Miten te muut rumat ihmiset kestätte muiden tuijotuksen jos liikutte ihmiesten ilmoilla?
Oli aika tuskaa käydä kaupungilla pitkästä aikaa kun moni tuijotti, pahinta oli kävellä yhden terassin ohi josta kuului "hyi vit*u katsokaa tota!" Ja perään räkäinen nauru. Taisi olla virhe poistua kotoa, ei sitä aina vaan jaksa olla kotonakaan, hulluksi sitä tulee.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduttamalla ja oikeanlaisilla vaatteilla tekee ihmeitä mutta laiskat läskit mieluummin vinkuvat täällä kovaa kohtaloaan jonka ovat itse aiheuttaneet.
Minä olen ollut ikäni normaalipainoinen tai alipainoinen, ja saan silti kuulla vittuilua rumuudestani. Ei se laihuus muuta epäsymmetrisiä kasvoja, rumaa possunenää, pieniä tihrusilmiä, alikehittyneen näköistä leukaa ja vinoja hampaita mihinkään.
Voi ei, mulla on just nuo piirteet ja mua on kiusattu koko ikäni tän ulkonäön takia :( Masentaa olla tän näköinen, en ole koskaan seurustellut, mun on hankalaa saada kavereita ja mua tuijotetaan ihan julkisillakin paikoilla tosi oudosti. Ihmiset aina kuvittelee, että rumuus tarkoittaa jotain äärimmäistä, mutta tää ei pidä ollenkaan paikkaansa. Ei tarvitse olla kuin vähänkään normista poikkeava niin saa sankokaupalla paskaa niskaan. Etenkin rumille tytöille/naisille elämä ja ihan kaikki tekeminen, ja oleminen on niin paljon hankalampaa kuin normaaleille tai nätille vastakappaleilleen. Vituttaa ja harmittaa tää, etenkin vielä siks, kun omat sisarukset ovat hyvännäköisiä :( Jokaisella heistä on suorat nenä, hyvä kasvojen luusto ja kasvojen symmetria sekä säännölliset piirteet. En ymmärrä, että miten musta tuli tän näköinen. En vaan yhtään ymmärrä tätä. Tunnen toisinaan olevani maailman epäonnisin ihminen, ikäänkuinn tää rumuus on jokin kirous tai rangaistus jostain. Se on aihettanut niin paljon pahaa mun elämässä, ettei tosikaan. Sitä ei voi tajuta sellainen joka sitä ei itse ole. Mulla on jääneet mm. sosiaaliset taidot ihan äärettämän huonolle tasolle tän mun rumuuden takia. Mä jään omasta elämästäni paitsioon tän takia. Itsemurhakin käy usein mielessä, ei mun olemassa ololla ole yhtään mitään merkitystä. Mun elämä on vähemmän arvokkaampi kuin viehättävien ihmisten. Harmittaa ja masentaa se, ettei tälle voi tehdä yhtään mitään.
Mä en tiedä lohduttaako tämä vai ei mutta kerron kuitenkin. MInä olen mielestäni aika kaunis, sitä minulle on myös aina hoettu. Olen kuitenkin koulukiusattu rankasti, koskaan en saanut tietää miksi. Se jätti sellaiset jäljet, että käyn terapiassa, syön mielialalääkkeitä ja pelkään sosiaalisia tilanteita. Sosiaaliset taidot omasta mielestäni ihan paskat. Minun on vaikea luottaa muihin ja siten solmia ystävyyssuhteita.
Tällä halusin vain sanoa, että ikään kuin samassa veneessä ollaan, vaikka en koekaan olevani ruma. Ei se kauneus mua silti ole parempaan tilanteeseen vienyt, joskin siitä on toki apua arjessa (en koe ikäviä kommentteja, suhtaudutaan positiivisesti).
Tsemppiä sulle! Tuskin olet niin ruma mitä kuvittelet, itse en oikein pidä ketään rumana.
Kyllä olen oikeasti ruma, ei siitä pääse mihinkään. Mun ongelmien vähättely ei auta. Helpompaa olis olla henkisesti ihan paskana ja kaunis, kuin ruma ja masentunut. Mä en saa muilta minkäänlaista tukea, olen ihan yksin tän ongelman kanssa. Kauniille löytyy kyllä lohduttajia ja ihmisiä kiinnostaa heidän hyvinvointinsa. T: sama kirjoittaja
Samalla lailla sorrut vähättelyyn. Vai on mulla helpompaa, koska olen kaunis. Kuule, jos on henkisesti paskana niin ei siinä kauneus auta. Mutta juu, jos se sinua sitten lohduttaa näin ajatella..
Kyllä se sen verran auttaa, että saat parempaa kohtelua ihmisiltä.
Onneksi pian on talvi nii voi kulkea takinhuppu päässä ja kaulahuivi naamalla.
Kohtaaa kun saaan pattterit niiin alkaa pääänavaus.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pian on talvi nii voi kulkea takinhuppu päässä ja kaulahuivi naamalla.
Odotan myös. Myssy,pipo ja takki vedettynä korville.
Mua ihmetyttää millainen ihminen voi oikeasti olla niin ruma että sille huudellaan?
Enn mieetin tuolllaisiaa. Olen selllainenn jokaa tekee asioitaa.
Olen ratkaissut asian sillä, että en käy IHMIESTEN aikaan ulkona.
Ja ihmisten ilmoillekin menen vain silloin, kun on sopivin aika.
Ruuhka-ajat on hyvät, kun kaikilla kiire.
Valomerkin aikaan ravintolan edustalle tulta pummaamaan, niin saa munaakin joskus.
Ja ruokakauppaan klo 20.55 kun 30% laput muuttuu 60%...
Uimahallissa uin sukellusnaamarin kanssa ja se päässä kuljen myös kotimatkan.
Junassa ja Metrossa lähestyn penkillä istuvaa komeaa miestä takavasemmalta. Istun viereen ja käännän päätä hänen suuntaansa ja liikutan suuta, että vaunun etuosassa selkä menosuuntaan istuvat luulevat minun keskustelevan komean miehen kanssa.
Varmuuden vuoksi pidän puhelinta kädessäni, jos komistus kääntyisi minuun päin niin puhuisin ja nauraisin muka puhelimeen.
Parkkihallissa menen komean auton viereen ja soitan muka miehelleni, että missä olet? Olen jo täällä autolla.
Ei minua kukaan katsele. Joskus kouluaikana viimeksi on ulkonäköä haukuttu.
Vierailija kirjoitti:
On elämä epäreilua. Helpointa kaikki on kauniille naisille, sitten komeille miehille, sitten keskitason ihmisille. Rumat ovat rumia ja epäilyttäviä. Olisi mielenkiintoista, millainen maailma olisi, jos olisi sallittua käyttää naamaria julkisilla paikoilla. Laskisiko kosmetiikkayhtiöiden osakkeet.
Saahan naamaria käyttää. Mitä jos hankkisit jonkin sellaisen naamiaisasun, joka ilahduttaisi kanssaihmisiä. Tyyliin muumipeikko tai joulupukki... Sinusta tulisi yhtäkkiä suosittu.
No rumaltahan se näyttää jos hiihdetään täysin omalle kropalle epäsopivissa vaatteissa, tukka sekaisin ja pää painuksissa. En ole itsekään kovin hehkeä näky, jos koko ajan koen olevani ruma ja annan itseni rupsahtaa. :D
Olen ratkaissut asian sillä, että en käy IHMIESTEN aikaan ulkona.
Ja ihmisten ilmoillekin menen vain silloin, kun on sopivin aika.
Ruuhka-ajat on hyvät, kun kaikilla kiire.
Valomerkin aikaan ravintolan edustalle tulta pummaamaan, niin saa munaakin joskus.
Ja ruokakauppaan klo 20.55 kun 30% laput muuttuu 60%...
Uimahallissa uin sukellusnaamarin kanssa ja se päässä kuljen myös kotimatkan.
Junassa ja Metrossa lähestyn penkillä istuvaa komeaa miestä takavasemmalta. Istun viereen ja käännän päätä hänen suuntaansa ja liikutan suuta, että vaunun etuosassa selkä menosuuntaan istuvat luulevat minun keskustelevan komean miehen kanssa.
Varmuuden vuoksi pidän puhelinta kädessäni, jos komistus kääntyisi minuun päin niin puhuisin ja nauraisin muka puhelimeen.
Parkkihallissa menen komean auton viereen ja soitan muka miehelleni, että missä olet? Olen jo täällä autolla.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen muoti olisi kiva, että päälleen saisi vetää niin peittävän kaavun ettei näy pärstä eikä kroppa. Ei mikään uskonnon vaatima burka, vaan jokin neutraali asu. Aina jos haluaisi lähteä ulos tuntemattomana se vaate olisi merkki ettei saa katsoa. Bad hair day, tai ihan mistä syystä vain haluaisi. Moni kävisi ulkona paljon useammin, jos saisi vetää päälleen don't look- kaavun.
joo
Miten kestään? En tiedäään oikein. Käyn hakemassa pullon ja ei oikeeastaaan edes kiinnosta.
Kävelen pää pystyssä täykeän näköisenä. En muutenkaan erityisemmin pidä ihmisistä. Talvella pipo auttaa, sekä kaulahuivi. Toisinaan voi laittaa isot aurinkolasit silmille.
Vierailija kirjoitti:
Miten kestään? En tiedäään oikein. Käyn hakemassa pullon ja ei oikeeastaaan edes kiinnosta.
Muutta jos mulla olis tykki taskussa ja jooku alkais viinkumaan niin ehkä silloin olis ihaan hauskaaa vaikka pistää kaikki kylmäksi. Se on huumoria.
Ei fiksut ihmiset kenenkään perään tuolla ap:n kuvaamalla tavalla pällistele, olkoon se joku sitten ihan minkä näköinen hyvänsä.
Tai no, ehkä jos sillä on sarvet päässä, siivet selässä tai häntä, niin sitten kai saattaa se fiksukin alkaa jo uteliaana pällistellä, mutta vähemmästä ei hän kyllä edes päätään käännä.
Vierailija kirjoitti:
Vain empatiakyvyttömät juntit kommentoivat toisten ulkonäköä
näitä suomessa riittää
Siihen on tottunut, keski-ikäiset on kaikki jo ns"rumia", joten sulaudun joukkoon kuin kuuma veitsi voihin.
Tämä on pieni paikkakunta, jossa suuriosa työntelee rollaattoreita, että ei tämä mikään beverly hills ole ettei ulos uskaltaisi rumakin ämmä ja äijä mennä.
Totuus on, että Suomessa on kyllä aika paljon rumia ihmisiä. Silti en kenellekään kommentoi enkä huutele - mieti vain mielessäni ja avaudun sitten esim. täällä palstalla. Huutelu on täysin aivotonta ja ala-arvoista käytöstä.
On elämä epäreilua. Helpointa kaikki on kauniille naisille, sitten komeille miehille, sitten keskitason ihmisille. Rumat ovat rumia ja epäilyttäviä. Olisi mielenkiintoista, millainen maailma olisi, jos olisi sallittua käyttää naamaria julkisilla paikoilla. Laskisiko kosmetiikkayhtiöiden osakkeet.