Entä kuinka monella täällä on rasisti puolisona?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
En kestäkään. Siksi äänestän perussuomalaisia. Suomalaiset on pieni vähemmistö joita uhataan ja vainotaan. Vain persut yrittävät tehdä jotain vastarintaa.
Päivän vitsi 😂
Ainakin mun ukollani on. Mut ei sitä haittaa.
Minulla. Oikein hyvin kestän, oikeassahan tuo monesti on.
Olen se rasistipuoliso. Ainakin ap:n mittarilla, kun en hypi riemusta asioiden nykytilan edessä.
Mulla on, hän ei ollut rasisti vielä 20 vuotta sitten, kun alettiin seurustella.
Kunhan ei jatkuvasti näitä mielipiteitään tuo esiin, niin kestän. Osittain ymmärrän häntä, osittain en. Joskus on pitänyt sanoa, että vaihdetaan aihetta, kun on vaahdonnut noista mielipiteistään vähän liikaa.
Äärioikeiston ja perussuomalaisen ainoa ero on se äärioikeistolla nyrkki heilahtaa heti kun musta mies tulee vastaan.
Se on yksi niistä piirteistä mitä en missään tapauksessa kumppanissani hyväksyisi.
Minulla oli. Ei ole enää. Eikä tule rasistista puolisoa.
Minulla on, mutta niin olen itsekin. Joten ei haittaa.
Uutisten mukaan koko eurooppa on "rasistien"hallussa joten jos löydät rasistisen kultakimpaleen pidä kiinni ja kovaa :)Nykyään on rasisti jos ei pidä haittamaahanmuutost.a
Kumpaa rasismia AP tarkoittaa? Vanhanaikaista, sitä oikeaa rasismia jossa toista rotua (yleensä oman viiteryhmän) pidetään erheellisesti muita parempina vai kontemporaarista ”rasismia”, uudiskäsitettä jonka edustajaksi aivottomat liberaalit luokittelevat kaikki ketkä eivät ole heidän kanssa samaa mieltä?
Yäk en sellaiseen koskis ees pitkällä tikulla.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mies on sitä mieltä, että on oikein että Suomi karkottaa pako-laisia takaisin kuolemaan. :-(
No niinhän se onkin.
Minulla ei ole rasistia puolisona, mutta olen huomannut jälkikasvun muuttuneen opintojen myötä rasistisemmaksi, vaikka heidät kasvatettiin suhtautumaan ihmisten syntyperään neutraalisti. Muutama vuosi kämppiksinä soluasunnoissa ulkomaalaisten kanssa, on tuhonnut kaiken kasvatustyön mitä me vanhemmat teimme tämän asian suhteen.
Vastustan hallitsematonta maahantunkeutumista, joten kai se minusta rasistin tekee nykyisen tulkinnan mukaan.
En kuitenkaan vastusta vanhaa toimivaa järjestelmää jossa maan rajoilla toimi rajavalvonta ja ilman maahantuloon oikeuttavia asiakirjoja ihmiset käännytettiin rajoilta takaisin tulopaikkaansa ilman sen kummempaa draamaa.
Vaimoni haukkui minua vielä muutama vuosi sitten rasistiksi mielipiteideni vuoksi, mutta hänenkin mittansa on tullut muutamassa vuodessa täyteen. Vapaan maahantunkeutumisen seuraukset ovat alkaneet häntä pelottaa ja kuulen nykyään aina vain enemmän siitä kuinka Halla-Aho jo kymmenen vuotta sitten näki tämän hulluuden seuraukset ja yritti niistä ihmisiä varoittaa :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestäkään. Siksi äänestän perussuomalaisia. Suomalaiset on pieni vähemmistö joita uhataan ja vainotaan. Vain persut yrittävät tehdä jotain vastarintaa.
Päivän vitsi 😂
10-20 vuotta ja ketään ei enää naurata.
Eukko aina vetää kilarit kun sanon jotain n33kereistä. Menkööt kohta vapaasti mustan melan perään kun niistä kerran tykkää.
Suurin piirtein kaikilla paitsi yhäreillä ja sinkuilla, ja useimmat tulee sen asian kanssa ihan toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän vitsi 😂
10-20 vuotta ja ketään ei enää naurata.
"Lapsesi rukoilee Allahia tai kuolee."