Onko kokematon nainen miehille turnoff?
Kommentit (52)
Suurimmalle osalle on. Se, että nainen on säästänyt itseään pitkään, kertoo että hänelle seksin harrastaminen on niin iso asia, että hän odottaa sen todennäköisesti johtavan avioliittoon. Harva mies on lyhyen seurustelun perusteella valmis vastaamaan sellaisiin odotuksiin. Eli mies pelkää seurauksia ja niitä kohtuuttomia odotuksia, joita naisella mahdollisesti häntä kohtaan on. Tottakai nainen voi sanoa, että haluaa vain vihdoinkin päästä kokemaan seksiä eikä odota, että se sitoisi miehen häneen lopullisesti, mutta aika harva mies siihen taitaisi uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on turnoff, koska olet jo tuon ikäinen.
Sinun ikäisellä pitää olla jo kokemusta elämästä.
Jos olisit nuori, niin ei olisi, koska on normaalia että nuorilla ei ole vielä paljon elämänkokemusta.
Öh. Minulla on kokemusta elämästä. Ilmeisesti seksi on Sinulle yhtä kuin elämä?
Ap
Ei ole. Rohkeasti vaan aloitteita tekemään, neitsytnaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit nuori, niin ei olisi, koska on normaalia että nuorilla ei ole vielä paljon elämänkokemusta.
Ap
Hyvä ihminen! Et sä puhunut aloituksessa sanallakaan seksistä! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et puhunut kokemattomuudesta seksissä. Joten looginen päätelmä on että olet yleisesti kokematon elämästä. Esim. ns "tynnyrissä" elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEt puhunut kokemattomuudesta seksissä. Joten looginen päätelmä on että olet yleisesti kokematon elämästä. Esim. ns "tynnyrissä" elänyt.
Yleisesti käytetään termiä kokematon kun puhutaan ihmisestä jolla ei ole ollut seksikokemuksia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Rohkeasti vaan aloitteita tekemään, neitsytnaiset.
:-DDDDDDDDDDDDDD
Hei ihan oikeasti, etkö näe tuossa lauseessa mitään äärettömän kornia? Toivot naisten, jotka ovat niin estoisia että ovat säilyneet neitsyinä, alkavatn tehdä rohkeasti aloitteita seksiin :-DDD
No, ne jotka tekevät, tekevät niitä ihan varmasti miehille, jotka ovat jossain muualla kuin vauvapalstalla kesäpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEt puhunut kokemattomuudesta seksissä. Joten looginen päätelmä on että olet yleisesti kokematon elämästä. Esim. ns "tynnyrissä" elänyt.
Yleisesti käytetään termiä kokematon kun puhutaan ihmisestä jolla ei ole ollut seksikokemuksia.
Ap
38v neitsytnainen on joko:
- Syvästi uskonnollinen
- Pahasti traumatisoitunut tai muuten mielenterveysongelmia omaava
En ole uskovainen enkä terapeutti, joten molemmissa tapauksissa turnoff.
Hohhoijaa näitä "et sä puhunut SEKSIkokemattomuudesta!" Esitetään muka tietämätöntä että päästään toisen niskan päälle.
No, tyypillistä av:ta 2018 (aiemmin täällä oli parempi ilmapiiri)
Pidän suurena plussana kokemattomuutta, jos on kokeilunhaluinen.
Useimmat miehet haluavat neitseellisen naisen. Jopa niin kovasti, että osa naisista menee sen takia immenkalvon korjausleikkaukseen.
On turn-off. Kertoo siitä että ihmisellä on estoja tai se ei ole eritysen halukas eikä rohkea. Kuka sellaisen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Selitä minulle, miksi kokeilunhaluinen ihminen olisi säilynyt kokemattomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanttisena miehenä toivoisin löytäväni naisen, joka olisi odottanut juuri minunlaista henkilöä elämäänsä :)
Ja omasta puolesta voin sanoa, että luulin myös 1. seksipartnerin olevan neitsyt, mitä ei ollutkaan. Olisin mielummin jättänyt tämän vuoksi väliin koko tuon kerran ja mielelläni odottanut oikeaa pidempään. Nyt parisuhteessa aika villin taustan omaavan kanssa ja tylsää siinä mielessä ettei halua kokeilla mitään, kun vain perusseksi on mistä pitää ja tietää hyvin mistä pitää ja mistä ei. Eli ei edes mieliksi ole mitään erikoista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanttisena miehenä toivoisin löytäväni naisen, joka olisi odottanut juuri minunlaista henkilöä elämäänsä :)
Ja omasta puolesta voin sanoa, että luulin myös 1. seksipartnerin olevan neitsyt, mitä ei ollutkaan. Olisin mielummin jättänyt tämän vuoksi väliin koko tuon kerran ja mielelläni odottanut oikeaa pidempään. Nyt parisuhteessa aika villin taustan omaavan kanssa ja tylsää siinä mielessä ettei halua kokeilla mitään, kun vain perusseksi on mistä pitää ja tietää hyvin mistä pitää ja mistä ei. Eli ei edes mieliksi ole mitään erikoista..
Mikä siinä kokemattomuudessa on arvo, jos kerran nimenomaan kokeilunhaluista etsit? Se, että nyksäsi ei ole kokeilunhaluinen, ei tarkoita että muut kokeneet eivät olisi. Kyllä se pääsääntöisesti menee niin, että seksistä tykkäävä on myös kokeilunhaluinen ja seksistä tykkäävä ei jää odottamaan vuosikymmeniksi, että juuri sinä osut kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä kokemattomuudessa on arvo, jos kerran nimenomaan kokeilunhaluista etsit? Se, että nyksäsi ei ole kokeilunhaluinen, ei tarkoita että muut kokeneet eivät olisi. Kyllä se pääsääntöisesti menee niin, että seksistä tykkäävä on myös kokeilunhaluinen ja seksistä tykkäävä ei jää odottamaan vuosikymmeniksi, että juuri sinä osut kohdalle.
Kokeilunhaluinen kokenut on jo kokeillut minun ikäluokassani. Ei siinä mitään kokeiluja enää ole. Tietää tarkkaan mistä pitää ja miten haluaa asiat. Kokematon mutta halukas -> niitä kokeiluja sitten oikeasti on. Olen jo vuosia sitten hyväksynyt etten tältä osin sopivaa puolisoa tule koskaan löytämään, niin tyydyn sitten siihen mitä on tarjolla. Vaihtoehtona olisi sitten olla yksin tietenkin. Lottovoittokin olisi todennäköisempi.
38v neitsyt? Joo vähän creepy, passaan.
38v nainen jolla vain muutama seksikumppani ja vaniljaseksiä? Ei haittaa, etenkin jos on alkanut kiinnostua muustakin.