Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarkasmia vai outoa huumoria miehellä?

Tinka
28.06.2018 |

Tapailemani mies alkanut viljelemään outoa huumoria? Vai onko tää sarkasmia?

Kun mennään ikeaan ja ostetaan paljon tavaraa niin sanoo kassalla myyjälle että näin siinä käy kun päästää muijan ikeaan.

Jos sanon että tuun bussilla kohta käymään viestillä niin laittaa vaan bussikuvan vastaukseksi viestiin. Tai muutenkin vastaa aina vaan jollain kuvalla ei viesteillä.

Jos kysyn että mentäiskö jonnekkin leffan niin sanoo että mee vaan ja ota vaikka systeris mukaan. En tiedä haluaako vai ei siis lähteä.

Jos en osaa jotain sanoo kvg ja et voi olla noin avuton

Jos ollaan jossai paikassa menee heti ottaa kaljaa ja sanoo et pakko saada olutta ei sua muuten jaksa katell vaikka siis olisi ihan hyvällä tuulella.

Mä en oikeen tiiä mitä näihin sitä vastaisi mut jotenkin noi kommentit on musta loukkaavia. Ja kun oon näistä sanonu niin suuttuu ja sanoo et oon tosikko ja mun kanssa ei voi koskaan olla kivaa. Mun mielestä kiva on jotai muuta.

Kuitenkin sanoo että tykkää. Onko tää sit jotai sarkasmihuumoria vai vittuilua ja mitä itse sanoisit noihin tai ajattelisit tämmöisistä heitoista?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sellainen hauska huumorimies. Vaihtoon vaan ja luiskaan jos ei jaksa kuunnella.

Vierailija
2/42 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa minun mielestä  mitään kovin ihmeellistä oo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsoisi (kuuntelisi) tuollaista hetkeäkään. Ansaitset parempaa, ja mitä nopeammin pääset eroon tuosta moukasta, sitä nopeammin sinulla on mahdollisuus löytää aikuinen mies.

Vierailija
4/42 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa olet helmen löytänyt.

En katselisi tuollaista päivääkään.

Vierailija
5/42 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taas ymmärrä. Ensin haetaan huumorintajuista miestä ja sitten kun sellaisen saa niin se ei käykään. Olisit ottanut jäyhän jököttäjän.

Vierailija
6/42 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En taas ymmärrä. Ensin haetaan huumorintajuista miestä ja sitten kun sellaisen saa niin se ei käykään. Olisit ottanut jäyhän jököttäjän.

Kohtelias huumori onkin paikallaan, muttei tuollainen piilovittuilu. Pahempaa tiedossa, joten pistä kiertoon AP.

Vierailija
7/42 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex juurikin tuommoinen.

Vaihtoon, ei tule muuttumaan. Ei arvosta sua pätkääkään paitsi kun alat asiasta puhumaan niin olet ymmärtänyt väärin, olet tärkein ja ihanin jota rakastaa suuuuuuuunnnattomasti ❤

Vierailija
8/42 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös vanhemmilla oli tuttu kenen mies heitti todella ilkeitäkin "vitsejä" ja puoliso vain sitten kihersi kun muut sitten ihmetteli suu auki.

Vierailija
9/42 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivis-agressiivinen naljailija. Kysy suoraan, mikä sen ongelma on ja jos ei veetuilu lopu, lähdet kävelemään ennen kuin suhde etenee liian pitkälle, eli tulee lapsia tms. Kokemuksesta voin sanoa, että tuollainen ”huumorimies” ei pohjimmiltaan kunnioita sinua yhtään.

Vierailija
10/42 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoria on niin monenlaista. Jos jonkun huumori ei pure, ei se tarkoita, että toinen olisi tosikko. Teidän huumorintajunne eivät nyt kohtaa. Itse juttelisin vakavasti miehen kanssa tästä asiasta, esim. mitkä vitsit koet loukkaavina, mitä et ymmärrä jne. Jos mies ei tule yhtään vastaan ja yritä ymmärtää tilannetta, niin voi käydä yhteiselo liian takkuiseksi.

Vierailija
11/42 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmia alkaa olla enään hyvin vähän missään kun someaika on tehnyt siitä jo hiukan vaarallisen väärässä yhteydessä.

Vierailija
12/42 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisissä helmissä sitten roikutte?

Vierailija
13/42 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinka kirjoitti:

Tapailemani mies alkanut viljelemään outoa huumoria? Vai onko tää sarkasmia?

Kun mennään ikeaan ja ostetaan paljon tavaraa niin sanoo kassalla myyjälle että näin siinä käy kun päästää muijan ikeaan.

Jos sanon että tuun bussilla kohta käymään viestillä niin laittaa vaan bussikuvan vastaukseksi viestiin. Tai muutenkin vastaa aina vaan jollain kuvalla ei viesteillä.

Jos kysyn että mentäiskö jonnekkin leffan niin sanoo että mee vaan ja ota vaikka systeris mukaan. En tiedä haluaako vai ei siis lähteä.

Jos en osaa jotain sanoo kvg ja et voi olla noin avuton

Jos ollaan jossai paikassa menee heti ottaa kaljaa ja sanoo et pakko saada olutta ei sua muuten jaksa katell vaikka siis olisi ihan hyvällä tuulella.

Mä en oikeen tiiä mitä näihin sitä vastaisi mut jotenkin noi kommentit on musta loukkaavia. Ja kun oon näistä sanonu niin suuttuu ja sanoo et oon tosikko ja mun kanssa ei voi koskaan olla kivaa. Mun mielestä kiva on jotai muuta.

Kuitenkin sanoo että tykkää. Onko tää sit jotai sarkasmihuumoria vai vittuilua ja mitä itse sanoisit noihin tai ajattelisit tämmöisistä heitoista?

Kuulostaa isältäni. Juokse!

Vierailija
14/42 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passiivis-agressiivinen naljailija. Kysy suoraan, mikä sen ongelma on ja jos ei veetuilu lopu, lähdet kävelemään ennen kuin suhde etenee liian pitkälle, eli tulee lapsia tms. Kokemuksesta voin sanoa, että tuollainen ”huumorimies” ei pohjimmiltaan kunnioita sinua yhtään.

Ei ole kyse pelkästään ap:sta. Tuollainen ihminen käyttäytyy yhtä ikävästi kaikkia muitakin kohtaan, ellei ole joku ylempi auktoriteetti kyseessä.

Vierailija
15/42 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies on esimerkki miehestä, joka varmaan valittaa muiden huumorintajuttomuudesta ja itse ei varmaan kestäisi kertaakaan samanlaista kohtelua. Nämä tapaukset on niin nähty. Ja sä oot ilmeisesti samanlainen. Tiedoksi sulle, että pilkka ei ole huumorintajua ja yleensä ne jotka valittaa toisten huumorintajuttomuudesta, ovat sitä mitä suurimmassa määrin.

Vierailija
16/42 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se aina loukkaavasti naljaile... joten kunnon mieshän sen täytyy olla?

Vierailija
17/42 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtelias huumori onkin paikallaan, muttei tuollainen piilovittuilu. Pahempaa tiedossa, joten pistä kiertoon AP.

Ihme vaatimuksia. Pitää olla huumoria, mutta senkin pitää olla kohteliasta. Samoin vaaditaan, että miehen pitää olla aggressiivinen. Sitten ei kuitenkaan saa olla väkivaltainen omaa naista kohtaan. Baarissa vaan pitäisi hakata muita.

Vierailija
18/42 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme vaatimuksia. Pitää olla huumoria, mutta senkin pitää olla kohteliasta. Samoin vaaditaan, että miehen pitää olla aggressiivinen. Sitten ei kuitenkaan saa olla väkivaltainen omaa naista kohtaan. Baarissa vaan pitäisi hakata muita.

Ei vittuilu ole huumoria. Tai voi se "leiskauttelijan" omasta mielestä olla, muttei kenenkään muun. Missä vaaditaan, että miehen pitää olla aggressiivinen? Taitaa nyt olla niin, että sä oot taas keksinyt itse näitä kriteerejä, kun joku tekosyy pitää keksiä sille, ettei sua kukaan huoli – ja syyksi et voi itsellesi tunnustaa sitä, että sinä nyt vain olet ikävä ihminen.

Vierailija
19/42 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex juurikin tuommoinen.

Vaihtoon, ei tule muuttumaan. Ei arvosta sua pätkääkään paitsi kun alat asiasta puhumaan niin olet ymmärtänyt väärin, olet tärkein ja ihanin jota rakastaa suuuuuuuunnnattomasti ❤

Klassikko tuollaisilta ihmisiltä on myös se, että: "Ihan itse teit tuollaisen tulkinnan sanomisistani!" Näin siis silloin, jos joku kysyy miksi toinen ilkeilee yms.

Vierailija
20/42 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikossa on eväät jos hyvät käytöstavat koetaan ihmevaatimuksiksi.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän