Olen 26-vuotias mies ja olen järjestänyt seksielämäni maksullisen kanssa. Vastaan järkeviin kysymyksiin.
Nainen on minua vanhempi, noin 30-vuotias, ja yksinhuoltaja. Olen hänen vakkari, eli tavataan säännöllisesti 2-4 kertaa/kk. Kaikki tapahtuu molempien rajoja kunnioittaen ja turvallisesti. En vahingoita tai alista ketään.
Kommentit (396)
Joo, tollanen on normaalimpi tilanne jos tuntee kunnolla ihmisen. Mut joku random tyyppi saattaa olla ihan kuka vaan ja tehä mitä vaan. Mulla ne traumat tulis ainaki kaikesta siitä oheisjutusta, ei siitä seksistä. :D
Ja ihan yhtä paljon traumoja saattaisin saada jos deittailen "ilmasiksi" :DDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fdgppogrkogrglrg kirjoitti:
Kuka hullu maksaa 400 euroo per pano??!?!! :D Kellä on oikeesti VARAA TOLLASEEN??? :D
Siis toihan on enemmän naiselle plussaa ku miehelle?!!??!? :D
Ai jos sulla on joku vaki pano jolle maksat, nii maksat 400 e per viikko?? 1600 euroo kuussa samalle ihmiselle? 19 200 e per vuosi?? :D Kuka lähtee tollaseen?!
Öö noh siis kai se kertakorvaus on jotain tota luokkaa? En puhu nyt apn tilanteesta. Mutta tavallinen maksullinen on kai tota luokkaa? Ymmärtääkseni suihinotto 150-200 ilman kumia ja panot 300-400€. Kumilla tietenkin.
Sanotaan suoraan että jos olisin nainen niin myisin itseäni. Viikon vaikka juttelisin jonkun miehen kanssa netissä / puhelimessa ja jos vaikuttaa kivalta niin tapaisin. Helpot rahat? Ehkä joku ryhtyy vakkariksi ja saisin sitten rahaa eikä tarvitsisi tehdä 40 tuntia viikossa jotain työtä mistä ei pidä.
En tiedä sokerisuhteista mutta kaipa nekin kustantavat jotain tuhatta euroa / kuukausi? En ymmärrä mikä tässä on niin pahaa, itsestä tuntuu että ne naisethan tässä ovat niitä hyväksikäyttäjiä!
Ei ole mitään 400 taksoja,tunti 200€ useimmilla ja siitä alaspäin.
Okei en tiedä. Olen nähnyt vaan ton yhden ilmoituksen. Kattelin sitä sihteeriopistoa joskus mutta eihän siellä ole suomalaisia? Paitsi jotain parhaat päivänsä nähneitä.
Jotkut miehet käyttäytyy ihan HIRVEELLÄ tavalla, mä en todellakaan mistää hinnasta haluu sellasii miehii mun lähipiiriin saati mun lähelle. -.-
fdgppogrkogrglrg kirjoitti:
Jotkut miehet käyttäytyy ihan HIRVEELLÄ tavalla, mä en todellakaan mistää hinnasta haluu sellasii miehii mun lähipiiriin saati mun lähelle. -.-
Se on hyvä! Tavataan? ;D
m36
Kyllä tuolta sihteeriopiston sivulta löyty suomalainen, kallista oli! Kyllä mä itseni kokisin hyväksikäytetyksi.
Eikö tänne saa linkata mitään? Eka viesti sensuroitiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo riittää sinulle itsellesi, etkä kaipaa parisuhteen iloja ja suruja (ja rasitteita!), niin good for you. Miehenä ymmärrän täysin ratkaisusi, mutta naisethan tietysti pääosin teilaavat tuollaisen toiminnan.
Voinpa sanoa näin naisena että en todellakaan teilaa! Voisin hyvinkin itsekin ajatella saman laista, mutta tällä hetkellä (sanon tällä hetkellä) minua ei miehet kiinnosta missään muodossa. En kuitenkaan sulje pois ettenkö tulevaisuudessa voisi tulla harkitsemaan.
Miksi kummassa kenenkään yksityiselämää kukaan katsoo olevansa oikeutettu tuomitsemaan!? Kun kaksi (tai useampi) aikuinen vapaasta tahdostaan tekee mitä tahtoo ketään muuta sillä vahingoittamatta tai loukkaamatta, on se mielestäni täysin OK.
Vierailija kirjoitti:
Sääli
Ketä kohtaan? Ostaja ja myyjä kohtasivat, sehän on hyvä juttu.
Tuolla hinnalla voisin itsekin harkita alkavani kauppiaaksi, vielä jos on tuttu ja mukava asiakas.
T. N35
Mulla pitäs varmaan kans mennä maksulliselle, että nykyään seksiä pääsisin harrastamaan.
Itseä ei kyllä vaan kiinnosta yhtään tuollainen, että tietäisin naisen harrastavan seksiä mun kanssa vain rahasta, eikä ole minkäänlaisia tunteita/halua minua kohtaan.
Tuo tappaa kyllä multa ainakin kaiken kiinnostuksen tuohon hommaan kokonaan. Olen siis mielummin ilman seksiä.
M35 kirjoitti:
Mulla pitäs varmaan kans mennä maksulliselle, että nykyään seksiä pääsisin harrastamaan.
Itseä ei kyllä vaan kiinnosta yhtään tuollainen, että tietäisin naisen harrastavan seksiä mun kanssa vain rahasta, eikä ole minkäänlaisia tunteita/halua minua kohtaan.
Tuo tappaa kyllä multa ainakin kaiken kiinnostuksen tuohon hommaan kokonaan. Olen siis mielummin ilman seksiä.
Masturboitko usein? Osa ei ollenkaan, joten osan on pakko käyttää maksullisia.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vai oikein pakko:D Kyllä jokainen kykenee runkkaamaan. Vai onko se todella oltava toisen, sinusta välittämättömän ja salassa sinua halveksuvan ihmisen keho, johon lastisi lasket, muuten ei tunnu missään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hämmästelijäää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, mua ei häiritse vastuullisten aikuisten touhut tipan tippaa. Mutta maksullinen seksi on aina hyväksikäyttöä. Ihmiselle on traumaattista ja vahingoittavaa päästää joku ihollee vain rahan takia, ilman tunnesidettä tai himoa.
Lähteet? Olis hauska kuulla tämmösistä mittavista tutkimuksista, joissa seksuaalisesti aktiivinen nainen nauttii seksistä ja saa vielä rahaa nautinnosta, ja siitä huolimatta tuomitaan mielipuoleksi jonkun vajakin toimesta. Saa olla aika psykoosissa jos väittää ettei "normaali" nainen voi myydä seksiä omasta tahdostaan.
Ei sillä etteikö seksialalla olisi myös traumatisoituneita ihmisiä, aivan kuten jokaisella normaali alallakin on. Veturinkuljettajissa, poliitikoissa, siivoojissa jne. Erittäin vajakkimaista yleistää jokainen seksityöläinen.
Mutta kuinkahan moni seksityöläinen nauttii siitä seksistä? Aina ja jokaisen asiakkaan kanssa? Varsinkin jos tuo on pääasiallinen tulonlähde, niin ei niitä asiakkaita ole varaa valkata.
Haha ei ole varaa valita??????????? Oletko TYHMÄ? Maksullisethan saavat tyyliin 400 euroa panosta. Tarvitset 5 panoa KUUSSA että saat 2000 euroa puhtaana käteen. Eipä tarvitse muuta työtä tehdä. Jos et vajaassa viikossa saa valittua mieleistä asiakasta, et taida olla riittävän seksikäs alalle.
80e 20 min on aika tyypillinen taksa. Ei todellakaan mikään 400e .
Onpa nopeaa. Ei siinä paljoa jutustella ehdi tai muutakaan "ylimääräistä"?
Haluaisitko saada ns. oikeaa naista, siis ilmaista =D ? Voisin antaa joku kerta jos olet muutoin ok:n näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko saada ns. oikeaa naista, siis ilmaista =D ? Voisin antaa joku kerta jos olet muutoin ok:n näköinen?
Eikö sinua haittaa se että käyn säännöllisesti maksullisella? Toki mekin käytetään aina kumia.
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vai oikein pakko:D Kyllä jokainen kykenee runkkaamaan. Vai onko se todella oltava toisen, sinusta välittämättömän ja salassa sinua halveksuvan ihmisen keho, johon lastisi lasket, muuten ei tunnu missään?
Osalle se on isompi häpeä runkata kuin käydä maksullisella. Eikä masturboinnista saa samaa hyvää oloa kuin oikeasta seksistä, esim toiseen vartalon koskettelusta ja läheisyydestä suukoista jne. Miksi naiset aina olettavat että maksulliset halveksivat asiakkaitaan? Ehkeivät he vaan halua asiakastaan, ei sen tarvitse olla halveksuntaa.
Eikö täällä ole yhtään itseensä myynyttä naista? Katselen tota sokerideittailusivuja ja pelkästään pk-seudulta löytyy satoja naisia! Siis suomalaisia. Siihen päälle tsekit ja muut itäblokin naiset.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätäkään. Miksi antaisit ilmaiseksi jos ei kiihota tai et ole ihastunut? Et eroa mielestäni apn maksullisesta naisesta mitenkään, paitsi et pyydä rahaa. Ei ole oikeata halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksaa? Ottaako nainen muita?
80 euroa/tunti. Tietääkseni ottaa mutta mitä se minulle kuuluu.
Halvalla menee. Tiedän naisen, jolla taksa on 150e/h.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksaa? Ottaako nainen muita?
80 euroa/tunti. Tietääkseni ottaa mutta mitä se minulle kuuluu.
Halvalla menee. Tiedän naisen, jolla taksa on 150e/h.
Minulla on kestotilaus. 150-200 e/h on netissä ilmoittelevan ammattilaisen hinta joka ottaa vastaan ventovieraita asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen olet?
33. Millaisesta vartalosta nautit? tai onko jotain ihanteita tai jotain mitä et kelpuuta?
Ei ole mitään 400 taksoja,tunti 200€ useimmilla ja siitä alaspäin.