Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä kuinka monella täällä on rasisti puolisona?

Vierailija
29.06.2018 |

Miten kestätte rasistisuutta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla. Mieheni on asunut suuren osan elämäänsä ulkomailla eikä halua ongelmia Suomeen.

Vierailija
22/27 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesehdokkaiden joukossa on ollut useampi rasisti. Rasistiset taipumukset ilmenee jo muutaman tapaamisen jälkeen ja johtaa välirikkoon. En halua aloittaa seurustelua suvaitsemattoman ihmisen kanssa,

joka haluaa rajoittaa muiden elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla itse hieman rasisti mutta seurustelen ulkomaalaisen kanssa. Kumppanilleni voin ilmaista vapaasti mielipiteeni kun taas muuten niitä pitää sensuroida. S uvaitsevaisuus tuntuu tarkoittavan sitä että u lkomaalaiset eivät koskaan tee mitään väärää tai rikoksia. He ovat aina ahkeria ja rehellisiä. Kunnioittavat toisia ihmisiä, vanhuksia ja eläimiä. Kukaan ihminen ei ole täydellinen, paitsi maa han mutt tajat.

Vierailija
24/27 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolisoni on tummaihoinen ja vastustaa kovin näitä 2015 tulijoita, ei ole kyllä rasismia mielestäni. Naapurin suvakkien naamat oli kyllä kivan näköiset kun kuulivat, että vaalikoneesta tuli persu valituksi

Vierailija
25/27 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin seurustella maaha n m uuttokriittisen kanssa, mutta en ra sis tin. 

Itsekään en halua liikaa is lamin uskoisia, tietyistä syistä. Ovat valitettavasti jääneet keskiajalle, eikä se ole salaisuus, joten määrä on pidettävä miniminä ,jotta he eivät voi vaikuttaa suomen politiikassa.

Mutta ra sistisuus onkin täysin eriasia ja sellaisen kanssa en voisi olla.

Vierailija
26/27 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on.

Ja olen erittäin ylpeä siitä sekä hänestä.

Vierailija
27/27 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole rasistia puolisona, mutta olen huomannut jälkikasvun muuttuneen opintojen myötä rasistisemmaksi, vaikka heidät kasvatettiin suhtautumaan ihmisten syntyperään neutraalisti. Muutama vuosi kämppiksinä soluasunnoissa ulkomaalaisten kanssa, on tuhonnut kaiken kasvatustyön mitä me vanhemmat teimme tämän asian suhteen.

Ole onnellinen, että pienenä harhaanjohdetut lapsesi ovat realisteja ja vanhempiaan viisaampia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä