Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko laihtua, jos syö...

Vierailija
28.06.2018 |

Aamulla smoothien niistä pakastevalmishedelmistä ja turkkilaisesta jogurtista tehtynä.

Lounaaksi pussikeitto.

Päivällinen lihaa, kasviksia ja salaattia.

Iltapala pari kananmunaa tai munakas.

Eli neljä pientä ateriaa päivässä.

Painoa on 23 kg liikaa pituuteeni nähden (152 cm / 80 kg, ihanne enintään 58 kg, tarkoitus päästä lähemmäksi normaalipainoa)

Kommentit (184)

Vierailija
41/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, rasvaa syömällä laihtuu sekä voi hyvin ja on terve.

En ole nähnyt yhtäkään rasvaruokia vetävää normaalipainoista. Kaikki vyötäröläskejä rasvapalloja. Tai laihaläskejä.

Rasvaruoka ei tarkoita samaa kuin rasva.

Näin. Parhaiten mulla makeanhimo ja ylensyönti pysyy kurissa ja pysyn hoikkana kun ruokavalioon kuuluu paljon rasvaista kalaa, avokadoja, oliiviöljyä ym. "rasvaruokia". Olen joskus karpannutkin mutta nyt en enää, rasvaa voi silti sisällyttää ruokavalioon reilusti jos kokonaiskalorit pysyvät aisoissa.

Vierailija
42/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli syön paketin pekonia joka päivä, rasvaista lihaa, rasvaa joka muodossaan ja laihdun.

Luulenpa saavani verisuonitukoksen, korkean kolesterolin ja sydärin ennen pitkään ennen kuin kiloakaan karisee kehosta pois yhtään mitään.

Viestin kirjoittaja on selvästi rasvaa pelkäävä puskan talutusnuorassa kulkeva aivoton pässi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä rasvavauhko vetää vaan rasvaa eli lisää liikaa energiaa keholle jota se ei hyödynnä. Tiesitkö että se rasva pakkaantuu myös hoikilla sinne sisuskalujen ympärille? Jolloin puhutaan laihaläskistä.

Vierailija
44/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ehkä olla hoikka, mutta silti löysä läski sieltä täältä.

Vierailija
45/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas mitä kommentteja. Ei näistä ole mitään hyötyä minulle.

AP

Vierailija
46/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt rasvaa. Avokadoja, kalaa, oliiviöljyä. En syö herkkuja. Ja arvatkaa mitä. Paino ei putoa, lisääntyy vain.

Liikun joka päivä vaunulenkkejä ja koiralenkkejä. Ei vaan putoa.

AP

Vierailija
47/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt rasvaa. Avokadoja, kalaa, oliiviöljyä. En syö herkkuja. Ja arvatkaa mitä. Paino ei putoa, lisääntyy vain.

AP

Sulla on jotain korjattavaa ruokavaliossasi, jos nykyisillä syömisillä et laihdu.

Vierailija
48/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyödyttömiä neuvoja.

Sekä ristiriidassa keskenään.

AP

Vierailija
49/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sulla on jotain korjattavaa ruokavaliossasi, jos nykyisillä syömisillä et laihdu.

Mitä muka? Johan tuolla yksi mainosti että rasvaa syömällä laihtuu kuten kalaa, avokadoja, oliiviöljyä ym.

Eikö se laihdutakaan?

Leipää en syö ollenkaan. Pastaa, riisiä ja perunaa en käytä.

AP

Vierailija
50/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mitä muka? Johan tuolla yksi mainosti että rasvaa syömällä laihtuu kuten kalaa, avokadoja, oliiviöljyä ym.

Eikö se laihdutakaan?

Leipää en syö ollenkaan. Pastaa, riisiä ja perunaa en käytä.

AP

Se korjaus on sun tehtävä itse kokeilujen kautta, ei kenelläkään ole antaa mitään valmista pakettia.

Vierailija
51/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti kasviksia, vihanneksia, juureksia, kanaa, lihaa, kalaa. Rasvaa en ruokiin lisää. Leipää ei ollenkaan.

Pastaa ja riisiä ehkä kerran viikossa, perunoita en syö kun en tykkää niistä yhtään missään muodossa.

Miten mä en tuota rasvansyöjää pysty vakavasti ottamaan ollenkaan?

AP

Vierailija
52/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti kasviksia, vihanneksia, juureksia, kanaa, lihaa, kalaa. Rasvaa en ruokiin lisää. Leipää ei ollenkaan.

Pastaa ja riisiä ehkä kerran viikossa, perunoita en syö kun en tykkää niistä yhtään missään muodossa.

Miten mä en tuota rasvansyöjää pysty vakavasti ottamaan ollenkaan?

AP

Johtuu tiedon puutteesta.

Vierailija
53/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kyseenalaisti juuri rasvaa paljon syövän terveellisen elämäntavan, koska hän syö samoja raaka-aineita itsekin eikä laihdu. Sekä harrastaa liikuntaa, mutta ei imetä.

Ja ei sanojensa mukaan herkuttele, koska aikoo laihtua normaalipainoiseksi.

Mitä pahaa niissä pussikeitoissa on, kun moni vastustaa niitä?

Oma laihdutus mennyt niillä pieleen, vai mikä on syy?

Yksi sanoi että eineksiä, nehän onkin terveellisiä ja valmissaalatit majoneeseineen. Pirun kalliitakin ovat. Salaatinkastikkeetkin ovat kaloripommeja, kohta joku kilahtaa ettei ole.

Sinappinen salaatinkastike 100g:

Energiaa: 1290 kJ (311g)

Rasva: 26 g josta tyydyttynyttä 1,5 g

Hiilarit: 18 g josta sokeria 15 g

Proteiinia: 0,6 g

Suola: 0,9g

Kuulostaa terveelliseltä.

Vierailija
54/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos sitten ideoita antaa?

AP

Vierailija
55/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on niin paljon ylipainoa että saisit varmaankin lähetteen ravitsemusterapeutille.

On totta että tämän ketjun kommentit ovat aika hyödyttömiä, mutta ei tuosta sinun ruokavaliostakaan ota mitään selvää kertomasi perusteella.

Joko jätät jotain kertomatta tai sitten syöt valtavia annoksia.

Ihmisen ravinnosta 30 % pitäisi tulla rasvasta, joten kaikkea rasvaa ei todellakaan kannata karsia! On rasvaa ja rasvaa. Grillimakkaralla ja avokadolla on eroa. Kärjistettynä. Olen itse entinen ikuinen laihduttaja ja eniten kroppa ja pää menivät sekaisin nimenomaan tuollaisesta ruokavaliosta, mitä joku edellä listasi. Siis linnun annoksia, minimimäärä rasvaa ja tuollaista ilotonta, surullista ruokaa. Ei normaali-ihminen tuollaista jaksa.

Sinun pitää selvittää mikä ruokavaliossasi on pielessä ja sitten tehdä pieniä, pitkän tähtäimen muutoksia arkeesi. Muuten päädyt vain jojoilemaan ja siinä yleensä lihoaa joka kerta ekstraa alkuperäisen painon päälle. Oletko aina ollut lihava? Miten lapsuudenkodissasi syötiin? Onko miehelläsi paino-ongelmia? Jne jne

Vierailija
56/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kyseenalaisti juuri rasvaa paljon syövän terveellisen elämäntavan, koska hän syö samoja raaka-aineita itsekin eikä laihdu. Sekä harrastaa liikuntaa, mutta ei imetä.

Ja ei sanojensa mukaan herkuttele, koska aikoo laihtua normaalipainoiseksi.

Mitä pahaa niissä pussikeitoissa on, kun moni vastustaa niitä?

Oma laihdutus mennyt niillä pieleen, vai mikä on syy?

Yksi sanoi että eineksiä, nehän onkin terveellisiä ja valmissaalatit majoneeseineen. Pirun kalliitakin ovat. Salaatinkastikkeetkin ovat kaloripommeja, kohta joku kilahtaa ettei ole.

Sinappinen salaatinkastike 100g:

Energiaa: 1290 kJ (311g)

Rasva: 26 g josta tyydyttynyttä 1,5 g

Hiilarit: 18 g josta sokeria 15 g

Proteiinia: 0,6 g

Suola: 0,9g

Kuulostaa terveelliseltä.

Sulla meni nyt salaatinkastikkeet ja majooneesit sekaisin.

Mitä muuten toi sun salaattikastikkeesi sisältää?

Mun majoneesissa on öljyä, kananmunan keltuaista ja mausteita. Tosi epäterveellistä, niinkö??

Vierailija
57/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on niin paljon ylipainoa että saisit varmaankin lähetteen ravitsemusterapeutille.

On totta että tämän ketjun kommentit ovat aika hyödyttömiä, mutta ei tuosta sinun ruokavaliostakaan ota mitään selvää kertomasi perusteella.

Ihmisen ravinnosta 30 % pitäisi tulla rasvasta, joten kaikkea rasvaa ei todellakaan kannata karsia! On rasvaa ja rasvaa. Grillimakkaralla ja avokadolla on eroa. Kärjistettynä. Olen itse entinen ikuinen laihduttaja ja eniten kroppa ja pää menivät sekaisin nimenomaan tuollaisesta ruokavaliosta, mitä joku edellä listasi. Siis linnun annoksia, minimimäärä rasvaa ja tuollaista ilotonta, surullista ruokaa. Ei normaali-ihminen tuollaista jaksa.

Sinun pitää selvittää mikä ruokavaliossasi on pielessä ja sitten tehdä pieniä, pitkän tähtäimen muutoksia arkeesi. Muuten päädyt vain jojoilemaan ja siinä yleensä lihoaa joka kerta ekstraa alkuperäisen painon päälle. Oletko aina ollut lihava? Miten lapsuudenkodissasi syötiin? Onko miehelläsi paino-ongelmia? Jne jne

Raskausaikana tulleet kilot pois. Ja ehkä enemmänkin.

Miehellä ei ole painon kanssa ongelmia. Tavallista kotiruokaa.

Syön lautasmallin mukaan ateriani enkä santsaa.

Nämä neuvot ovat yhtä hyödyttömiä kuin paavin pallit ja nunnan nännit.

*Huoh*

AP

Vierailija
58/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Huoh*

AP

Sait jo aluksi toimivan neuvon.

Laske kalorit.

Matematiikkaa ei voi huijata.

Vierailija
59/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun jopa Jutta käskee jättämään salaatista majot ja kastikkeen pois. Jopa itse tehty tuo extrakaloreita. Senkun syö vaan extraa. Mieluiten ilman kun ilmankin pärjää. Sitä paitsi maistuu paremmalta ilman lisäkkeitä. En tajua tuota että kaikki pitää uittaa johonkin ylimääräiseen soosiin :D

Vierailija
60/184 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Huoh*

AP

Miten niin hyödyttömiä?  Jos painosi vain lisääntyy nykyisellä syömisellä, niin mikä on ongelma sen korjaamisessa? Se korjaus on sun tehtävä ihan itse kokeilemalla eikä odottamalla jotain valmispakettia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi