Olen 26-vuotias mies ja olen järjestänyt seksielämäni maksullisen kanssa. Vastaan järkeviin kysymyksiin.
Nainen on minua vanhempi, noin 30-vuotias, ja yksinhuoltaja. Olen hänen vakkari, eli tavataan säännöllisesti 2-4 kertaa/kk. Kaikki tapahtuu molempien rajoja kunnioittaen ja turvallisesti. En vahingoita tai alista ketään.
Kommentit (396)
Etkö pelkää tauteja? Kumihan ei suojaa esim. kondyloomalta. Ja pahimmillaan hiv-tartuna jos kumi repeää tms. Jos nainen myy itseään muillekin säännöllisesti niin tauteja on aivan taatusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan ole tullut ajatelleeksi etkä ymmärrä, että ihminen joka seksiä ryhtyy myymään, on yleensä epätoivoinen eikä voi psyykkisesti hyvin. Usein taustalla hyväksikäyttöä tai muuta huonoa kohtelua ehkä jo lapsuudesta lähtien. Hän voi tehdä sitä näennäisen vapaaehtoisesti ja kovettaa itsensä, mutta käytännössä kroppansa antaminen toisen käyttöön ei ole ikinä vain työ muiden joukossa, vaan juontaa juurensa tai ainakin johtaa rikkinäiseen ihmiseen. Mutta sehän ei sinua kiinnosta, kunhan saat kassisi tyhjennettyä. Kuvittelet varmaan vielä tekeväsi hänelle palveluksen. Niin, ja mitä todennäköisimmin hän todellakin teeskentelee sen nautintonsa.
Eka ajattelin että kirjoitat ihan tosissasi, mutta loppu paljasti että kyseessä on vain katkera vuodatus. Mene itseesi ja kysy, miksi vastuullisten aikuisten yksityiset tekemiset makkarissa sua niin häiritsee.
Kuule, mua ei häiritse vastuullisten aikuisten touhut tipan tippaa. Mutta maksullinen seksi on aina hyväksikäyttöä. Ihmiselle on traumaattista ja vahingoittavaa päästää joku ihollee vain rahan takia, ilman tunnesidettä tai himoa.
Harmi että naiset ovat näin ulalla. Olin itse etsimässä seuraa sokerisuhde-sivustolla vähän aikaa, olen siis mies. Aivan tuikitavallisen näköisiä tyttöjä ja naisia siellä oli myymässä itseään. Eivät tippaakkaan traumatisoituneita. Eihän se ihan tavallista maksullista toimintaa ollut, koska olin kahden kanssa pitkäänkin "yhdessä", molempien yli 2kk. Annoin viikkorahaa.
Miksi naiset ottavat aina tämän kortin käyttöön että jokaisella maksullisella on traumoja taustalla? Ettekö te ymmärrä ettei kaikille se seksi ole niin iso juttu! Raivostuttavaa.
Tehkääpä naiset profiili tuonne sivustolle ja haastatelkaa vaikka näitä naisia! Oli todella mukavaa olla yhdessä heidän kanssaan.
Ja sinähän et heidän traumojaan ja henkistä tilaansa tiedä. Ei kaikki ole niin ilmeistä ja näy ulospäin.
Etkä sinäkään?
Vierailija kirjoitti:
Suojaatko itsesi ja hänet?
Joo suojaan atomiviitalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan ole tullut ajatelleeksi etkä ymmärrä, että ihminen joka seksiä ryhtyy myymään, on yleensä epätoivoinen eikä voi psyykkisesti hyvin. Usein taustalla hyväksikäyttöä tai muuta huonoa kohtelua ehkä jo lapsuudesta lähtien. Hän voi tehdä sitä näennäisen vapaaehtoisesti ja kovettaa itsensä, mutta käytännössä kroppansa antaminen toisen käyttöön ei ole ikinä vain työ muiden joukossa, vaan juontaa juurensa tai ainakin johtaa rikkinäiseen ihmiseen. Mutta sehän ei sinua kiinnosta, kunhan saat kassisi tyhjennettyä. Kuvittelet varmaan vielä tekeväsi hänelle palveluksen. Niin, ja mitä todennäköisimmin hän todellakin teeskentelee sen nautintonsa.
Eka ajattelin että kirjoitat ihan tosissasi, mutta loppu paljasti että kyseessä on vain katkera vuodatus. Mene itseesi ja kysy, miksi vastuullisten aikuisten yksityiset tekemiset makkarissa sua niin häiritsee.
Kuule, mua ei häiritse vastuullisten aikuisten touhut tipan tippaa. Mutta maksullinen seksi on aina hyväksikäyttöä. Ihmiselle on traumaattista ja vahingoittavaa päästää joku ihollee vain rahan takia, ilman tunnesidettä tai himoa.
Harmi että naiset ovat näin ulalla. Olin itse etsimässä seuraa sokerisuhde-sivustolla vähän aikaa, olen siis mies. Aivan tuikitavallisen näköisiä tyttöjä ja naisia siellä oli myymässä itseään. Eivät tippaakkaan traumatisoituneita. Eihän se ihan tavallista maksullista toimintaa ollut, koska olin kahden kanssa pitkäänkin "yhdessä", molempien yli 2kk. Annoin viikkorahaa.
Miksi naiset ottavat aina tämän kortin käyttöön että jokaisella maksullisella on traumoja taustalla? Ettekö te ymmärrä ettei kaikille se seksi ole niin iso juttu! Raivostuttavaa.
Tehkääpä naiset profiili tuonne sivustolle ja haastatelkaa vaikka näitä naisia! Oli todella mukavaa olla yhdessä heidän kanssaan.
Ihmisellä on päässä vikaa jos hän kuvittelee, ettei seksi ole iso juttu. Lisää vahinkoa tulee, kun rupeaa toteuttamaan tätä kuvitelmaa käytännössä. Kyllä se tällaisista ihmisistä näkyy, vaikka itse eivät huomaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinähän et heidän traumojaan ja henkistä tilaansa tiedä. Ei kaikki ole niin ilmeistä ja näy ulospäin.
Oletko itse maksullinen? Tunnetko maksullisia? Voitko käsittää että osa tekee sitä mielellään, vapaasta tahdostaan? Et tietenkään. Lueppa jotain maksullisten haastatteluja vaikka. Todella naiivi olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suojaatko itsesi ja hänet?
Olemme harrastaneet vain sormisexiä toistaiseksi.
Ai tällaista? https://www.lekolar.fi/globalassets/inriver/resources/19688_11238.jpg
Vierailija kirjoitti:
Etkö pelkää tauteja? Kumihan ei suojaa esim. kondyloomalta. Ja pahimmillaan hiv-tartuna jos kumi repeää tms. Jos nainen myy itseään muillekin säännöllisesti niin tauteja on aivan taatusti.
Suurempi riski on baarikaatojen kanssa koska ne todellakin saattaa antaa paljaalla vieraalle. AP:n heila käyttää oletettavasti aina kumia asiakkaiden kanssa ja käy testeissä säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitko parisuhteeseen naista joka on joskus ottanut rahaa seksistä?
Jokainen nainen maksaa jollakin tavalla- henkisesti tai materiaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko komea?
Olen kyllä komea verrattuna happohyökkäyksen uhriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurempi riski on baarikaatojen kanssa koska ne todellakin saattaa antaa paljaalla vieraalle. AP:n heila käyttää oletettavasti aina kumia asiakkaiden kanssa ja käy testeissä säännöllisesti.
Tämä on niin totta. Rehellisesti sanottuna ottaisin mielelläni maksullisen, kuin yhden illan jutun. Baarista löydetythän eivät vaadi kumia, koska mieltävät sen olevan vain maksulisten naisten vaatimus. Eivätkä he tahdo vaikuttaa maksullisilta vaikka olisin tarjonnut koko illan.
Minulla ei oikeastaan ole kysyttävää mutta totean vain että reilu diili ja kumpikin tietää, missä mennään. Sitä vain ihmettelen, miksei naisen unelmaa rikkaasta miehestä yleensä kyseenalaisteta vaikka sellainen peli sitä todellista huoraamista on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo riittää sinulle itsellesi, etkä kaipaa parisuhteen iloja ja suruja (ja rasitteita!), niin good for you. Miehenä ymmärrän täysin ratkaisusi, mutta naisethan tietysti pääosin teilaavat tuollaisen toiminnan.
Naisena ajattelen katsos sitä naista, hänen tilannettaan ja mitä hän joutuu kestämään. Lisäksi tuossa kuviossa mietin heti että kamalaa kun lapsi näkee tuota touhua kotonaan. Vaikka olisi pieni, tajuaa kyllä pian mistä on kyse.
Kuka ihmeessä on sanonut että tapaamiset on naisen kotona, samaan aikaan kun lapsi on siellä?
Eikös se ole ihan hyvä että lapsi oppii maailman talouden perusasioita?
Vierailija kirjoitti:
Kondylooma vaikuttaa suht harmittomalta. Hiv-tartunnan riski perus yhdynnässä on reilusti alle prosentin, voi googletella, joten tarvitaan kumin puhkeaminen->prostituoidulla hiv->paska tuuri. Riski se on sekin, mutta niin markettiin ajamisessakin. Hivin kanssa pystyy nykyään elämään, vaikka ei se hauskaa ole - lähinnä henkisesti hyvin raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HIV näkyy testeissä varmuudella vasta usean kuun päästä. AP tapailee tätä naista säännöllisesti. Ei tarvita kuin yksi moka jonkun satunnaisasiakkaan kanssa ja tauti levinnyt jo usealle jos jonkun muunkin kanssa kämmi käy ennenkuin testit kertoo varmuutta. Ja kun on puhe seksin myynnistä niin takuulla on nitä jotka hivuttaa sen kumin välistä pois tahallaankin jne kesken touhun. Ei siinä ole myyjällä paljoa sanavaltaa kun teko jo tapahtui. Ja eikun seuraavan asiakkaan luo jakamaan tautia eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on päässä vikaa jos hän kuvittelee, ettei seksi ole iso juttu. Lisää vahinkoa tulee, kun rupeaa toteuttamaan tätä kuvitelmaa käytännössä. Kyllä se tällaisista ihmisistä näkyy, vaikka itse eivät huomaakaan.
Seksi on iso juttu vain kun kaltaisesi traumoilla pelottelijat ja kauhistelijat siitä sellaisen tekevät.
Onko kivaa olla nykyajan vastine 1700-luvun puritaanille? Historiankirjoista saa taas lukea kaltaisistasi ahdasmielisistä parin sadan vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Lähteet? Olis hauska kuulla tämmösistä mittavista tutkimuksista, joissa seksuaalisesti aktiivinen nainen nauttii seksistä ja saa vielä rahaa nautinnosta, ja siitä huolimatta tuomitaan mielipuoleksi jonkun vajakin toimesta. Saa olla aika psykoosissa jos väittää ettei "normaali" nainen voi myydä seksiä omasta tahdostaan.
Ei sillä etteikö seksialalla olisi myös traumatisoituneita ihmisiä, aivan kuten jokaisella normaali alallakin on. Veturinkuljettajissa, poliitikoissa, siivoojissa jne. Erittäin vajakkimaista yleistää jokainen seksityöläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HIV näkyy testeissä varmuudella vasta usean kuun päästä. AP tapailee tätä naista säännöllisesti. Ei tarvita kuin yksi moka jonkun satunnaisasiakkaan kanssa ja tauti levinnyt jo usealle jos jonkun muunkin kanssa kämmi käy ennenkuin testit kertoo varmuutta. Ja kun on puhe seksin myynnistä niin takuulla on nitä jotka hivuttaa sen kumin välistä pois tahallaankin jne kesken touhun. Ei siinä ole myyjällä paljoa sanavaltaa kun teko jo tapahtui. Ja eikun seuraavan asiakkaan luo jakamaan tautia eteenpäin.
Paitsi että HIV tarttuu varsin huonosti myös ilman lääkitystä, eikä lainkaan jos estolääkitys on käytössä käytännössä kaikilla suomalaisilla HIV-potilailla on estolääkitys. Se riski että nainen saa ja tartuttaa HIVin kumin läpi on luokkaa lottovoitto.
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti baaripano on tautisempi kuin ammattilainen, koska ammattilainen on tarkempi suojauksen suhteen. Ymmärrän kyllä että on lorttoja, mutta sitä en ymmärrä, että niin moni antaa panna paljaalla.
Naisille kyse on vain vallasta, ja oman kuvitellun arvon suojelemisesta. Siksi maksullisia vastustetaan, kaikki muu on vain myyntipuheita, rationalisointia.