Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin tylsämiehen toista kertaa, kyllä olikin tylsää!

Vierailija
27.06.2018 |

Mies kyselee kohteliaasti mun kuulumisia, kertoilen sille jotain ja kysyn vastakysymyksenä miehen kuulumisia. Vastaus tyyliin "ei mitään erikoista", ei kerro mitään elämästään tai harrastuksistaan tai ajatuksistaan. Juttelu hyytyy kokonaan ellen mä puhele jotain, alkaa turhauttaa ja ärsyttää että toinen ei anna itsestään mitään. Ei noin, miehet, ei noin. Tavalliset hiljaiset ja ujot ei edes ole noin sulkeutuneita, sillä sellaisiakin olen tavannut ja ne on ihan ok kunhan edes joskus vaikka hiljaisten hetkien lomassa irtoaa jotain omaa kommenttia tai ajatusta.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on kyllä turhauttavia tapauksia.

Itsekin tapasin 2 kertaa ujon hiljaisen naisen kanssa joka ei oma-aloitteisesti kysynyt mitään.

On raskasta kun saa itse johdatella keskustelua 100%sesti.

Kysyn naiselta jotain ja sitten nainen kysyy saman takaisin, keskustelulla ei ole minkäänlaista flowta.

Vierailija
2/64 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos kirjoittelette, tuleeko mieheltä silloin tekstiä kuitenkin?

Mun oma mieheni oli tapaamiskerroilla hiljainen mies, huumorintaju pilkahteli mutta harvakseltaan. Mutta näppiksen ääreen päästyään tuli tekstiä ja tarinaa elämästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän monia naisia, jotka eivät saa suutaan kiinni, vaikka kaikki sitä pyytää.

Hiljainen nainen on helpompi keskustelukumppani, hän puhuu kun on tärkeää puhuttavaa.

Vierailija
4/64 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kyselee kohteliaasti mun kuulumisia, kertoilen sille jotain ja kysyn vastakysymyksenä miehen kuulumisia. Vastaus tyyliin "ei mitään erikoista", ei kerro mitään elämästään tai harrastuksistaan tai ajatuksistaan. Juttelu hyytyy kokonaan ellen mä puhele jotain, alkaa turhauttaa ja ärsyttää että toinen ei anna itsestään mitään. Ei noin, miehet, ei noin. Tavalliset hiljaiset ja ujot ei edes ole noin sulkeutuneita, sillä sellaisiakin olen tavannut ja ne on ihan ok kunhan edes joskus vaikka hiljaisten hetkien lomassa irtoaa jotain omaa kommenttia tai ajatusta.

Onko tylsänaiset konsepti? Kuulostaa nimittäin näin vastapuolelta kovin tutulta...

Vierailija
5/64 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjiltä tuntuvia ihmisiä on kuule paljon.

Varmaan heilläkin on oma sisäinen maailmansa, jollakin omasta mielestään jopa rikas, mutta kun se ei välity toiselle niin se ei välity toiselle.

Itse yritin sinnikkäästi tapailla sellaista miestä, kun hän oli kuitenkin silmää miellyttävä, luotettava ja ihan tavallinen suomalainen mies. Mutta hänellä ei ollut mistään yhtä ainoaa mielipidettä! Ainoa aihe, josta hän syttyi, olivat päivittäistavaroiden hinnat. Miten Lidlissä on halvinta. Miten voi säästää. Miten saa halvalla tehtyä makaronilaatikkoa (ei laita lihaa, ja sekoittaa maitoon vettä).

Eihän sitä kestänyt.

Toinen mies sitten. Hänkin halusi keskustella vain kaikesta, mitä saa rahalla. Teki matkoja Las Vegasiin ja toi sieltä Guessin laukkuja ja möi voitolla Suomessa. Oli innokas minullekin muovilaukun tuomaan, mutta kun en halunut. Tämä mies rakasti keskustella merkkituotteista, mutta ei mistään muusta. No eihän sellaisen kanssa voi olla, jos itseä ei merkkituotteet kiinnosta pätkääkään.

Monilla miehillä on hyvin kapea kiinnostuksen alue. Seksi, urheilu ja sitten jokin rahaan liittyvä juttu. Minua kiinnostaisi mies, joka tuntee eri kasvi- ja eläinlajeja, samoilee luonnossa, seuraa jonkin verran kulttuuriakin, lukee kirjoja, on kiinnostunut politiikasta ja kaikkien yhteisistä asioista. Mutta se on liikaa vaadittu, näköjään. Hyvät on varattu.

Vierailija
6/64 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on hiton tylsiä. Niitä kiinnostaa vain joku Playstationin hakkaaminen ja hanskaan hakkaaminen. 

7/64 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuollainen tylsämies. Mun elämässä nyt ei mitään erikoista tapahdu niin eipä siinä ole paljon kerrottavaakaan. Ei viitsi keksiäkkään mitään huomenna Mount Everestille juttuja.

Vierailija
8/64 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on hiton tylsiä. Niitä kiinnostaa vain joku Playstationin hakkaaminen ja hanskaan hakkaaminen. 

Koska sä et osaa edes kunnolla ottaa suihin ja sängylläkin makaat vain X asennossa.

Niin juu. Pelaamisen ja hanskaan hakkaamisen lisäksi miehiä kiinnostaa myös p*llu, tuon unohdin mainita.

Sekä viina ja urheilun seuraaminen. Ja ruoka. 

- 6

Vierailija
9/64 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla miehillä on hyvin kapea kiinnostuksen alue. Seksi, urheilu ja sitten jokin rahaan liittyvä juttu. Minua kiinnostaisi mies, joka tuntee eri kasvi- ja eläinlajeja, samoilee luonnossa, seuraa jonkin verran kulttuuriakin, lukee kirjoja, on kiinnostunut politiikasta ja kaikkien yhteisistä asioista. Mutta se on liikaa vaadittu, näköjään. Hyvät on varattu.

Useimmat naisetkin puhuvat vain bilettämiesstä ja salillä käymisestä. Onneksi on poikkeuksia.

Vierailija
10/64 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just kun mun aiempi aloitus siitä keskustelukyvyttämästä miehestä:

Siinäkin monella meni tunteisiin.

Vierailija
11/64 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kyllästyisin jos mies alkaisi treffeillä puhumaan kasveista, eläimistä, politiikasta ja jostain sotakirjallisuudesta.

Vierailija
12/64 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää sitten tavatko mua. En puhu mitään.

Vierailija
13/64 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin kyllästyisin jos mies alkaisi treffeillä puhumaan kasveista, eläimistä, politiikasta ja jostain sotakirjallisuudesta.

Tässä tulee nää erot, kun mä oisin haltioissani , jos miehen kanssa vois näistä keskustella!

Vierailija
14/64 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse vaikuttaakin oikealta saaliilta. NOT

Vierailija
15/64 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulee nää erot, kun mä oisin haltioissani , jos miehen kanssa vois näistä keskustella!

Mielenkiintoista! Kerro esimerkkejä. T. Se jota ei kiinnosta.

Vierailija
16/64 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjiltä tuntuvia ihmisiä on kuule paljon.

Varmaan heilläkin on oma sisäinen maailmansa, jollakin omasta mielestään jopa rikas, mutta kun se ei välity toiselle niin se ei välity toiselle.

Itse yritin sinnikkäästi tapailla sellaista miestä, kun hän oli kuitenkin silmää miellyttävä, luotettava ja ihan tavallinen suomalainen mies. Mutta hänellä ei ollut mistään yhtä ainoaa mielipidettä! Ainoa aihe, josta hän syttyi, olivat päivittäistavaroiden hinnat. Miten Lidlissä on halvinta. Miten voi säästää. Miten saa halvalla tehtyä makaronilaatikkoa (ei laita lihaa, ja sekoittaa maitoon vettä).

Eihän sitä kestänyt.

Toinen mies sitten. Hänkin halusi keskustella vain kaikesta, mitä saa rahalla. Teki matkoja Las Vegasiin ja toi sieltä Guessin laukkuja ja möi voitolla Suomessa. Oli innokas minullekin muovilaukun tuomaan, mutta kun en halunut. Tämä mies rakasti keskustella merkkituotteista, mutta ei mistään muusta. No eihän sellaisen kanssa voi olla, jos itseä ei merkkituotteet kiinnosta pätkääkään.

Ai että tyhjiltäkin vaikuttavilla on oma sisäinen maailmansa..? Ei mulla ainakaan. Silkkaa tyhjää sisälläkin. Tyhjä elämä. Ei edes noita kapeita kiinnostuksen alueita, ei kiinnostusta ollenkaan. Mitä ihmettä kiinnostus edes on..?

Vierailija
17/64 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurasin ketjua ihan vaan katsoakseni että miten kauan menee että tällainen viesti ilmestyy :D

Vierailija
18/64 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on just kun mun aiempi aloitus siitä keskustelukyvyttämästä miehestä:

Siinäkin monella meni tunteisiin.

Mitä on tunteet?

Vierailija
19/64 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo liittyy aiheeseen? Jos sen tylsämiehen mielestä ap ei ole "saalis" eli kiinnostava, niin miksi hän kuitenkin haluaa jatkaa yhteydenpitoa ap:n kanssa?

Vierailija
20/64 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet halua istuttaa kukkia ja puhua shoppailusta. Sen tähden naisilla on "tyttökaverit".