Tapasin tylsämiehen toista kertaa, kyllä olikin tylsää!
Mies kyselee kohteliaasti mun kuulumisia, kertoilen sille jotain ja kysyn vastakysymyksenä miehen kuulumisia. Vastaus tyyliin "ei mitään erikoista", ei kerro mitään elämästään tai harrastuksistaan tai ajatuksistaan. Juttelu hyytyy kokonaan ellen mä puhele jotain, alkaa turhauttaa ja ärsyttää että toinen ei anna itsestään mitään. Ei noin, miehet, ei noin. Tavalliset hiljaiset ja ujot ei edes ole noin sulkeutuneita, sillä sellaisiakin olen tavannut ja ne on ihan ok kunhan edes joskus vaikka hiljaisten hetkien lomassa irtoaa jotain omaa kommenttia tai ajatusta.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet halua istuttaa kukkia ja puhua shoppailusta. Sen tähden naisilla on "tyttökaverit".
On kukkia ja sitten on "kukkia"; vissi ero.
En ymmärrä miksi ihmiset ylipäänsäkään keskustelevat. Ketkään, koskaan, ollenkaan.
Sellaista se elämä on - tylsää. Jos et tylsyyttä kestä niin voithan sinä tappaa itsesi. Ei kai siitä tylsyydestä millään muulla eroon pääse.
Ei muut ku siteet suun ympärille ja saman peiton alle kokeilemaan löytyykö sitä yhteistä kemiaa..
Ihmiset jotka ovat kiinnostuneita asioista ja osaavat ajatella ovat kiinnostavia. Varsinkin jos osaavat vielä lisäksi keskustella.
Ne jotka hakee urheilullista naista, ei yleensä osaa keskustella ollenkaan. Puhuvat omista jumpistaan.
Ekonomit puhuu vain rahasta.
Kirjailijat ja muusikot on parhaita, mutta usein juoppoja, harmi kyllä.
Insinöörit ja lääkärit supertylsiä.
Amiksen käyneet höpöttelee ja kysyy onko sulla posliini ja lähettää pilinkuvia.
Nörtit on myös hauskoja, mutta treffeillä velttoja eivätkä tiedä mitä haluavat.
Hoitoalalla olevat miehet ja fysioterapeutit on ihania, mutta sitoutumiskammoisia.
Ei oo helppoo..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap itse vaikuttaakin oikealta saaliilta. NOT
Miten tuo liittyy aiheeseen? Jos sen tylsämiehen mielestä ap ei ole "saalis" eli kiinnostava, niin miksi hän kuitenkin haluaa jatkaa yhteydenpitoa ap:n kanssa?
-AV -palstalla deiteistään raportoiva ja uliseva av-mamma
-"maailma pyörii ympärilläni. jos ei pyöri niin itkettää"-asenne
-miksi menee toisille treffeille edes tällä asenteellaan?
Ja lopuksi, ap ei ehkä itsekään ymmärrä olevansa ärsyttävää seuraa ja tyhjäpää, ja mies antoi toisen mahdollisuuden aloittajalle. Toki tällä palstalla vain miehessä on aina se vika.
Missä tollainen asenne tuli ilmi? Itse en huomaa missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo liittyy aiheeseen? Jos sen tylsämiehen mielestä ap ei ole "saalis" eli kiinnostava, niin miksi hän kuitenkin haluaa jatkaa yhteydenpitoa ap:n kanssa?
Ja lopuksi, ap ei ehkä itsekään ymmärrä olevansa ärsyttävää seuraa ja tyhjäpää, ja mies antoi toisen mahdollisuuden aloittajalle. Toki tällä palstalla vain miehessä on aina se vika.
Joo. Siis, jos tapaan vaikkapa ärsyttävän naisen, niin saatanhan mä sen kanssa aikaa viettää, mutta todennäköisesti en ole kovin aktiivinen ja oma-aloitteinen ja en ala puhua omista asioistani. Pikemminkin olen varovainen, hiljainen, kohtelias, odottelen vain että se nainen ei enää olisi niin ärsyttävä. Eli käyttäydyn juurikin kuin tuo ap:n valittama "tylsämies", ihan vain siksi että ei "ärsyttävä-ämmän" kanssa voi (kannata) mitenkään muutoin käyttäytyä. Tuo on vähän tuollainen pattitilanne, tilanne jumissa, lukossa. Jos nainen ei pitkänkään ajan päästä vähennä ärsyttävyyttään niin sitten mun on vain todettava itsekseni "aha, ei se ärsyttävyys ollutkaan vain väärä ensivaikutelma vaan ihan pysyvä tila" ja en sitten enää jatka tapailua (paitsi jos olen kuolettavan yksinäinen ja epätoivoinen).
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet halua istuttaa kukkia ja puhua shoppailusta. Sen tähden naisilla on "tyttökaverit".
Naiset osaavat kyllä keskustella suhteellisuusteoriasta politiikkaan ja kalastukseen. Miehet ovat niitä ruudinkeksijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Siis, jos tapaan vaikkapa ärsyttävän naisen, niin saatanhan mä sen kanssa aikaa viettää, mutta todennäköisesti en ole kovin aktiivinen ja oma-aloitteinen ja en ala puhua omista asioistani. Pikemminkin olen varovainen, hiljainen, kohtelias, odottelen vain että se nainen ei enää olisi niin ärsyttävä. Eli käyttäydyn juurikin kuin tuo ap:n valittama "tylsämies", ihan vain siksi että ei "ärsyttävä-ämmän" kanssa voi (kannata) mitenkään muutoin käyttäytyä. Tuo on vähän tuollainen pattitilanne, tilanne jumissa, lukossa. Jos nainen ei pitkänkään ajan päästä vähennä ärsyttävyyttään niin sitten mun on vain todettava itsekseni "aha, ei se ärsyttävyys ollutkaan vain väärä ensivaikutelma vaan ihan pysyvä tila" ja en sitten enää jatka tapailua (paitsi jos olen kuolettavan yksinäinen ja epätoivoinen).
Mä oon just nyt treffiputkessa. Ja olen seurallinen, treffeillä tulee usein hauskoja juttuja mieleen joita kerron.
Mutta, teenpä jatkossa niin, että annan miehen jututtaa. Istun viileänkauniina ja katselen seiniä hiljaa.
Erottuu jyvät akanoista...
Tehdään niin, että se joka pyytää treffeille, juontaa tilaisuuden ja pitää juttua yllä. Vastataan kun kysytään. Vastataan että eipä tässä mitään ja laitetaan suu kiinni.
Kohti tai ohi, joskus narsistit haluaa kuulla muiden asiat, mutta eivät itse paljasta mitään. Hyödyn kartoittamista.
Kyllöhön tuollainen turhanpäiväinen lätinä vaan on ihan helkutin turhaa.
Ihmiset ovat erilaisia. Sinä pitkästyt ilman kunnon keskustelua. Minusta taas mikään ei ole niin tylsää kuin keskusteleminen. Onneksi meidän ei ole mikään pakko tapailla toisiamme. Onneksi sinun ei ole mikään pakko tapailla sitä tylsämiestä.
No mitä nämä tylsämiehet haluaisivat tehdä deiteillä? Miksi he edes vaivautuu jos ei kiinnosta jutella ja tutustua? Jos nyt ihmisten välinen kanssakäyminen koetaan turhaksi, tylsäksi ja jopa ärsyttäväksi, niin miksi vaivautuvat ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
No mitä nämä tylsämiehet haluaisivat tehdä deiteillä? Miksi he edes vaivautuu jos ei kiinnosta jutella ja tutustua? Jos nyt ihmisten välinen kanssakäyminen koetaan turhaksi, tylsäksi ja jopa ärsyttäväksi, niin miksi vaivautuvat ollenkaan?
En tiedä mitä toiseen ihmiseen tutustuminen tarkoittaa. Mutta tiedän että elämäni on todella kurjaa jos olen aina yksin. Terveisin, Tyhjämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä toiseen ihmiseen tutustuminen tarkoittaa. Mutta tiedän että elämäni on todella kurjaa jos olen aina yksin. Terveisin, Tyhjämies
Toiseen tutustuminen just tarkoittaa sitä, että ihmiset lätisee turhia keskenään. Eli kumpikin kertoo itsestään, historiastaan, kinnostuksen kohteistaan, elämästään, kokemastaan, mistä jutuista pitää/ei pidä, mitä ajattelee eri asioista, minkälaisia ajatuksia ja toiveita on tulevaisuudesta , mitä harrastaa, lukee, katsrlee tvstä tai millaista musiikkia kuuntelee jne jne. Puhutaan kaikenlaista, minne sitten keskustelu polveileekin. Tutustuminen ei ole mikään kysymys-vastaus -peli.
Miten sitten sunkin yksinäisyys poistuu jos käyt deiteillä ja et sanoitään "turhaa"?
Ei ole tarpeeksi/ollenkaan kemiaa, jos toinen ei kysele mitään. Kyllä minäkin ujo neitonen olen ihan erilainen oikeasti kiinnostavan miehen seurassa.
Älä kuitenkaan yritä tehdä sanasta tylsämies yhtä tunnettua termiä kuin vaikkapa Maitokaffimiekkonen tai mikä ikinä tahansa miekkonen.