Tapasin tylsämiehen toista kertaa, kyllä olikin tylsää!
Mies kyselee kohteliaasti mun kuulumisia, kertoilen sille jotain ja kysyn vastakysymyksenä miehen kuulumisia. Vastaus tyyliin "ei mitään erikoista", ei kerro mitään elämästään tai harrastuksistaan tai ajatuksistaan. Juttelu hyytyy kokonaan ellen mä puhele jotain, alkaa turhauttaa ja ärsyttää että toinen ei anna itsestään mitään. Ei noin, miehet, ei noin. Tavalliset hiljaiset ja ujot ei edes ole noin sulkeutuneita, sillä sellaisiakin olen tavannut ja ne on ihan ok kunhan edes joskus vaikka hiljaisten hetkien lomassa irtoaa jotain omaa kommenttia tai ajatusta.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä nämä tylsämiehet haluaisivat tehdä deiteillä? Miksi he edes vaivautuu jos ei kiinnosta jutella ja tutustua? Jos nyt ihmisten välinen kanssakäyminen koetaan turhaksi, tylsäksi ja jopa ärsyttäväksi, niin miksi vaivautuvat ollenkaan?
Ehkä pilluntarve?
Joo, p*llunkiilto silmissä jurnottava mies onkin todella haluttava jokaisen naisen mielestä. Tai sitten ei.
Kyllä mä uskon että autistejakin haluttaa. Eivät vain osaa olla niin että heruisi. Naisten on vaikea ymmärtää miesten seksuaalisuutta. Kun panettaa kunnolla niin jotain on tehtävä, oma käsi tai kumppani! Blue balls tuttu termi?
Vaikka me naiset ymmärtäisimme miesten seksuaalisuutta, niin mitä sitten? Tarkoitatko, että meidän pitäisi antaa seksiä silloinkin, kun emme itse halua, koska #blueballs?
Pitäisikö miesten lakata jahtaamasta p*llua vain siksi että #metoo?
Elikkä:
naisilla #metoo
miehillä #blueballs
Tasoissa ollaan! =D
En ymmärrä vertaustasi. Tottakai miehet saavat haluta seksiä eli "jahdata pillua", kunhan he tekevät sen ilman seksuaalista häirintää. Lukemattomat miehet saavat tänäkin iltana pillua, niin sinkut kuin varatut, ihan yhteisestä halusta sen kohteena olevan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä nämä tylsämiehet haluaisivat tehdä deiteillä? Miksi he edes vaivautuu jos ei kiinnosta jutella ja tutustua? Jos nyt ihmisten välinen kanssakäyminen koetaan turhaksi, tylsäksi ja jopa ärsyttäväksi, niin miksi vaivautuvat ollenkaan?
Ehkä pilluntarve?
Joo, p*llunkiilto silmissä jurnottava mies onkin todella haluttava jokaisen naisen mielestä. Tai sitten ei.
Kyllä mä uskon että autistejakin haluttaa. Eivät vain osaa olla niin että heruisi. Naisten on vaikea ymmärtää miesten seksuaalisuutta. Kun panettaa kunnolla niin jotain on tehtävä, oma käsi tai kumppani! Blue balls tuttu termi?
Vaikka me naiset ymmärtäisimme miesten seksuaalisuutta, niin mitä sitten? Tarkoitatko, että meidän pitäisi antaa seksiä silloinkin, kun emme itse halua, koska #blueballs?
Elikkä:
naisilla #metoo
miehillä #blueballs
Tasoissa ollaan! =D
En ymmärrä vertaustasi. Tottakai miehet saavat haluta seksiä eli "jahdata pillua", kunhan he tekevät sen ilman seksuaalista häirintää. Lukemattomat miehet saavat tänäkin iltana pillua, niin sinkut kuin varatut, ihan yhteisestä halusta sen kohteena olevan naisen kanssa.
Mitä et tässä ymmärrä? Ihan selvä juttu:
Naisilla on oikeus vaatia että heitä ei ahdisteltaisi. Eli #metoo
Naisilla on myös velvollisuus antaa seksiä miehille joista he eivät pidä. Eli #blueballs
Miehillä on velvollisuus jahdata seksiä hinnalla millä hyvänsä. Eli #blueballs
Miehillä on myös oikeus vähät välittää siitä että naiset eivät tahdo että heitä ahdistellaan. Eli #blueballs
Elikkä:
naisilla #metoo
miehillä #blueballs
Tasoissa ollaan! =D