Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokematon nainen miehille turnoff?

Vierailija
28.06.2018 |

Kysyy 38-v nainen

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Måkyllä naisella pitää olla kunnolla porattu reikä. Pannessa kuuluu vain semmoinen loff poff piiff ääni vaginasta kun on väljä vaikka isolla meisselillä hoonaa.

Vierailija
42/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi ihan hyvin olla kokeilunhaluinen mutta säilyä kokemattomana, jos sattuu olemaan demiseksuaali. Toisin sanoen jos saisi seksisuhteen sopivan ihmisen kanssa, voisi olla vaikka kuinka villi ja kokeilunhaluinen. Mutta sen seksisuhteen edellytys on että tuntee toisen niin hyvin että alkaa tuntea seksuaalista vetoa sitä kohtaan.

Nykyaikana kun ihmiset ei viitsi nähdä vaivaa tutustuakseen toiseen kunnolla, ei ole helppoa olla demiseksuaali. Kun aikaa sille oman halun syttymiselle ei anneta, vaan oletetaan että pelkkien feromonien perusteella tietää haluaako panna vai ei.

Minä olen ollut jo pitkään naimisissa mutta kyllä olisi minullekin nykyaikana deittailu vaikeaa. Tunnistan kyllä osuuko mies "feromonitutkaani", ts. onko puhtaasti fyysisessä mielessä sovelias seksikumppaniksi, mutta todellista seksuaalista vetoa en tunne ennen kuin tiedän aika tarkkaan mikä mies on miehiään. Sitten kun tuntee toisen paremmin, tulee yhtäkkiä sellainen ahaa-elämys "voi kyllä, tätä haluan panna".

Toiset meistä ovat siis tavallaan hitaampia syttymään. Se ei tarkoita että se tuli palaisi viileämmällä tai pienemmällä liekillä kuin muilla kerran sytyttyään. Päinvastoin, meillä minä olen rohkeampi kokeilemaan kuin mieheni.

AP saattaa hyvin olla samanlainen. Tuossa neljänkympin tienoilla miehilläkin alkaa olla sen verran järkeä ja yleissivistystä, että joku mies voi hyvinkin ymmärtää jos ap selittää olevansa demiseksuaali ja siksi kokematon. Ei siis estoinen ja tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä seksiasia on ihmisille niin jotenkkn niin valtavan suuri? Ei kukaan kadulla teidän naamasta näe, oletteko saaneet eilen vai ikinä. Ihmiset ihastuvat toisiin ihmisiin, persooniin, joten mitä väliä sillä kuka on äheltänyt kenenkin kanssa ennen sitä?

Ekalla kerralla jännityksessä koko suoritus vie lopulta kymmenen minuuttia ja sen jälkeen on höhlä olo, että tässäkö tää nyt oli - ei tullut level-upia tai luultavasti galaksitkaan räjähdelleet. Elämä jatkuu ihan samanlaisena kuin siihenkin asti.

Älkää kohdatko toisia ihmisiä seksi edellä.

Nettideiteillä on jopa ensimmäisessä viestissä kysytty edellisestä suhteesta. Mitä siihen pitäisi kokemattomana vastata? Ja jos pidemmän juttelun aikana tulee esiin ettei suhteita ole, eikä muunkaanlaista kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta niin monesti toinen osapuoli katoaa lopullisesti.

Pitäisikö valehdella ja hankkiutua neitsyydestä eroon kotikeinoin?

-neitsyt nainen 30v

Viestitä jollekin nörtille neitsytmiehelle. Sellaista ei takuuvarmasti haittaa sun kokemattomuus

ohis

Yritin yliopiston käytävillä ja tapahtumissa lähestyä tällaisia miehiä ja lähtivät karkuun...

Kokeile netissä esim. irc. Yhtäkkiset lähestymiset saattavat pelästyttää

Vierailija
44/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa, itse saanut pillua niin harvoin että olen käytännössä neitsyt myös.

Mutta pihtaria en halua.

Vierailija
45/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyy 38-v nainen

Ei ole

Vierailija
46/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varmaan jäävi sanomaan näin kokemattomana miehenä, mutta olisi melko tekopyhää hylätä kokematon, kun on itsekin moinen. En tiedä haluaisiko kokematon toista samanlaista - ei varmaan - mutta mulle se ei olisi mikään ongelma. Kokemattoman itsetunto ja häpeä on ainakin itsellä jo sitä luokkaa, että ei kehtaa paljon normaaleja ihmisiä yrittää, jos sattuukin paljastumaan. Siksi olisi hyvä, jos löytäisi toisen, joka ymmärtää, eikä tuomitse.

Miksi oot noin epävarma asiasta? Itsevarmuuden puute ja häpeä on tuhat kertaa isompi turn off.

Huonot kokemukset, nöyryytykset ja pettymykset.

Miksi valehtelet? Ei kukaan pilkkaa tai nöyryytä kokematonta. Ihmetellä voi, mutta ei se ole kellekään oikeasti pilkan aihe.

Vierailija
47/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi - Ei ole turn off.

48/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei haittaisi minua.

Vierailija
49/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on turnoff, koska olet jo tuon ikäinen.

Sinun ikäisellä pitää olla jo kokemusta elämästä.

Jos olisit nuori, niin ei olisi, koska on normaalia että nuorilla ei ole vielä paljon elämänkokemusta.

Miten seksuaalinen kokeneisuus liittyy elämänkokemuksiin yhtään mitenkään? Sehän monilla etenkin naisilla on asia, joka liittyy vahvasti parisuhteeseen. Mitkään irtopanot eivät kasvata viisautta, näköalaisuutta eivätkä anna perspektiiviä asioihin. Eivät seksuaalisesti kokeneet ihmiset ole välttämättä henkisellä tasolla kypsempiä kuin muut, vaikka niin ehkä omassa päässään kuvittelevat. En ole koskaan ymmärtänyt tätä täysin päätöntä argumenttia, että missaa elämässä jostakin jos ei harrasta irtoseksiä tai kerää paljon seksuaalista kokemusta. Muihin kokemuksiin, olemiseen tai tekemiseenhän tämä asia ei vaikuta yhtään mitenkään. Tunnemaailma, kokemukset ja elämykset eletään ihan muualla kuin makuukammarissa. Miten on sitten aseksuaalien tai impotenttien laita? Eikö heillä ole lainkaan elämää sinun mukaasi?

Vierailija
50/52 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on paljon muutakin kuin seksi

Vierailija
51/52 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse 36 vuotta ja naishenkilö ja siis neitsyt ihan koska ei vaan ole seksijutut kiinnostaneet olen päättänyt että vasta sitten kiinnostaa jos joskus sattuu jotakin vakavaa löytymään 

Ei kiinnosta paneskella kenen hyvänsä kanssa vaan mieluiten sen oikean kanssa jos sellaisen joskus maailmassa sattuisi kohtaamaan 

Vierailija
52/52 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse 36 vuotta ja naishenkilö ja siis neitsyt ihan koska ei vaan ole seksijutut kiinnostaneet olen päättänyt että vasta sitten kiinnostaa jos joskus sattuu jotakin vakavaa löytymään 

Ei kiinnosta paneskella kenen hyvänsä kanssa vaan mieluiten sen oikean kanssa jos sellaisen joskus maailmassa sattuisi kohtaamaan 

Ihanko oikeasti uskot vielä 36-vuotiaana siihen oikeaan?? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi