Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukusolujen luovutuksesta

Vierailija
28.06.2018 |

Aloitetaan sitten uusi (jos siinä edellisellä oli jotain epäasiatonta, en ehtinyt kaikkea lukea).
Oletko luovuttanut sukusoluja? Miten koit prosessin? Toivotko että mahdolliset geneettiset lapsesi ottaisivat aikanaan yhteyttä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole luovuttanut mutta opiskelija-aikoinani useampi kurssikaveri innostui luovuttamaan erään luennon innoittamana. 

Vierailija
2/6 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut bannataan kohta. Yksittäisiä kommentteja poistetaan jos ovat asiattomia, täältä lähtee ylipäänsä aihetta käsittelevät ketjut nyt nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tässä aiheessa on kiellettyä? Toivoisin että asiasta saisi puhua koska itse olen lahjasolujen ansiosta äiti.

Vierailija
4/6 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme tässä aiheessa on kiellettyä? Toivoisin että asiasta saisi puhua koska itse olen lahjasolujen ansiosta äiti.

Jatkan: Minulla poikkeuksellinen tilanne koska ystävä luovutti. Koki ja kokee asian hyvänä. Alkuun minulla oli turhia pelkoja aiheesta mutta ei enää. On koin selvää että lapset ovat minun ettei tässä ole mitään kummempaa. Lapset myös kasvavat tiedon kanssa.

Vierailija
5/6 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala ajatus, ne olisivat kuitenkin minun lapsiani. En voi tietää miten heitä kohdellaan enkä voisi siihen mitenkään vaikuttaa, enkä muutenkaan halua muiden ihmisten kasvatuksenjälkeä omaan jälkikasvuuni. Ne vastaanottajathan saattaisi olla täysin luovuttajan vastakohtia kaikilta arvoiltaan. Lyhytnäköisten sädekehänkiillottajien puuhaa, en todellakaan ymmärrä miten joku voi suhtautua omiin lapsiinsa tavalla jota luovutus vaatisi.

Vierailija
6/6 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän