Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon menkat voi oikein heitellä?

Vierailija
28.06.2018 |

Oon 11v. Mun viimesimmät menkat loppu noin viikko sitte. Nyt näyttää siltä, että alko uuestaa. Voiko menkat heitellä näin paljon? Ja pitääkö mun alkaa käyttää tamponeja, kun ollaa menossa mökille, enkä voi uida ilman sitä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä, minulla alkoi myös 11 vuotiaana ja muistan millaista tuskaa se oli kun ei koskaan tiennyt milloin alkaa, rupea silti pitää kirjaa ihan vaikka kalenteriin ruksia milloin ne ovat, joskus kun (toivottavasti) tasaantuvat on helpompi laskeskella niitä päiviä. Kun menkat tulevat tutummaksi suosittelen hankkimaan kuukupin, paljon miellyttävämpi käyttää kun tamppoonit, vaatii vaan hivenen harjoittelua

Vierailija
2/3 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi heitellä varsinkin alussa tosi paljon. Voitko keskustella äidin kanssa asiasta? Häneltä saa varmasti neuvoja tähän asiaan. Tamponin käyttö vaatii harjoittelua. Kokeile, jos haluat. voi olla, että sujuu heti ongelmitta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista. Aion jutella tästä äitini kanssa, kunhan saan hänet hetkeksi itselleni. Meillä on nimittäin aika monipäinen perhe, enkä halua kaikkien olevan tietoisia asiasta.

T: Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi