Olen 26-vuotias mies ja olen järjestänyt seksielämäni maksullisen kanssa. Vastaan järkeviin kysymyksiin.
Nainen on minua vanhempi, noin 30-vuotias, ja yksinhuoltaja. Olen hänen vakkari, eli tavataan säännöllisesti 2-4 kertaa/kk. Kaikki tapahtuu molempien rajoja kunnioittaen ja turvallisesti. En vahingoita tai alista ketään.
Kommentit (396)
Käyttäjä13186 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hämmästelijäää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, mua ei häiritse vastuullisten aikuisten touhut tipan tippaa. Mutta maksullinen seksi on aina hyväksikäyttöä. Ihmiselle on traumaattista ja vahingoittavaa päästää joku ihollee vain rahan takia, ilman tunnesidettä tai himoa.
Lähteet? Olis hauska kuulla tämmösistä mittavista tutkimuksista, joissa seksuaalisesti aktiivinen nainen nauttii seksistä ja saa vielä rahaa nautinnosta, ja siitä huolimatta tuomitaan mielipuoleksi jonkun vajakin toimesta. Saa olla aika psykoosissa jos väittää ettei "normaali" nainen voi myydä seksiä omasta tahdostaan.
Ei sillä etteikö seksialalla olisi myös traumatisoituneita ihmisiä, aivan kuten jokaisella normaali alallakin on. Veturinkuljettajissa, poliitikoissa, siivoojissa jne. Erittäin vajakkimaista yleistää jokainen seksityöläinen.
Mutta kuinkahan moni seksityöläinen nauttii siitä seksistä? Aina ja jokaisen asiakkaan kanssa? Varsinkin jos tuo on pääasiallinen tulonlähde, niin ei niitä asiakkaita ole varaa valkata.
Miksi edes pitäisi nauttia? Ei kai se seksityöläinen sitä nautinnon vuoksi tee, vaan rahan. En itsekään tee työtäni ensisijaisesti nautinnon vaan rahan vuoksi, silti ihan pidän työstäni. Itse en tuomitse tätä yksinhuoltajaa sen enempää kuin ap:ta, kuulostaa toimivalta suhteelta. Itse en myöskään usko, että seksin myyminen itsessään olisi mitenkään traumatisoivaa, asiakkaat, jotka pitävät seksiä myyvää esineenä tietenkin saattavat olla. Ap:n suhde kuulostaa molemminpuoliselta hyötysuhteelta jossa jatkuvuutta ja tervettä kunnioitusta, ainakin tavassa, jolla ap puhuu seksikumppanistaan.
Vai että tervettä kunnioitusta. Enemmän kuulostaa siltä että uskotaan kaikki mitä rahalla palvelukseen ostettu ihminen sanoo. Palvelutilanne eli sanoo mikä asiakasta miellyttää. Ja tyhmä asiakas uskoo ja on tyytyväinen... naiivia on, hyvin naiivia.
Eihän tuossa mitään uutta ole. Moni toimii samoin. Minulla on ollut jo vuosia tapana sponssata jotain opiskelijaa tai yh äitiä säännöllisesti maksullista seksiä vastaan. Toisen kanssa homma kehittyi lopulta niin, että nainen itse saattoi soittaa jos teki mieli useamminkin ja en silloin mitään maksanut. Eräänlainen seksisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, kyllä olen tyhmä! Mulla on kans vakipano ollut vuosia ja annan ilmasiks!! Nyt vasta hokasin että olisin voinut hyvinkin rikastua tällä taidolla minkä osaan helvetin hyvin ! ja kysyntää olisi muutenkin paljon. Nyt pitää ryhdistäytyä, hullu kai se on joka ilmasiks antaa!!!
Niinpä! Teissä naisissa taitaa melkein jokaisessa asua pienempi tai suurempi hupakko. :)
Tämän on oltava paras trolli sitten "teeskentelen tietämätöntä omassa huoneessa ja kun kämppis tekee vahingossa massiivisen vesivahingon"-ketjun! Kiitos vaan valvojille kun olette sallineet tämän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, mua ei häiritse vastuullisten aikuisten touhut tipan tippaa. Mutta maksullinen seksi on aina hyväksikäyttöä. Ihmiselle on traumaattista ja vahingoittavaa päästää joku ihollee vain rahan takia, ilman tunnesidettä tai himoa.
Lähteet? Olis hauska kuulla tämmösistä mittavista tutkimuksista, joissa seksuaalisesti aktiivinen nainen nauttii seksistä ja saa vielä rahaa nautinnosta, ja siitä huolimatta tuomitaan mielipuoleksi jonkun vajakin toimesta. Saa olla aika psykoosissa jos väittää ettei "normaali" nainen voi myydä seksiä omasta tahdostaan.
Ei sillä etteikö seksialalla olisi myös traumatisoituneita ihmisiä, aivan kuten jokaisella normaali alallakin on. Veturinkuljettajissa, poliitikoissa, siivoojissa jne. Erittäin vajakkimaista yleistää jokainen seksityöläinen.
Mutta kuinkahan moni seksityöläinen nauttii siitä seksistä? Aina ja jokaisen asiakkaan kanssa? Varsinkin jos tuo on pääasiallinen tulonlähde, niin ei niitä asiakkaita ole varaa valkata.
Haha ei ole varaa valita??????????? Oletko TYHMÄ? Maksullisethan saavat tyyliin 400 euroa panosta. Tarvitset 5 panoa KUUSSA että saat 2000 euroa puhtaana käteen. Eipä tarvitse muuta työtä tehdä. Jos et vajaassa viikossa saa valittua mieleistä asiakasta, et taida olla riittävän seksikäs alalle.
Kauheeta. :D
Joku kauppaa ruumistaan eikä edes NAUTI SIITÄ ? : D
Emmä haluis et joku tuntematon panee mua ilman että saan siitä mitään??!?!?!?!? hyi..
Ja raha ei siis todellakaa oo mikään palkka mulle siitä et joku koskee muhun, joku ihminen joka on täysin turha ?! :D Hirvee ajattelutapa..
Mä luulin, et jotkut ihmiset tekee sitä työtä siks et ne PITÄÄ siitä? Mut jos ei edes pidä, niin aivan turhaa. Tosi huono tapa tienata rahansa. Ihan sama ku mä menisin tuol ulkona vääntää kielareita jonkun randomin kanssa. En varmasti haluu pyyytää rahaa tollasesta, mistä en edes PIDÄ kun kyseessä on niinku henkilökohtanen alue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan ole tullut ajatelleeksi etkä ymmärrä, että ihminen joka seksiä ryhtyy myymään, on yleensä epätoivoinen eikä voi psyykkisesti hyvin. Usein taustalla hyväksikäyttöä tai muuta huonoa kohtelua ehkä jo lapsuudesta lähtien. Hän voi tehdä sitä näennäisen vapaaehtoisesti ja kovettaa itsensä, mutta käytännössä kroppansa antaminen toisen käyttöön ei ole ikinä vain työ muiden joukossa, vaan juontaa juurensa tai ainakin johtaa rikkinäiseen ihmiseen. Mutta sehän ei sinua kiinnosta, kunhan saat kassisi tyhjennettyä. Kuvittelet varmaan vielä tekeväsi hänelle palveluksen. Niin, ja mitä todennäköisimmin hän todellakin teeskentelee sen nautintonsa.
Eka ajattelin että kirjoitat ihan tosissasi, mutta loppu paljasti että kyseessä on vain katkera vuodatus. Mene itseesi ja kysy, miksi vastuullisten aikuisten yksityiset tekemiset makkarissa sua niin häiritsee.
Harmi että naiset ovat näin ulalla. Olin itse etsimässä seuraa sokerisuhde-sivustolla vähän aikaa, olen siis mies. Aivan tuikitavallisen näköisiä tyttöjä ja naisia siellä oli myymässä itseään. Eivät tippaakkaan traumatisoituneita. Eihän se ihan tavallista maksullista toimintaa ollut, koska olin kahden kanssa pitkäänkin "yhdessä", molempien yli 2kk. Annoin viikkorahaa.
Miksi naiset ottavat aina tämän kortin käyttöön että jokaisella maksullisella on traumoja taustalla? Ettekö te ymmärrä ettei kaikille se seksi ole niin iso juttu! Raivostuttavaa.
Tehkääpä naiset profiili tuonne sivustolle ja haastatelkaa vaikka näitä naisia! Oli todella mukavaa olla yhdessä heidän kanssaan.
Tälläkin palstalla ainoa nainen joka on avautunut siitä miksi on sokerisuhteessa on päihdeongelmainen, mt-ongelmainen anorektikko.
Miehet kulkevat vaan laput silmillä. Heille nainen ei ole ihminenkään, joten eivät kiinnitä huomiota. Kunhan ukko saa oman nautintonsa. Ei tuo palstan tyttökään kerro sokerisuhteen miehelle ongelmistaan. Tärkein syyhän suhteeseen on raha ja sen tarve liittyy hänen ongelmiinsa, ne hän peittää mieheltä. Hänhän joutuu myymään miehelle hyvää oloa, jotta saa rahansa ja oman fiksinsä yksikseen.
Ja sitten ihmettelen miten joku pitää tavallisena ihmissuhteena sitä että toisen on pakko antaa seksiä, ja toisen maksaa. Miten tuo on mitenkään oikea ihmissuhde saati tasa-arvoista?
Sokerisuhteesta puhuminen on vaan eufemismi: kyseessä on ihan selvä prostituutio. Miksi söpöstellä eikä puhua asioista rehellisesti?
Niin prostituutiotahan se on. Mutta jos oikeasti väität että joku kantasuomalainen on pakotettu myymään itseään niin miettippä uudestaan. Moni vaan tahtoo helppoa rahaa. Vaikka 200 euro suihinotosta. Kestänee 10min. Siitäkö traumatisoituu?
Jos perustat kokemuksesi maksullisista tähän AV-sekopäähän niin öö.. en tiedä mitä sanoa. Lue haastatteluja jostain, kai osaat googlea käyttää. Tai tee profiili jonnekkin ja haastattele itse? Ymmärrän etteivät naiset edes halua uskoa sitä että joku harrastaisi seksiä rahasta ihan omasta tahdostaan... Onhan se uhka normaalille naiselle.
Ähh mä joudun hieromaan työkseni lihavia, luomisia ja rumia ihmisiä. Olenkohan rikki lopullisesti? Tänäänkin näin lihavan naisen pesemättömän alapään! Kriisiapua asap! En pidä työstäni, olen uhri ja asiakkaani ovat hyväksikäyttäjiä!
Kuka hullu maksaa 400 euroo per pano??!?!! :D Kellä on oikeesti VARAA TOLLASEEN??? :D
Siis toihan on enemmän naiselle plussaa ku miehelle?!!??!? :D
Ai jos sulla on joku vaki pano jolle maksat, nii maksat 400 e per viikko?? 1600 euroo kuussa samalle ihmiselle? 19 200 e per vuosi?? :D Kuka lähtee tollaseen?!
Sit se mies voi olla tyylii kuka tahansa?? Se voi olla joku hiton rikolline, huumata sut, raiskata tai käytätä jollain tapaa hyväks, alkaa vainoomaan, olla väkivaltanen tai jotain vastaavaa??! Onko oikeesti noi jutut sen arvosia et edes isosta rahasta kannattais just tehdä tota?? :D
Jos vois olla varma, et se mies ois oikeesti hyvä tyyppi, niin sit ei mtn vikaa. Mut kuka ottaa sitä riskii nykypäivänä, ku ihmiset käyttäytyy ku jotkut apinat tyylii, tai jotkut rikolliset? :D Kuka haluaa sellasta?? :D
En mä rahan vuoks oo valmis tekee mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha ei ole varaa valita??????????? Oletko TYHMÄ? Maksullisethan saavat tyyliin 400 euroa panosta. Tarvitset 5 panoa KUUSSA että saat 2000 euroa puhtaana käteen. Eipä tarvitse muuta työtä tehdä. Jos et vajaassa viikossa saa valittua mieleistä asiakasta, et taida olla riittävän seksikäs alalle.
80e 20 min on aika tyypillinen taksa. Ei todellakaan mikään 400e .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta siihen sisältyy usein vain suikkari.
fdgppogrkogrglrg kirjoitti:
Kuka hullu maksaa 400 euroo per pano??!?!! :D Kellä on oikeesti VARAA TOLLASEEN??? :D
Siis toihan on enemmän naiselle plussaa ku miehelle?!!??!? :D
Ai jos sulla on joku vaki pano jolle maksat, nii maksat 400 e per viikko?? 1600 euroo kuussa samalle ihmiselle? 19 200 e per vuosi?? :D Kuka lähtee tollaseen?!
Öö noh siis kai se kertakorvaus on jotain tota luokkaa? En puhu nyt apn tilanteesta. Mutta tavallinen maksullinen on kai tota luokkaa? Ymmärtääkseni suihinotto 150-200 ilman kumia ja panot 300-400€. Kumilla tietenkin.
Sanotaan suoraan että jos olisin nainen niin myisin itseäni. Viikon vaikka juttelisin jonkun miehen kanssa netissä / puhelimessa ja jos vaikuttaa kivalta niin tapaisin. Helpot rahat? Ehkä joku ryhtyy vakkariksi ja saisin sitten rahaa eikä tarvitsisi tehdä 40 tuntia viikossa jotain työtä mistä ei pidä.
En tiedä sokerisuhteista mutta kaipa nekin kustantavat jotain tuhatta euroa / kuukausi? En ymmärrä mikä tässä on niin pahaa, itsestä tuntuu että ne naisethan tässä ovat niitä hyväksikäyttäjiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin okei en tiedä siis todellakaan tarkemmin. Muistan vain jonkun iskurissa olleen naisen jolla oli liksat sivulla. Oliko 100 euro suikkari, 150 euroa ilman kumia. Sitten 300-400 euroa panot riippuen monta kertaa tahtoi laueta. Kantasuomalainen oli, en tosin tavannut. Tuntuu oudolta maksaa, mutta en epäile etteikö kauppa kävisi.
Onhan siellä sihteeriopiston sivulla niitä ulkomaalaisia, mutta jos itse olisin ostanut niin tietenkin suomalaisen. Voisi keskustellakkin ja helliä yms.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä13186 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes pitäisi nauttia? Ei kai se seksityöläinen sitä nautinnon vuoksi tee, vaan rahan. En itsekään tee työtäni ensisijaisesti nautinnon vaan rahan vuoksi, silti ihan pidän työstäni. Itse en tuomitse tätä yksinhuoltajaa sen enempää kuin ap:ta, kuulostaa toimivalta suhteelta. Itse en myöskään usko, että seksin myyminen itsessään olisi mitenkään traumatisoivaa, asiakkaat, jotka pitävät seksiä myyvää esineenä tietenkin saattavat olla. Ap:n suhde kuulostaa molemminpuoliselta hyötysuhteelta jossa jatkuvuutta ja tervettä kunnioitusta, ainakin tavassa, jolla ap puhuu seksikumppanistaan.
Vai että tervettä kunnioitusta. Enemmän kuulostaa siltä että uskotaan kaikki mitä rahalla palvelukseen ostettu ihminen sanoo. Palvelutilanne eli sanoo mikä asiakasta miellyttää. Ja tyhmä asiakas uskoo ja on tyytyväinen... naiivia on, hyvin naiivia.
Muotoilin ed. kommenttini ehkä huonosti, siis, ainakaan ap ei puhu palveluntuottajastaan epäkunnioittavaan sävyyn. Miksi oletat, että kyseinen yh toimii pakotettuna, traumatisoituneena tai syödäkseen? Suomessa muitakin vaihtoehtoja em tilanteissa kuin prostituutio. Miksei yh voisi olla löytänyt tavan ansaita kotona vakiasiakkaiden kanssa ja hyvällä tuntipalkalla?
Kuka maksaa ilman kumia suihinotosta?? Suussa on paljon useammin haavoja kun alapäässä. Ja taudit tarttuu ihan samanlailla suusta. Nytki tuli just uutinen et suusyövät on yleistyny TOSI paljon. Ja suuseksi on se syy. Kuka oikeesti maksaa siitä et saa ILMAN KUMIA koskee jonku vieraan ihmisen limakalvoihin jotka on täynnä viruksia ja bakteereita ja ne tarttuu ihmisestä toiseen??!?!?! Ja se joka niitä tartuttaa, on rikollinen.
Joo, mut paras vaihtoehto on sellanen, et löytää työn missä viihtyy, ja sit siihen lisäks ottaa miehen jolla on parempi palkka ku sulla, ja sit siihen lisäks vielä kaks jtn TUTTUA kaverimiestä jotka on rikkaita niin maksaa sulle joku 4000 e kuukaudessa ja sä tapaat ne muutaman kerran. :) muussa ei sit ookkaa hirveesti järkee.
Sit se mies voi olla tyylii kuka tahansa?? Se voi olla joku hiton rikolline, huumata sut, raiskata tai käytätä jollain tapaa hyväks, alkaa vainoomaan, olla väkivaltanen tai jotain vastaavaa??! Onko oikeesti noi jutut sen arvosia et edes isosta rahasta kannattais just tehdä tota?? :D
Jos vois olla varma, et se mies ois oikeesti hyvä tyyppi, niin sit ei mtn vikaa. Mut kuka ottaa sitä riskii nykypäivänä, ku ihmiset käyttäytyy ku jotkut apinat tyylii, tai jotkut rikolliset? :D Kuka haluaa sellasta?? :D
En mä rahan vuoks oo valmis tekee mitä tahansa.
Sanotaan nyt että mies on ihan kiva ja mukava, ei pahan näköinen. Et mitenkään erityisemmin tahdo häntä mutta ihan kiva kaverina. Ei musta tollasessa ole mitään pahaa jos mies maksaisi sitten sulle seksistä. Olisiko susta? Traumatisoituisitko? Puhutaan tälläisestä apn kaltaisesta sokerisuhde järjestelystä.
Kuka maksaa ilman kumia suihinotosta?? Suussa on paljon useammin haavoja kun alapäässä. Ja taudit tarttuu ihan samanlailla suusta. Nytki tuli just uutinen et suusyövät on yleistyny TOSI paljon. Ja suuseksi on se syy. Kuka oikeesti maksaa siitä et saa ILMAN KUMIA koskee jonku vieraan ihmisen limakalvoihin jotka on täynnä viruksia ja bakteereita ja ne tarttuu ihmisestä toiseen??!?!?! Ja se joka niitä tartuttaa, on rikollinen.
Joo, mut paras vaihtoehto on sellanen, et löytää työn missä viihtyy, ja sit siihen lisäks ottaa miehen jolla on parempi palkka ku sulla, ja sit siihen lisäks vielä kaks jtn TUTTUA kaverimiestä jotka on rikkaita niin maksaa sulle joku 4000 e kuukaudessa ja sä tapaat ne muutaman kerran. :) muussa ei sit ookkaa hirveesti järkee.
Kyllä miehet maksavat vaikka mitä summia! Eihän se kumin kanssa tunnu oikein miltään. Itseä kiinnostaisi ehkä ostaa joskus suikkari ammattilaiselta enkä käyttäisi kumia todellakaan.
Yhden illan jutuissa en ole koskaan käyttänyt kumia, se se vasta riskaabeliä onkin!
Voi ei, kyllä olen tyhmä! Mulla on kans vakipano ollut vuosia ja annan ilmasiks!! Nyt vasta hokasin että olisin voinut hyvinkin rikastua tällä taidolla minkä osaan helvetin hyvin ! ja kysyntää olisi muutenkin paljon. Nyt pitää ryhdistäytyä, hullu kai se on joka ilmasiks antaa!!!