Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 25 ikävuosi ns. parasta ennen päiväys ja sen jälkeen mahdollisuudet parisuhdemarkkinoilla alkavat harventua?

Vierailija
29.06.2018 |

Miehillä että naisilla.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin näin miesnäkökulmasta myöhemmin tarjolla kelvottomia ja yksihuoltajaämmiä, joiden markkina-arvo on nolla tai oikeastaan miinuksella.

Mitenkäs korkealle sinä itsesi arvotat, jos pidät yksinhuoltajia kelvottomina? Et ainakaan lapsia ole vielä tuohon ikään mennessä saanut tehtyä. Mitenkäs se nyt niin? 

En arvosta itseäni mitenkään korkealle. Totuus vaan on se, että yksinhuoltajatilanne on usein tukala. Silloin uuden suhteen motiivit ovat myös usein kyseenalaisia. Ns. Käenpoikailmiö.. ja naisten helmasynti on laittaa omat kakaransa eteen toisten kustannuksella. Olen kyllä itse lisääntynyt. Omasta kokemuksesta ja monien muiden tuntemieni kokemuksesta uusiperhe on perseestä ja usein juurikin miehen näkökulmasta.

No niinpä tietysti. Haukut kelvottomia yksinhuoltajaämmiä, vaikka omakin markkina-arvosi on miinuksella. 

No enää en piittaa pätkääkään markkina-arvostani vaikka en yh enää olekaan. Minun puolestani saakin olla miinuksella.

Vierailija
102/118 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pitkään voi pysyä ikäistään nuoremman näköisenä, kun liikkuu paljon, syö terveellistä ruokaa ja välttää päihteitä. Kuluttava elämäntyyli kuluttaa myös kasvoja ja kasaa kiloja vartaloon. Mutta paras lapsentekoikä (biologisesti) on 18 - 25, sanoi minulle kerran gynekologi. Ei siis kannata iät ja ajat odottaa sitä ainoaa oikeaa, koska melko suurella todennäköisyydellä hän ei koskaan materialisoidu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25-vuotiaina ei ala mennä naimisiin muut ku kouluttamattomat wt:t

Kaikki yliopistoajoilta tutut kaverini sekä akateemiset sukulaiseni (tohtoreita myöten) ovat tutustuneet tuleviin puolisoihinsa opiskeluaikoina alle 25 v. Kyllä ne ’parhaat’ on tuossa vaiheessa varattu, ja kaikkein parhaat eivät koskaan tule toiselle kierrokselle.

Tutustua toki voi siinä iässä mutta naimisiin mennään yleensä vasta kun on opiskelut valmiina ja työpaikka hankittu

Minä olin 23 kun olin maisteri ja koulutusta vastaavassa työssä. Mies oli 23v maisteri ja 25 v tohtori, ja erittäin hyvän uran alussa. Eivät kaikki akateemiset ole hitaita opiskelijoita.

Mitähän nämä Pekka Himasta nopeammin valmistuneet tekee vauva-palstalla? Eikö teidän pitäisi olla jossain tiedejulkaisussa edistämässä geeniteknologiaa tms.

Vierailija
104/118 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää miehet olko huolissanne. Vaikka kyky vähenee iän myötä, taito ja kokemus kasvaa. Ja vaikka tulee ryppyjä ja tukka lähtee, niin persoona ja karisma toivottavasti lisääntyy.

Oman kokemuksen mukaan jopa paljon yli 50-vuotias mies voi olla kiinnostava ja haluttava, kunhan pitää itsestään huolta, kuntoilee ja pyrkii terveellisiin elämäntapoihin, alkoholia kohtuudella.

N50

Kiitos rohkaisusta, mutta en minä ole tippaakaan huolissani, kelpaanko ikäisilleni. Tiedän että kelpaan. En vaan enää kelpaa 25v naisille, enkä tiedä haluanko oikeasti 40+ naista. Toistaiseksi treffailen lähinnä 35-40v naisia.

Aloitukseen vastaus on, että 25v on naisille rajun laskun alku. Aika monelle ero 25v ja 27v välillä on valtava ulkonäössä, ja ero kolmekymppiseen on kuin yö ja päivä. Jotkut säilyvät vähän pitempään, he ovat poikkeuksia. Vaikka kolmekymppinen voi vielä näyttää hyvältä, ei tosiaankaan pelata samassa divisioonassa nuorempien kanssa enää. Siksi naisten parasta ennen päiväys on tosiaan siinä 25v tienoilla.

Miesten ulkonäkö rapistuu hitaammin, mutta menee sekin. Lisäksi, suhteita ja avioliittoja ajatellen, mies voi kompensoida statuksella ja varallisuudella, nainen ei voi. Joten miehen parasta ennen päiväys on useimmilla 30-35v, huippumiehillä vielä paljon myöhempään.

Olen aika varma, että et deittaile minkään ikäisiä naisia. Ja kun katsoo tämän päivän nelikymppisiä miehiä, niin eipä niitä kyllä oikeastaan viitsi katsella. Suurimmalla osalla iso maha, läskiä siellä sun täällä, ei osata pukeutua, naama aina sillä norsunveellä. Miehethän rupsahtaa ja vanhenee huomattavasti naista nopeammin. Lisäksi naiset osaavat pukeutua, laittaa hiuksia, meikata, harrastavat enemmän liikuntaa. Katsopa viisikymppisiä pariskuntia ja tiedät mistä puhun. Mies näyttää aina sen 10 v vanhemmalta.

Huippumiehiä tässä maailmassa on kourallinen ja he saavat ne naiset, jotka ovat eniten rahan ja statutuksen perään. Mutta miehethän eivät ole riittävän fiksuja sitä tajutakseen, ovat vain ikionnellisia, kun vierellä on nuori vaimo. Naiset vaativat miehiltä vähän enemmän kuin hyvän ulkonäön. Tavallisen nelikymppisen miehen on turha haaveilla kauniista ja fiksusta alle 25-vuotiaasta, heille riittää ikäisiään miehiä pilvin pimein. 

Vierailija
105/118 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 30v enkä koe, että markkinat olisivat kymmenessä vuodessa kaventuneet osaltani. Sitä on nykyään vaan jotenkin riippumattomampi miehistä ja itsevarmempi, niin ei kiinnosta kiirehtiä suhteeseen.

Vierailija
106/118 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin olen nyt 29 vuotiaana paremman näköinen kuin koskaan. Treenaan paljon ja pidän itsestäni huolta joten näytän kyllä ikäistäni nuoremmalta muutenkin, mutta omilla elämäntavoilla on suuri vaikutus (tietenkin).

Mulla tosin on mies ja lapsia en halua ikinä, mutta jos vertaa miltä näytin esim. 24 vuotiaana, niin nyt näytän kyllä huomattavasti paremmalta. Ikääntyminen ei ahdista, jos joskus alkaa naama rapistua niin onhan siihenkin keinot.

Mietin juuri tuossa toissapäivänä, että on se kummaa, kun lounasravintolassa ollut nuori nainen sai minulta anteeksi vähän pyöreyttä, koska vaan on niin haluttavan näköinen. Yhdellekään kolmekymppiselle en antaisi semmoista anteeksi.

Mitä peilisi sitten sinulle kertoo, no, se on toinen asia.

Vierailija
107/118 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää miehet olko huolissanne. Vaikka kyky vähenee iän myötä, taito ja kokemus kasvaa. Ja vaikka tulee ryppyjä ja tukka lähtee, niin persoona ja karisma toivottavasti lisääntyy.

Oman kokemuksen mukaan jopa paljon yli 50-vuotias mies voi olla kiinnostava ja haluttava, kunhan pitää itsestään huolta, kuntoilee ja pyrkii terveellisiin elämäntapoihin, alkoholia kohtuudella.

N50

Kiitos rohkaisusta, mutta en minä ole tippaakaan huolissani, kelpaanko ikäisilleni. Tiedän että kelpaan. En vaan enää kelpaa 25v naisille, enkä tiedä haluanko oikeasti 40+ naista. Toistaiseksi treffailen lähinnä 35-40v naisia.

Aloitukseen vastaus on, että 25v on naisille rajun laskun alku. Aika monelle ero 25v ja 27v välillä on valtava ulkonäössä, ja ero kolmekymppiseen on kuin yö ja päivä. Jotkut säilyvät vähän pitempään, he ovat poikkeuksia. Vaikka kolmekymppinen voi vielä näyttää hyvältä, ei tosiaankaan pelata samassa divisioonassa nuorempien kanssa enää. Siksi naisten parasta ennen päiväys on tosiaan siinä 25v tienoilla.

Miesten ulkonäkö rapistuu hitaammin, mutta menee sekin. Lisäksi, suhteita ja avioliittoja ajatellen, mies voi kompensoida statuksella ja varallisuudella, nainen ei voi. Joten miehen parasta ennen päiväys on useimmilla 30-35v, huippumiehillä vielä paljon myöhempään.

Olen aika varma, että et deittaile minkään ikäisiä naisia. Ja kun katsoo tämän päivän nelikymppisiä miehiä, niin eipä niitä kyllä oikeastaan viitsi katsella. Suurimmalla osalla iso maha, läskiä siellä sun täällä, ei osata pukeutua, naama aina sillä norsunveellä. Miehethän rupsahtaa ja vanhenee huomattavasti naista nopeammin. Lisäksi naiset osaavat pukeutua, laittaa hiuksia, meikata, harrastavat enemmän liikuntaa. Katsopa viisikymppisiä pariskuntia ja tiedät mistä puhun. Mies näyttää aina sen 10 v vanhemmalta.

Huippumiehiä tässä maailmassa on kourallinen ja he saavat ne naiset, jotka ovat eniten rahan ja statutuksen perään. Mutta miehethän eivät ole riittävän fiksuja sitä tajutakseen, ovat vain ikionnellisia, kun vierellä on nuori vaimo. Naiset vaativat miehiltä vähän enemmän kuin hyvän ulkonäön. Tavallisen nelikymppisen miehen on turha haaveilla kauniista ja fiksusta alle 25-vuotiaasta, heille riittää ikäisiään miehiä pilvin pimein. 

Ai sä olitkin lassukka, ja saarnaat meille "markkinateoriaa", vaikka tykkäät haukkua miehiä siinä sivussa.

Vierailija
108/118 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin vielä 25-vuotias.

Mutta kun olet 50 ja mies vaihtaa sinut parikymppiseen, niin siinä vaiheessa hymy hyytyy parisuhdemarkkinoilla ja muutenkin.

Vierailija
109/118 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25-vuotiaina ei ala mennä naimisiin muut ku kouluttamattomat wt:t

Kaikki yliopistoajoilta tutut kaverini sekä akateemiset sukulaiseni (tohtoreita myöten) ovat tutustuneet tuleviin puolisoihinsa opiskeluaikoina alle 25 v. Kyllä ne ’parhaat’ on tuossa vaiheessa varattu, ja kaikkein parhaat eivät koskaan tule toiselle kierrokselle.

Tutustua toki voi siinä iässä mutta naimisiin mennään yleensä vasta kun on opiskelut valmiina ja työpaikka hankittu

Minä olin 23 kun olin maisteri ja koulutusta vastaavassa työssä. Mies oli 23v maisteri ja 25 v tohtori, ja erittäin hyvän uran alussa. Eivät kaikki akateemiset ole hitaita opiskelijoita.

Mitähän nämä Pekka Himasta nopeammin valmistuneet tekee vauva-palstalla? Eikö teidän pitäisi olla jossain tiedejulkaisussa edistämässä geeniteknologiaa tms.

Et taida olla ihan kärryillä Himasen valmistumisajoista. Ja kuluttamassa aikaa täällä olen kuten muutkin. Kuuma lauantaipäivä meillä puolessa, eikä ulkona jaksa ihan koko aikaa olla.

Vierailija
110/118 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin olen nyt 29 vuotiaana paremman näköinen kuin koskaan. Treenaan paljon ja pidän itsestäni huolta joten näytän kyllä ikäistäni nuoremmalta muutenkin, mutta omilla elämäntavoilla on suuri vaikutus (tietenkin).

Mulla tosin on mies ja lapsia en halua ikinä, mutta jos vertaa miltä näytin esim. 24 vuotiaana, niin nyt näytän kyllä huomattavasti paremmalta. Ikääntyminen ei ahdista, jos joskus alkaa naama rapistua niin onhan siihenkin keinot.

Mietin juuri tuossa toissapäivänä, että on se kummaa, kun lounasravintolassa ollut nuori nainen sai minulta anteeksi vähän pyöreyttä, koska vaan on niin haluttavan näköinen. Yhdellekään kolmekymppiselle en antaisi semmoista anteeksi.

Pyöreyttä😂😂 jep, no jos 164/50 on sun mielestä pyöreä niin ok!

Vierailija
111/118 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöreyttä😂😂 jep, no jos 164/50 on sun mielestä pyöreä niin ok!

Eihän tuossa sinua kutsuttu pyöreäksi...

Vierailija
112/118 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 on takaraja.

Jos on neitsyys tallella ni 25.

Vierailija
113/118 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä että naisilla.

Naisillä kyllä.

Miehillä noin 35v, kun ikäero vauvakuumeklusteriin kasvaa liian suureksi ja tukka lähtee.

Vierailija
114/118 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni olisi vuosi vuodelta vaan enemmän vientiä ja olen 37-vuotias. Asiaan varmaan vaikuttaa se että olen lapseton enkä ole ollut koskaan naimisissa. Luultavasti tämä tilanne tulee muuttumaan lähivuosina, nyt olen säilynyt vielä hoikkana ja rypyttömänä eivätkä rinnat roiku vaikka ovat suuret. Olen kuitenkin onnentyttö ja löysin elämäni rakkauden vuosi sitten joten sillä ei ole enää merkitystä kelpaisinko muille :)

Minä en oikein ymmärrä, mikä etu tuo on 37-vuotiaalle sinkkumarkkinoilla. Juu, uusioperhekuviot tietenkin voivat arveluttaa, mutta kyllä minuun tässä iässä tekee paremman vaikutelman mies, joka on ollut pitkässä parisuhteessa ja kasvattanut lapsia, kuin lapseton mies, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa. Kyllä siitä tietynlaisia ajatuksia herää, jos tuohon ikään mennessä ei ole ollut vakavassa suhteessa. Olen siis nainen. En tiedä onko miehillä sitten eri juttu. 

Minä uskon että miehillä asia on eri. Erossa lapset jäävät yleensä naiselle, mikä ei haittaa kaikkia miehiä tietenkään mutta ei varmasti helpota uutta suhdetta. Itseasiassa itse kyllä toivoisin miehen olevan lapseton vaikka olisi nelikymppinenkin. En halua lapsia itse joten miksipä toivoisin niitä puolisollakaan olevan.

Mutta jos miehellä on itsellä lapsia, eikö häntä häiritse, että naisella ei ole mitään kokemusta lapsista? Ja eikö miehellä kilkata hälytyskellot, jos nainen ei ole koskaan ollut pitkässä suhteessa, että tässä on nyt jotain epäilyttävää. Itseäni tuo ajatus häiritsisi enemmän kuin lapset. 

Suurimmalla osalla niitä lapsia kuitenkin on tai niitä halutaan jossain vaiheessa. Siksi en nyt sinun tilannettasi yleistäisi kovin laajasti kattavaksi selitykseksi. 

Jos ei ole lapsia eikä ole ollut naimisissa niin millä ihmeen logiikalla se tarkoittaa sitä ettei ole kokemusta lapsista saati sitten ollut pitkässä parisuhteessa? Itselläni esimerkiksi on takana yli kymmenen vuoden avoliitto.

Ja joo, ei ollut tarkoitus tehdä universaaleja yleistyksiä vaan pohtia tilannetta omalta kantilta. Toinen vaihtoehtohan luonnollisesti on se että minulla on vientiä edelleen koska olen vain niin hiton ihana (haha!).

Minäkin puhuin tuossa pitkästä parisuhteesta enkä avioliitosta. Minusta nämä ovat käytännössä ihan sama asia, mutta tuon erään vastaajan mielestä naimisissa ollut on jotenkin kyseenalainen kumppaniehdokas. Oletin siis, että hänen mielestään yhtä kyseenalainen on myös pitkässä avoliitossa ollut. 

Vierailija
115/118 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille kyllä, mutta naisille ei.

Aina löytyy poikkeuksia mutta ei niitä kuitenkaan kovin monia ole.

Miehen vahvuuksia ovat:

Korkeakoulutus

Hyvä palkka ja työ, velaton asunto

Lapsettomuus, mutta lapsirakas eikä halua omia lapsia

Ystävällisyys ja anteliaisuus

Pitkä yli 185cm

Normaalivartaloinen/lihaksikas

Vahvat omat hiukset

Vierailija
116/118 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Nelikymppisenä miehet eivät enää perusta markkina-arvostaan. Se on poikasten juttuja. Elämä on jo niissä uomisssa joissa se tulee seuraavat vuosikymmenet olemaan.

Vierailija
117/118 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla vain heikkenee 25 jälkeen. Miehillä ei iällä niinkään vaikutusta. Vanhetessaan naiset rupsahtaa ja miehet komistuvat. Eli miehenä ei hätää.

Miten käy sitten kun nainen vanhenee? Hänet vaihdetaan nuorempaan naiseen? Jos näin on, niin miksi edes alkaa suhteeseen alunperinkään? Häviää joka tapauksessa, mutta myös tuhlaa elämänsä hyvät vuodet kusipäähän. Ei kiitos, mieluummin vaikka yksin kuin pinnallisen ääliömiehen kanssa. Hyvät miehet todella ovat harvassa, ja hyvällä en sitten puhu ulkoisista puitteista tai seksikumppanien määrästä.

Vierailija
118/118 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla vain heikkenee 25 jälkeen. Miehillä ei iällä niinkään vaikutusta. Vanhetessaan naiset rupsahtaa ja miehet komistuvat. Eli miehenä ei hätää.

Miten käy sitten kun nainen vanhenee? Hänet vaihdetaan nuorempaan naiseen? Jos näin on, niin miksi edes alkaa suhteeseen alunperinkään? Häviää joka tapauksessa, mutta myös tuhlaa elämänsä hyvät vuodet kusipäähän. Ei kiitos, mieluummin vaikka yksin kuin pinnallisen ääliömiehen kanssa. Hyvät miehet todella ovat harvassa, ja hyvällä en sitten puhu ulkoisista puitteista tai seksikumppanien määrästä.

Sitäkin tapahtuu, mutta on aika harvinaista. Valtaosan ajasta se on nainen joka jättää.

Mies sitoutuu, kun tietää että oli naisen valinta huippuvuosina. Eikä se työhevonen, joka otettiin vasta sitten kun ei enää saatu niitä komistuksia sänkyyn, tai kun kello alkoi tikittää, eikä komistukset sitoudu. Ennen ei ymmärretty yhtä laajasti miten tämä homma menee, ja ihmeteltiin sitten miksi vaimoa ei kiinnosta enää laspiluvun täytyttyä jne, mutta tietoisuus leviää. Ja syntyvyys laskee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi