Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin etelänmatkalle?

Vierailija
27.04.2006 |

tälläistä suunnittelen.. Kaverieta ei okein ole tai on muutama, mutta luulen, että heillä menisi ihan ryyppäämiseksi.

Onko kellään kokemusta, uskaltaakohan jne.

Kiitos!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisemmin lomaillut yksin aloita vaikka 3-4 pv kaupunkilomalla jossain euroopan kohteessa. esim. praha, amsterdam tai köpis löytyy yksinkin tekemistä. ja jos yövyt hostelissa, saat takuuvarmasti reissututtavuuksia, joiden kanssa kiertää kaupunkia. t. globetrotter

Vierailija
2/17 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

; )

Olet kivan oloinen ihminen! (olisipa tuollaista matkaseuraa!)

Ehkäpä loma on paikallaan, taidan uskaltaa!

(pelkään jo itse lentämistä kovasti..) huh!

Kerään tsemppiä kesäksi!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu mietin sellaista esim. pärnun kylpyläreissuakin. Olen aika huono matkaaja ja vaikka Praha olisi ihana en uskaltaisi siellä itsekseen liikkua+ olen aika ujo ja en tutustu helposti ihmisiin.

Mietintä jatkuu (oma aika olisi niiiiin tervetullutta)!

Vierailija
4/17 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivottavasti selviät lennosta järjissäsi. Ala lukemaan jotain kauan odottamaasi romskua heti koneeseen päästyäsi ja yritä päästä juoneen niin, ettet huomaakaan kun kone lähtee lentoon!

Vierailija
5/17 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa tehdä ihan mitä haluaa tai vaikka vaan laiskotella jos ei jaksa jonain päivänä tehdä mitään!

Vierailija
6/17 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö muuten nykyään ollenkaan sellaisia seuramatkoja ; )

Ei olisi niin turvaton olo..

-ap

Vierailija
7/17 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihana lähteä reisuun yksin. Voisi mennä ihan oman pään mukaan eikä tarvitsisi ottaa KETÄÄN huomioon. Äitinä se olisi minulle ainutlaatuista. Aina olen joutunut tekemään matkoilla myönnytyksiä perheen tai kaverien takia, mm. lähtenyt jonnekin vaikka olen ollut aivan kamalan väsynyt, ollut kaupoissa jotka ei ole kiinnostanut, lähtenyt syömään vaikkei ole vielä nälkä jne. Ja sekin voisi olla kiva kokemus ettei tarvitse jutella kenellekään koko loman aikana ellei halua. Matkatoimisotilla on kuitenkin opastettuja retkiä ja toimintaa jos sellaista kaipaa.

Vierailija
8/17 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tänä kesänä siihen on mahdollisuus kun miehellä pitkä loma.

pelkään vaan jos minut ryöstetään tai raiskataan kun huomataan, että matkustan yksin : (

-ap

Vierailija
9/17 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lähinnä sellaisia turvallisia kohteita, kuitenkin.

+ saa tehdä mitä huvittaa, eikä kenestäkään tarvitse välittää, vapaus ihan kaikkeen, saa ajatella vain itseään, hemmotella. aahh :)

Vierailija
10/17 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään shopata, uida, ottaa aurinkoa, tanssia ja en sylje kuppiinkaan kivassa seurassa! : )

Vierailija
11/17 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

12

Vierailija
12/17 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelänloma olisi tierysti ihana, mutta kuulemma pärnu on kesällä ihan etelän oloinen ja tietty edullisempi ja ei olisi sitä lentoa.. (siellä voisi riittää 5vrk rentoutukseen).

-ap

Vierailija
13/17 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tehdäänkö muuten nykyään ollenkaan sellaisia seuramatkoja ; )

Ei olisi niin turvaton olo..

-ap

tai sitten kysele pienempien matkatoimistojen porukkamatkoja

Vierailija
14/17 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. aurinkomatkat. fi/rantalomat/destination. asp?d=290

Vierailija
15/17 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia matkoja kaikille! (12 en osannut oikein mennä tuolle sivustolle, olen niin huono tän koneen kanssa) ; )

Toivottavasti pääset unelmamatkalle!

-ap

Vierailija
16/17 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa " olla vaan" , nauttia hyvästä ruasta, auringosta, maisemista, tunnelmasa...

12

Vierailija
17/17 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva reissu, sain rentouduttua oikein kunnolla, joka olikin ajatuksena kun matkalle päätin lähteä. Ainoa miinuspuoli oli yksinään syöminen, se ei ollut kauhean kivaa. Söinkin yleensä " katukojuista" ja vain parina iltana menin yksin ravintolaan illalliselle. Matka meni rannalla ja hotellin altaalla makoillen. Päivisin kävelin myös pitkiä matkoja (hotelli oli hieman kauempana keskustasta) eli tuli myös kuntoiltua jonkin verran. Iltaisin lähdin usein kaupungille ihan vain kävelemään ja katsomaan " hulinaa" , kävin muutamassa baarissakin dinkeillä. Yleensä sain jotain seuraa, ei mitään kamalia iskuyrityksiä vaan ihan mukavaa jutteluseuraa muista ulkomaisista turisteista.

Suosittelen kyllä yksin matkustamista, minulla ei ole siitä mitään ikävää sanottavaa. On ihanaa kun voi itse päättää mitä milloinkin tekee :) Tosin minäkin matkustan mieluummin jonkun kanssa, mutta aina sitä matkaseuraa ei ole saatavilla.

Ja kommentoisin vielä tuohon, että pitäisi ensin kokeilla jotain viikonlopun kaupunkilomaa ennen kuin lähtee viikoksi yksin rantalomalle... itse ajattelen niin, että rantalomakohde on parempi ja turvallisempikin paikka olla yksinään kuin iso kaupunki. Kunhan ei mene yksinään kävelemään autiota rantaviivaa pitkin keskellä yötä...

Minä olin viime kesänä siis Sunny Beachilla, hintaa matkalle tuli yksin omassa huoneessa vähän päälle 500 euroa (ei ollut äkkilähtö). Yksin matkustavilla on kuitenkin vain rajattu määrä paikkoja ja joissain kohteissa lisämaksu omasta huoneesta on aika korkea. Sunny Beach oli mielestäni ihan ok kohde, ei siellä paljon nähtävää ollut, viereisessä Nessebarin kaupungissa oli hieman enemmän nähtävää. Sunny Beachilla ihmiset olivat ystävällisiä ja yksinäinen nainen sai olla aika rauhassa siellä, mitä nyt ravintoloiden sisäänheittäjät hieman ahdistelivat, mutta se taitaa kuulua heidän toimenkuvaansa muutenkin.

Voi olla, että lähden ensi kesänäkin jonnekin reissaamaan yksin, jos en saa kaveria mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi