Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokematon nainen miehille turnoff?

Vierailija
28.06.2018 |

Kysyy 38-v nainen

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän suurena plussana kokemattomuutta, jos on kokeilunhaluinen.

Selitä minulle, miksi kokeilunhaluinen ihminen olisi säilynyt kokemattomana.

Romanttisena miehenä toivoisin löytäväni naisen, joka olisi odottanut juuri minunlaista henkilöä elämäänsä :)

Ja omasta puolesta voin sanoa, että luulin myös 1. seksipartnerin olevan neitsyt, mitä ei ollutkaan. Olisin mielummin jättänyt tämän vuoksi väliin koko tuon kerran ja mielelläni odottanut oikeaa pidempään. Nyt parisuhteessa aika villin taustan omaavan kanssa ja tylsää siinä mielessä ettei halua kokeilla mitään, kun vain perusseksi on mistä pitää ja tietää hyvin mistä pitää ja mistä ei. Eli ei edes mieliksi ole mitään erikoista..

Mikä siinä kokemattomuudessa on arvo, jos kerran nimenomaan kokeilunhaluista etsit? Se, että nyksäsi ei ole kokeilunhaluinen, ei tarkoita että muut kokeneet eivät olisi. Kyllä se pääsääntöisesti menee niin, että seksistä tykkäävä on myös kokeilunhaluinen ja seksistä tykkäävä ei jää odottamaan vuosikymmeniksi, että juuri sinä osut kohdalle.

Kokeilunhaluinen kokenut on jo kokeillut minun ikäluokassani. Ei siinä mitään kokeiluja enää ole. Tietää tarkkaan mistä pitää ja miten haluaa asiat. Kokematon mutta halukas -> niitä kokeiluja sitten oikeasti on. Olen jo vuosia sitten hyväksynyt etten tältä osin sopivaa puolisoa tule koskaan löytämään, niin tyydyn sitten siihen mitä on tarjolla. Vaihtoehtona olisi sitten olla yksin tietenkin. Lottovoittokin olisi todennäköisempi.

Ja jos löydät sen kokemattoman puolison ja kokeilet hänen kanssaan asioita? Kerta kutakin ja kaikki on kokeiltu.

Mitä sitten? Alat etsimään uutta kokematonta?

Vierailija
22/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanttisena miehenä toivoisin löytäväni naisen, joka olisi odottanut juuri minunlaista henkilöä elämäänsä :)

Ja omasta puolesta voin sanoa, että luulin myös 1. seksipartnerin olevan neitsyt, mitä ei ollutkaan. Olisin mielummin jättänyt tämän vuoksi väliin koko tuon kerran ja mielelläni odottanut oikeaa pidempään. Nyt parisuhteessa aika villin taustan omaavan kanssa ja tylsää siinä mielessä ettei halua kokeilla mitään, kun vain perusseksi on mistä pitää ja tietää hyvin mistä pitää ja mistä ei. Eli ei edes mieliksi ole mitään erikoista..

Mikä siinä kokemattomuudessa on arvo, jos kerran nimenomaan kokeilunhaluista etsit? Se, että nyksäsi ei ole kokeilunhaluinen, ei tarkoita että muut kokeneet eivät olisi. Kyllä se pääsääntöisesti menee niin, että seksistä tykkäävä on myös kokeilunhaluinen ja seksistä tykkäävä ei jää odottamaan vuosikymmeniksi, että juuri sinä osut kohdalle.

Kokeilunhaluinen kokenut on jo kokeillut minun ikäluokassani. Ei siinä mitään kokeiluja enää ole. Tietää tarkkaan mistä pitää ja miten haluaa asiat. Kokematon mutta halukas -> niitä kokeiluja sitten oikeasti on. Olen jo vuosia sitten hyväksynyt etten tältä osin sopivaa puolisoa tule koskaan löytämään, niin tyydyn sitten siihen mitä on tarjolla. Vaihtoehtona olisi sitten olla yksin tietenkin. Lottovoittokin olisi todennäköisempi.

Ja jos löydät sen kokemattoman puolison ja kokeilet hänen kanssaan asioita? Kerta kutakin ja kaikki on kokeiltu.

Mitä sitten? Alat etsimään uutta kokematonta?

Miksi etsisin sitten uutta? Olenhan minäkin silloin ne asiat kokenut. Yhdessä puolison kanssa jota rakastaa ja omat keskinäiset kokeilut vahvistavat yhteenkuuluvuuden tunnetta ja rakkautta. :) Tutustuu toiseen syvällisemmin molempien kokeilun halujen puitteissa ja huomataan mikä _meille_ sopii parhaiten jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille? En tiedä, tuskin. Riittää että löytyy se yksi mies, jolle ei ole. Kannattaa etsiä niin kauan että se löytyy. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi sopimattomiin ihmisiin.

Vierailija
24/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kelpaa, tykkään rehellisistä naisista.  Jos ei osaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä, se ei sitten kyllä kelpaa. 

Vierailija
25/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalle osalle on. Se, että nainen on säästänyt itseään pitkään, kertoo että hänelle seksin harrastaminen on niin iso asia, että hän odottaa sen todennäköisesti johtavan avioliittoon. Harva mies on lyhyen seurustelun perusteella valmis vastaamaan sellaisiin odotuksiin. Eli mies pelkää seurauksia ja niitä kohtuuttomia odotuksia, joita naisella mahdollisesti häntä kohtaan on. Tottakai nainen voi sanoa, että haluaa vain vihdoinkin päästä kokemaan seksiä eikä odota, että se sitoisi miehen häneen lopullisesti, mutta aika harva mies siihen taitaisi uskoa.

Pöh, päinvastoin. Kokematon nainen ei ole yleensä ongelma kellekään miehelle. Osalle sellainen on jopa ainoa kunnollinen vaihtoehto, koska koetaan painetta seksistä ja jos naisella on kokemusta niin hänellä on myös vertailupohjaa muista miehistä ja tiettyjä odotuksia. Jos itse on huonosti varustettu tai on saanut aiemmin huonoa palutetta seksitaidoistaan tai viitseliäisyydestään, ajattelee tietenkin että neitsytnainen on lottovoitto.

Vierailija
26/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan jäävi sanomaan näin kokemattomana miehenä, mutta olisi melko tekopyhää hylätä kokematon, kun on itsekin moinen. En tiedä haluaisiko kokematon toista samanlaista - ei varmaan - mutta mulle se ei olisi mikään ongelma. Kokemattoman itsetunto ja häpeä on ainakin itsellä jo sitä luokkaa, että ei kehtaa paljon normaaleja ihmisiä yrittää, jos sattuukin paljastumaan. Siksi olisi hyvä, jos löytäisi toisen, joka ymmärtää, eikä tuomitse.

Vierailija
27/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varmaan jäävi sanomaan näin kokemattomana miehenä, mutta olisi melko tekopyhää hylätä kokematon, kun on itsekin moinen. En tiedä haluaisiko kokematon toista samanlaista - ei varmaan - mutta mulle se ei olisi mikään ongelma. Kokemattoman itsetunto ja häpeä on ainakin itsellä jo sitä luokkaa, että ei kehtaa paljon normaaleja ihmisiä yrittää, jos sattuukin paljastumaan. Siksi olisi hyvä, jos löytäisi toisen, joka ymmärtää, eikä tuomitse.

Miksi oot noin epävarma asiasta? Itsevarmuuden puute ja häpeä on tuhat kertaa isompi turn off.

Vierailija
28/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Rohkeasti vaan aloitteita tekemään, neitsytnaiset.

:-DDDDDDDDDDDDDD

Hei ihan oikeasti, etkö näe tuossa lauseessa mitään äärettömän kornia? Toivot naisten, jotka ovat niin estoisia että ovat säilyneet neitsyinä, alkavatn tehdä rohkeasti aloitteita seksiin :-DDD

No, ne jotka tekevät, tekevät niitä ihan varmasti miehille, jotka ovat jossain muualla kuin vauvapalstalla kesäpäivänä.

Kivaa yleistämistä että vanhemmat neitsytnaiset ovat kokemattomia ainoastaan estojensa vuoksi.

Itse olen neitsyt koska miehet eivät kiinnostu ja jos teen aloitteen saan pakit. Mietin jo maksullista miestä mutta mistä senkin löytäisi.

-n30v

Vierailija
29/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kukaan suostu kokeilukumppaniksi.

Vierailija
30/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oot noin epävarma asiasta? Itsevarmuuden puute ja häpeä on tuhat kertaa isompi turn off.

Huonot kokemukset, nöyryytykset ja pettymykset.

Vierailija
31/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä seksiasia on ihmisille niin jotenkkn niin valtavan suuri? Ei kukaan kadulla teidän naamasta näe, oletteko saaneet eilen vai ikinä. Ihmiset ihastuvat toisiin ihmisiin, persooniin, joten mitä väliä sillä kuka on äheltänyt kenenkin kanssa ennen sitä?

Ekalla kerralla jännityksessä koko suoritus vie lopulta kymmenen minuuttia ja sen jälkeen on höhlä olo, että tässäkö tää nyt oli - ei tullut level-upia tai luultavasti galaksitkaan räjähdelleet. Elämä jatkuu ihan samanlaisena kuin siihenkin asti.

Älkää kohdatko toisia ihmisiä seksi edellä.

Vierailija
32/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä seksiasia on ihmisille niin jotenkkn niin valtavan suuri? Ei kukaan kadulla teidän naamasta näe, oletteko saaneet eilen vai ikinä. Ihmiset ihastuvat toisiin ihmisiin, persooniin, joten mitä väliä sillä kuka on äheltänyt kenenkin kanssa ennen sitä?

Ekalla kerralla jännityksessä koko suoritus vie lopulta kymmenen minuuttia ja sen jälkeen on höhlä olo, että tässäkö tää nyt oli - ei tullut level-upia tai luultavasti galaksitkaan räjähdelleet. Elämä jatkuu ihan samanlaisena kuin siihenkin asti.

Ei ois mulle, mutta suurimmalle osasta ihmisiä poikkeavuus on pelottavas ja syy hylätä. Katsotaan että, kun ei oo samanlainen niin on jotain vikaa. Ei oteta selvää miksi vaan siirrytään seuraavaan. Siksi nää on vaikeita juttuja ja semmoisia, että niistä ei viitti puhua.

Vierailija
33/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideiteillä on jopa ensimmäisessä viestissä kysytty edellisestä suhteesta. Mitä siihen pitäisi kokemattomana vastata? Ja jos pidemmän juttelun aikana tulee esiin ettei suhteita ole, eikä muunkaanlaista kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta niin monesti toinen osapuoli katoaa lopullisesti.

Pitäisikö valehdella ja hankkiutua neitsyydestä eroon kotikeinoin?

-neitsyt nainen 30v

Vierailija
34/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuiskohan vaikka siitä, että se on mediassa niin suuressa roolissa. Kärjistetysti ihmisille työnnetään jatkuvasti mielikuvaa, että seksi on tärkeimpiä asioita maailmassa ja mitä enemmän sitä on, niin parempaa on elämä. Lisäksi sitä pitäisi vielä olla mahdollisimman monen ihmisen kanssa, ettei jää ilman näitä arvokkaita kokemuksia.

Vierailija
35/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on turnoff, koska olet jo tuon ikäinen.

Sinun ikäisellä pitää olla jo kokemusta elämästä.

Jos olisit nuori, niin ei olisi, koska on normaalia että nuorilla ei ole vielä paljon elämänkokemusta.

Öh. Minulla on kokemusta elämästä. Ilmeisesti seksi on Sinulle yhtä kuin elämä?

Ap

Et puhunut kokemattomuudesta seksissä. Joten looginen päätelmä on että olet yleisesti kokematon elämästä. Esim. ns "tynnyrissä" elänyt.

Yleisesti käytetään termiä kokematon kun puhutaan ihmisestä jolla ei ole ollut seksikokemuksia.

Ap

Ihan samalla tavalla kuin mistä tahansa muustakin kokemattomuudesta.

Vierailija
36/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideiteillä on jopa ensimmäisessä viestissä kysytty edellisestä suhteesta. Mitä siihen pitäisi kokemattomana vastata? Ja jos pidemmän juttelun aikana tulee esiin ettei suhteita ole, eikä muunkaanlaista kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta niin monesti toinen osapuoli katoaa lopullisesti.

-neitsyt nainen 30v

Viestitä jollekin nörtille neitsytmiehelle. Sellaista ei takuuvarmasti haittaa sun kokemattomuus

ohis

Vierailija
37/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska ei halua harrastaa sitä seksiä kenen tahansa kanssa, eikä ole vielä löytynyt sopivaa henkilöä.

Vierailija
38/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-neitsyt nainen 30v

Meille kokemattomiehille suositellaan aina:

a) valehtelua

b) maksullista

Kumpikaan ei sovi mulle niin oon sit yksin.

Vierailija
39/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-neitsyt nainen 30v

Viestitä jollekin nörtille neitsytmiehelle. Sellaista ei takuuvarmasti haittaa sun kokemattomuus

ohis

Yritin yliopiston käytävillä ja tapahtumissa lähestyä tällaisia miehiä ja lähtivät karkuun...

Vierailija
40/52 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-neitsyt nainen 30v

Ei tietenkään pidä valehdella, eikä neitsyys ole sellainen asia, josta tulisi ”hankkiutua eroon”. Se ei edes ole mikään oikea konkreettinen asia ja onkin typerää, että se mystifioidaan jollakin neitsyys/poikuus-nimityksellä. (Immenkalvohan voi puhjeta ihan tamponinkin avulla eikä kaikilla sitä edes ole. Esim. itselläni eka kerta oli 21-vuotiaana, eikä tyyppi todellakaan tiennyt mun kokemattomuudestani, kun en siitä kertonut eikä mitään jälkiä missään näkynyt, verta tai muutakaan.)

Sanot tietysti suoraan, ettei sinulla ole aiempia suhteita. Kritisoinkin lähinnä sitä, miksi kokemattomuus olisi kenellekään turn-off ja miksi siitä noin yleisesti on niin valtava numero. Seksi on ainakin itselläni ollut hyvää vain hyvissä parisuhteissa, joissa toiseen on ollut luotto ja kiintymys. Minusta nuo kaksi viimeksi mainittua on ne asiat, joita suhteissa etsitään ja seksi on se seuraus.

Omalta puolelta sanon, että miehen kokemattomuus ei olisi mikään ongelma. Seksihän on helppoa kuin mikä, luonto sen hoitaa maaliin joka kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan