Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko laihtua, jos syö...

Vierailija
28.06.2018 |

Aamulla smoothien niistä pakastevalmishedelmistä ja turkkilaisesta jogurtista tehtynä.

Lounaaksi pussikeitto.

Päivällinen lihaa, kasviksia ja salaattia.

Iltapala pari kananmunaa tai munakas.

Eli neljä pientä ateriaa päivässä.

Painoa on 23 kg liikaa pituuteeni nähden (152 cm / 80 kg, ihanne enintään 58 kg, tarkoitus päästä lähemmäksi normaalipainoa)

Kommentit (184)

Vierailija
161/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin oli ketju jossa vhh haukuttiin pystyyn juuri sen rasvan määrän vuoksi :D :D :D :D :D

Vierailija
162/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin oli ketju jossa vhh haukuttiin pystyyn juuri sen rasvan määrän vuoksi :D :D :D :D :D

Totta, haukkujia riittää. Ne ovat juuri niitä, joilla ei ole mitään tietoa kyseisestä ruokavaliosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt oliiviöljyä ja voita ruokiin. Ja hiilarit minimissä, ainoastaan miehelle laittanut pastaa, riisiä, perunaa jne.

En syö leipää.

Auttoiko? Ei. Päinvastoin, lihoin entisestään. Jokin näissä rasvapuheissa ei vain täsmää mitenkään ja millään tavalla.

Liikuntaa lisännyt ja lisännyt. Ei muutosta. Omituinen juttu. Kaikki vaan pakkaantuu vatsaan.

Vierailija
164/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ei vain rasvalla mättäminen toimi.

-ohis

Vierailija
165/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt oliiviöljyä ja voita ruokiin. Ja hiilarit minimissä, ainoastaan miehelle laittanut pastaa, riisiä, perunaa jne.

En syö leipää.

Auttoiko? Ei. Päinvastoin, lihoin entisestään. Jokin näissä rasvapuheissa ei vain täsmää mitenkään ja millään tavalla.

Liikuntaa lisännyt ja lisännyt. Ei muutosta. Omituinen juttu. Kaikki vaan pakkaantuu vatsaan.

Syötkö liikaa proteiinia? Liika estää laihtumisen.

Vierailija
166/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin ei vain rasvalla mättäminen toimi.

-ohis

Yleisin virhe on liian proteiinin syöminen. Rasvaa ei edes pysty liikaa syömään, raja tulee äkkiä vastaan.

Vierailija
167/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö leipää.

En. En enempää kuin mitään muutakaan. Aivan perusraaka-aineita käytän.

Lisään vaan rasvaa kaikkeen. Kun on niin mainostettu, että rasva lähtee rasvalla.

Kuukausi mennyt ja olen lihonnut 5 kiloa entisestään. Ja syön vain yhden pienen annoksen ruokaa enkä santsaa.

Herkkujakaan en ole kuukauteen syönyt tai mäkkisafkaa enkä ole alkoon koskenut. Juon vettä ja paljon.

Vierailija
168/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö leipää.

Tai piilosokeria? Rasvainen ruoka on niin tuhtia, että sitä on melkein mahdotonta syödä liikaa.

Vierailija
169/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö leipää.

Tai piilosokeria? Rasvainen ruoka on niin tuhtia, että sitä on melkein mahdotonta syödä liikaa.

Kotona teen ruuat voihin ja öljyyn.

Vierailija
170/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö leipää.

Lisään vaan rasvaa kaikkeen. Kun on niin mainostettu, että rasva lähtee rasvalla.

Kuukausi mennyt ja olen lihonnut 5 kiloa entisestään. Ja syön vain yhden pienen annoksen ruokaa enkä santsaa.

Herkkujakaan en ole kuukauteen syönyt tai mäkkisafkaa enkä ole alkoon koskenut. Juon vettä ja paljon.

No ei sillä rasvalla läträtäkään kannata. Kohtuus kaikessa. Itse olen vaihtanut jogurtit rasvaiseen jogurttiin, kevytjuuston tavalliseen jne. Joillakin voi kestää hetki että vhh alkaa toimia tai sitten se ei vaan sovi sulle.

Vierailija
171/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö leipää.

No ei sillä rasvalla läträtäkään kannata. Kohtuus kaikessa. Itse olen vaihtanut jogurtit rasvaiseen jogurttiin, kevytjuuston tavalliseen jne. Joillakin voi kestää hetki että vhh alkaa toimia tai sitten se ei vaan sovi sulle.

Rasvaisia maitotuotteita käytän myös. Mitään kevythöttöä ei kaapeista löydy. Eikä herkkuja tai hiilareita.

Läski vain lisääntyy.

Vierailija
172/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läträän ja lutraan rasvaisilla maitotuotteilla. Rasvaa sinne ja tänne. Joka paikkaan. Voitelen itseni rasvalla.

Miksen laihdu?

Vierailija
173/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö leipää.

Eipä tuosta selvinnyt, mitä syöt. Joillekin maitotuotteet saattaa jumittaa.

Nämä nyt on vain arvauksia.

Vierailija
174/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta kyllä kovin terveeltä meiningiltä lisätä voita tai muuta rasvaa joka ruokaan ja ruokalajiin.

Eikö teillä ole makuaistia ollenkaan????

Ja väitätte olevanne terveitä, normaalipainoisia ihmisiä???

Tiedätkö lähipiirissäsi yhtäkään kuuskymppistä, joka ei syö lääkkeitä?  Terveitäkö?

Isäni. Raskasta työtä ikänsä teki. Söi rasvaisia ruokia.

Sairastui sitten kuusi vuotta sitten sydän-ja verisuonitautiin. Suonet tukkeutuivat ja sai lievän infarktin.

Että en kannata rasvaa lisäämään ruokiin.

Nyt on diabetes puhkeamassa myös.

Minun kuusikymppinen isäni sai kuulla että kolesteroli koholla ja diabetes alkamassa. Hän alkoi syödä runsaasti rasvaa ja vähän hiilareita. Ei kuitenkaan kilokaupalla pekonia, kuten nämä rasvakammoiset luulevat. Ihan vaan puhdasta ruokaa aidoimmillaan.

Isäni on nykyään täyain terve eikä tarvitse mitään lääkkeitä.

Vierailija
175/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketjuhan oli hyvää viihdettä. Rasvakammoinen inttäjä luulee että puhtaan rasvan normaali käyttö tarkoittaa kaiken rasvassa uittamista ja että pikaruoka on sama asia kuin rasvainen ruoka. Ja peräön kymmenen hymiötä.

Tiedoksi vaan että olen laiha, terve, veriarvot mittauttanut, ja syön päivittäin 120-180g rasvaa eri muodoissa. Mutta en ikinä teollista, öljyssä paistettua tai transrasvoja.

Voin syödä vaikka 3000kcal päivässä enkä liho. Aiemmin olin lihava, silloin kun söin eri tavalla...

Vierailija
176/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketjuhan oli hyvää viihdettä. Rasvakammoinen inttäjä luulee että puhtaan rasvan normaali käyttö tarkoittaa kaiken rasvassa uittamista ja että pikaruoka on sama asia kuin rasvainen ruoka. Ja peräön kymmenen hymiötä.

Tiedoksi vaan että olen laiha, terve, veriarvot mittauttanut, ja syön päivittäin 120-180g rasvaa eri muodoissa. Mutta en ikinä teollista, öljyssä paistettua tai transrasvoja.

Voin syödä vaikka 3000kcal päivässä enkä liho. Aiemmin olin lihava, silloin kun söin eri tavalla...

Rasvaahan sitä on muissakin ruuissa kuin pikaruuassa. Jätit siis vain pikaruuan pois ja aloit tehdä itse ruokasi. Etkä sinä pysty syömään 3000 kcal päivässä, tai yhden päivän, mutta entäs kaksi, kolme päivää, luulen että alkaa hieman pömpöttää sinuakin, täti puhuu soopaa sen minkä ehtii.

Itselleen voi uskotella mitä vaan.

Vierailija
177/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs viikko putkeen 3000kcal joka päivä?

Lihoisitko?

Todennäköisesti ainakin iskee turvotus ja kroppasi menee sekaisin.

Vierailija
178/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselinkö minä mitään jostain rasvoista, öljyistä sun muusta rasvasta?

En kysellyt.

AP

Vierailija
179/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on rasvansyöjien kehon rasvaprosentti? Taitavat olla pelkkää rasvaa. Lihakset tarvitsevat proteiinia pysyäkseen kunnossa, eivät rasvaa.

Laihaläski ei ole kaunista, vaikka kuinka on hoikka kroppa.

Vierailija
180/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaintoilijoilla meni rasvat nenään :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi