Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen laiskottelee mökillä

Vierailija
28.06.2018 |

Kyseessä minun perheeni mökki. Olen tottunut että miehet hoitaa miesten askareet ja naiset naisten. Eilen kannoin hiki hatussa lautoja mökille uutta varastorakennusta varten. Odotin että naisystäväni olisi puolestaan hoitanut ruokapuolen, tiskaamisen jne mutta sain vaikka kuinka kauan patistella häntä ennen kuin mitään tapahtui.. Voiko tuollaisesta laiskuudesta oppia eroon? Exäni ovat aina mielellään hoitaneet vastapainoksi naisten askareet.

M32

Kommentit (517)

Vierailija
41/517 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtis "lomailemaan" mökille, jos mökillä mies kantelis lautoja ja mä joutuisin kyökkipiiaksi. 

Siellä ilmoittautui toinen laiskuri.

Siellä taas yksi, joka haluaa kerryttää omaa varallisuuttaan välillisesti naisen avulla.

Vierailija
42/517 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa työleiriltä, eikä mökkeilyltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/517 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ketjun naisten mielestä se nainenkaan ei syö mökillä ja siksi on oikeutettu vain makaamiseen?

Eli jos nainen haluaa syödä juuri hänen on ryhdyttä kyökkipiiaksi. Kyllä yleensä se, joka kutsuu vieraaksi , tarjoaa ruuat. Monestikko kylässä sinut on pantu kaikille ruuat valmistamaan ja tiskaamaan ja siivoamaan kaupan päälle? Nainenhan on tuossa vieraana siellä mökillä.

Naisystävä = kutsuttu vieras?

Eipä mene ihan teidän rusinat pullasta poimijoiden mukaan tämäkään.

Itse aloittajana lähtisin hakemaan kaupalta ruuveja ja kävisin samalla nauttimassa tukevan aterian ravintolassa sekä ostaisin vain itselleni helppoa valmisruokaa myöhemmin syötäväksi.

Nainen saisi edelleenkin jatkaa makaamistaan, ettei vain rasitu.

Ja mökkireissun jälkeen välitön ero.

No millä tavalla on tämän naisystävän ongelma, mitä tämä äijä siellä oman sukunsa mökillä touhuaa. Eihän se mökki ja sen hoitaminen kuulu millään tavalla sille naiselle. Hän on siellä vieraassa paikassa vieraana ja isäntä päättää kanniskella lautoja sen sijaan, että viettäisi aikaa sinne raahaamansa ihmisen kanssa.

Vierailija
44/517 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtis "lomailemaan" mökille, jos mökillä mies kantelis lautoja ja mä joutuisin kyökkipiiaksi. 

Voisin mä niitä lautoja kantaa ja rakennella varastoa tms muuta mukavaa. Ruuankin voisin tehdä, jos mies tiskaa.

Vierailija
45/517 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hyvä mies laitat sen muijan ruotuun tai käveleen sinne missä pippuri kasvaa. Jos sä annat tässä asiassa periksi muijalle niin sä joudut antamaan kaikessa muussakin. Ole mies!

Vierailija
46/517 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin mä niitä lautoja kantaa ja rakennella varastoa tms muuta mukavaa. Ruuankin voisin tehdä, jos mies tiskaa.

Jep. Olennaista on se, että työnjako tyydyttää molempia. Me oltiin just mökkeilemässä miesystäväni kanssa minun perheeni mökillä. Mies fiksaili halkoliiterin repsottavia ovia ja mä olin aputyttönä. Sitten laitoin meille ruokaa ja lämmitin saunan, kun mies loikoili rannassa. Kun kyseessä oli mun perheen mökki, musta se oli jo kiva, että pikkuisen teki jotain. 

Vierailija
47/517 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt hyvä mies laitat sen muijan ruotuun tai käveleen sinne missä pippuri kasvaa. Jos sä annat tässä asiassa periksi muijalle niin sä joudut antamaan kaikessa muussakin. Ole mies!

Luulenpa, että nainen siirtyy ihan vapaaehtoisesti sinne exien jonon jatkoksi. Ei kukaan tuollaisia kivikautisia asenteita hyväksy suhteessaan nykyaikana.

Vierailija
48/517 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mökkeilykulttuuri on jotenkin niin hysteeristä. Kamalasti erilaisia odotuksia ja oletuksia siitä miten siellä pitäisi olla.

Jos mulla olisi mökki niin ei tarvisi kenekään tulla sinne töihin, siellä rentouduttaisiin. Se mitä pitää huoltaa ja hoitaa hoituisi itse tai sitten muuta kautta.

Vierailija
49/517 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Olennaista on se, että työnjako tyydyttää molempia. Me oltiin just mökkeilemässä miesystäväni kanssa minun perheeni mökillä. Mies fiksaili halkoliiterin repsottavia ovia ja mä olin aputyttönä. Sitten laitoin meille ruokaa ja lämmitin saunan, kun mies loikoili rannassa. Kun kyseessä oli mun perheen mökki, musta se oli jo kiva, että pikkuisen teki jotain. 

Mies tekee vartin homman joka pitää hoitaa max kerran kymmenessä vuodessa niin kyllähän sitä siitä hyvästä kannattaa passata valmiiksi. Huh huh.

Vierailija
50/517 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun miesystävät on olleet innokkaita kokkailijoita.

Mökillä mieluummin kalastaisin ja mies vois valmistaa sen kalan.

En ole maalaisjuntteja tapaillut, joten en tiedä miten laudankantajien mökillä systeemit menee.

Teen mielelläni ruokaa kyllä ja tiskaankin, mutta mieluiten yhdessä miehen kanssa, eikä niin että joku röhkii liiterissä ja minä tutustun keittiön sisältöön.

Vierailija
51/517 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen suostuu tulemaan mökille , täytyy hänelle antaa reilusti aikaa rentoutua kaikesta talven työstressistä ja kotitöistä. Mies hoitakoon mökillä vastavuoroisesti kokkaukset ja muut. Tuo liiterin tms. rakentaminen on hänelle vain hauskaa ja stressiä purkavaa lepoilua.

Antakaa naisten kerrankin nauttia!

Vierailija
52/517 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä naisella ei ollut vielä nälkä, varmaan olisi tehnyt apllekkin ruoan sitten kun itselleenkin, ilman mitään patisteluitakin.

Vierailija
53/517 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ketjun naisten mielestä se nainenkaan ei syö mökillä ja siksi on oikeutettu vain makaamiseen?

Eli jos nainen haluaa syödä juuri hänen on ryhdyttä kyökkipiiaksi. Kyllä yleensä se, joka kutsuu vieraaksi , tarjoaa ruuat. Monestikko kylässä sinut on pantu kaikille ruuat valmistamaan ja tiskaamaan ja siivoamaan kaupan päälle? Nainenhan on tuossa vieraana siellä mökillä.

Naisystävä = kutsuttu vieras?

Eipä mene ihan teidän rusinat pullasta poimijoiden mukaan tämäkään.

Itse aloittajana lähtisin hakemaan kaupalta ruuveja ja kävisin samalla nauttimassa tukevan aterian ravintolassa sekä ostaisin vain itselleni helppoa valmisruokaa myöhemmin syötäväksi.

Nainen saisi edelleenkin jatkaa makaamistaan, ettei vain rasitu.

Ja mökkireissun jälkeen välitön ero.

Wau!! Voi tee se!

Ja sitten voitkin tulla itkee tänne vauvapalstalle miten elämä on niin epäoikeudenmukainen!

Vierailija
54/517 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tehtävä mökillä on ottaa aurinkoa pienissä bikineissä 😎

Vierailija
55/517 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli varmasti provo, mutta vastauksia on pakko kommentoida.

Ihan oikeastiko te kuvittelette mökkien pysyvän kunnossa itsekseen? "Onko liiteristä iloa sulle, jos ei, niin älä tee ruokaa". Mitä hittoa 🤣 Tuollaisten liiterien/autotallien/katosten rakentaminen on mökillä ihan kaikkia hyödyttäviä juttuja. Itse näen mieluummin ne halot hyvässä liiterissä, siellä pysyvät siististi, kuivina, pois jaloista, ennemmin kuin pitkin nurkkia. Ja jos arvon rouvat tasa-arvoisuudessaan lämmittäisivät pariin kertaan saunan märillä puilla, niin oppisivat arvostamaan näitä ainoastaan miehen ajankulukseen rakentamia liitereitä. Jeesus, miten mustavalkoista, itsekästä ja naiivia porukkaa täällä pyörii. Mikään muu ei kiinnosta kuin oman prseen levittäminen sohvalla.

Vierailija
56/517 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se lautojen kantaminen on palon mukavampaa kuin keittiötyöt. Kyllä ärsyttäisi, jos mies haluaisi aina valkata hauskimmat hommat itselleen ja jättäisi tylsät minulle, koska olen nainen. 

Oletko nyt ihan tosissasi? 😂

Lautojen ja painavien rakennusmateriaalien kantaminen helpompaa kuin tiskaus? Naisethan tarvitsevat kaikkeen läppäriä painavampaan aina kantoapua miehiltä! 😂 Voi olla että menisit kilttinä tyttönä keittiön puolelle parin kantosatsin jälkeen. 😂

Vierailija
57/517 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se lautojen kantaminen on palon mukavampaa kuin keittiötyöt. Kyllä ärsyttäisi, jos mies haluaisi aina valkata hauskimmat hommat itselleen ja jättäisi tylsät minulle, koska olen nainen. 

Oletko nyt ihan tosissasi? 😂

Lautojen ja painavien rakennusmateriaalien kantaminen helpompaa kuin tiskaus? Naisethan tarvitsevat kaikkeen läppäriä painavampaan aina kantoapua miehiltä! 😂 Voi olla että menisit kilttinä tyttönä keittiön puolelle parin kantosatsin jälkeen. 😂

No haistapa nyt huilu. Olen remontoinut muutaman vanhan talon mieheni kanssa ja todellakin kanniskellut lattialautaa ja ulkovuorauslautaa ihan urakalla. Jos sinä itse olet joku kukkakeppi herneenkokoisilla lihaksilla niin se ei tarkoita etteikö naiset jaksaisi lautoja kanniskella.

Vierailija
58/517 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kotikuri käyttöön. Perheen päänä sinulla on siihen oikeus.

HAH HAH. Meillä sattumoisin perheen pää on nainen. Minä tienaan tuplasti, teen päätökset ja hoitelen sujuvasti remppahommatkin. jos ukko yrittäis kurinpalautusta niin lentäis ikkunalasin läpi.

Vierailija
59/517 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon..

Vierailija
60/517 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli varmasti provo, mutta vastauksia on pakko kommentoida.

Ihan oikeastiko te kuvittelette mökkien pysyvän kunnossa itsekseen? "Onko liiteristä iloa sulle, jos ei, niin älä tee ruokaa". Mitä hittoa 🤣 Tuollaisten liiterien/autotallien/katosten rakentaminen on mökillä ihan kaikkia hyödyttäviä juttuja. Itse näen mieluummin ne halot hyvässä liiterissä, siellä pysyvät siististi, kuivina, pois jaloista, ennemmin kuin pitkin nurkkia. Ja jos arvon rouvat tasa-arvoisuudessaan lämmittäisivät pariin kertaan saunan märillä puilla, niin oppisivat arvostamaan näitä ainoastaan miehen ajankulukseen rakentamia liitereitä. Jeesus, miten mustavalkoista, itsekästä ja naiivia porukkaa täällä pyörii. Mikään muu ei kiinnosta kuin oman prseen levittäminen sohvalla.

Ap oli kutsunut ensimmäistä kertaa naisen mökille, tai näin ainakin oletan.

Kutsuttuna vieraana en mitenkään osaa automaattisesti mennä keittiöön toisten jääkaapille ja tostanoin vaan ruokaa laittamaan aineksilla mitä ei itse ole ollut valitsemassa mitä niistä on tarkoitus tehdä.

Ehkä itse riuskasti kaadat sen lahon näköisen puuliiterin naisen mökiltä kysymättä mikä sen tarkoitus olikaan kun niin riuskasti mökillä töitä tehdään.

Ei kait sen tunnearvon väliä miksi se siinä oli nököttänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä