liittyvät kommentit on aina poistettu tällä palstalla.
Sananvapaus ei ilmeisesti kosketa tätä mediaa.
Olin kesällä suorittamassa opintoihin liittyvää harjoittelua vieraalla paikkakunnalla. Mies oli samassa tilanteessa ja alkoi ajankulukseen hakeutua vapaa-ajallakin seuraani. Pikkuhiljaa suhde kuumeni ja alettiin harrastaa seksiä. Ajattelin hänen olevan sellainen harmiton kesäheila ja kummankin palaavan syksyllä opiskelupaikkakunnalleen omaan elämäänsä. Syksyllä tämä ei onnistunutkaan vaan oltiin jatkuvasti yhteyksissä ja mies rupesi viettämään viikonloppunsa luonani. Meni puoli vuotta niin mies halusi kihloihin ja aika pian siitä naimisiin. Yhdessä olemme edelleen.
Itselläni on aika tuore tapaus, mutta kerron kuitenkin. Eli ihan tinderissä tavattiin. Sovimme treffit aika lyhyen juttelun jälkeen. Mies puhui alusta asti haluavansa parisuhteen eikä pelkkää seksiä. Ensi tapaamisella meillä oli kuitenkin jo seksiä. Ajattelin, että ehkä parien treffien jälkeen mies häipyy, kuten tinderdeitit yleensä, mutta nyt olemme olleet yhdessä 4 kuukautta ja viime viikolla olimme lomamatkalla yhdessä. Olen aiemminkin ollut parisuhteissa, mutta tämä on niihin verrattuna ihan erilaista. Puhumme paljon ja meillä on paljon yhteistä. En oikeasti ymmärrä, miten löysin tällaisen ihmisen.
Tavattiin baarissa.
Kihloihin ja naimisiin mentiin minun tomeruuteni ja tahtotilani takia.
Mieheni haikaili kai jonkun exänsä perään.
Minä halusin perheen ja lapset.
En olisi häntä saanut jos en vaan olis junaillu joitain juttuja ja vaan varannu kirkkoo ym ym.
Lapset tuli ja menikin, yhdessä edelleen.
Saa nähdä kuinka kauan....alkaako vanha suola janottamaan...... kummallakin.
Tavattiin baarissa ja lähdin hänen kaveriporukkansa kanssa jatkoille. Vaihdettiin numerot ja lähdettiin eri suuntiin aamuyöllä.
Seuraavana viikonloppuna hän pyysi mut mukaan pippaloihin samalla porukalla. Sieltä päädyttiin mun luokse yöksi. Jonkun aikaa vierailtiin toistemme luona viikoittain, ja lopulta nämä vierailut venyivät useiden viikkojen mittaisiksi. Kaksi vuotta vaan "hengailtiin" ilman mitään sitoutumisia, ja tänä kesänä sitten vihdoin keskusteltiin asiasta ja tultiin tulokseen että kyllä, olemme parisuhteessa. 😅
N26
Oltiin naapureita ja eskarista asti aina samassa luokkahuoneessa, 9-luokalla huomattiin että se toinen onkin aika ihana.
Oltiin nuoria, kohdattiin baarisssa sika kännissä molemmat. Sovimme että menemme baarin vessaan harrastamaan seksiä. Lukittauduimme naisten vessan yhteen koppiin ja nostin minihameeni. Siinä kännissä pantiin ja vaihdoimme puhelinnumerot