Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän välipalaa sitä laittais miehelle töiden jälkeen?

Vierailija
27.06.2018 |

Kun mies siis pääsee töistä kotiin. Eilen ja toissapäivänä ollut karjalanpiirakkaa ja sämpylää + jogurtti ja hedelmä. Iltapalana myös samaa. En viittis samoja laittaa, jotenki tosi tylsää. Ideoita?

Ja ei kiitos mitään "pimppi se aina maistuu" kommentteja.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ja luultavastikin kotonaoleville välipalan laittaminen toiselle valmiiksi on ajan täytettä ja tärkeä tehtävä. Itse en voisi työssäkäyvänä ja pitkiä työpäiviä tekevänä kuvitella, että vääntäisin toiselle valmiiksi jogurttipurkin auki ja sekottelisin siihen marjoja odottelemaan miehen töistä tulemista. Myös mies tekee vaativaa työtä enkä häneltäkään odottaisi moista itselleni. Enkä edes tykkäisi. Haluan valita syömiseni sekä ajankohdan.

Vierailija
42/48 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks välipala? Miks ei kunnon lämmintä ruokaa töitten jälkeen?

Yksi lämminateria riittää aikuiselle päivässä ja se syödään työpaikkalounaana.

Olen siis tehnyt Suuren Virheen koska lounaani on lähes aina salaattia ja sehän ei ole lämmin. Syön lämpimän ruoan illalla kotona. Voi minua poloista, onneksi ohjasit viisaudellasi Oikeaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta meillä mies käy ruokatunnilla ulkona syömässä sihteerin kanssa. Töiden jälkeen välipala on sopiva ja sitten myöhemmin valmistan aterian silläaikaa kun mies lepää sohvalla 🙂

N32

Vierailija
44/48 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jogurtit osaa jakainen itse avata ja sämpylät päällystää. En ymmärrä, että tuollaisia välipaljoa toiselle edes laitetaan vaan jokainen voi ottaa ne ihan itse. Laitetuksi välipalaksi katsoisin sen, jos on vaikkapa uunissa valmistanut suolaisen piirakan tai tehnyt itse jotakin muuta pientä ruokaa tai tilannut jostakin.

No ihan vaikkapa siksi, että haluaa ilahduttaa sitä toista. Etkö ihan oikeasti ymmärrä? 

Älä kuitenkaan kutsu tuota välipalan laittamiseksi koska sitä se ei ole.

No mitähän se sitten mahtaa olla? Tuntuu, että olet aika pahalla päällä, kun toista ihmistä kohtaan osoitettu huomaavaisuus aiheuttaa tuollaisen reaktion. Kyllä mulla on tapana laittaa miehelleni aamu- ja välipalaa aina joskus, eikä se aina nyt mitään erityisen hienoa ole. Itse ainakin ilahdun, jos joku tekee mulle leivän valmiiksi.

Onko tuo "joku" sitten sinun miehesi vai onko sinun perheessä monta henkilöä, jotka tekevät sinulle voileivät valmiiksi? Meillä ovat lapsetkin osanneet tehdä omat välipalaleivät. Sairaille tietenkin tehdään kaikki valmiiksi, mutta jos haluan hemmotella perhettä, niin teen jotain muuta mitä perusvoileipiä.

Vierailija
45/48 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi lämminateria riittää aikuiselle päivässä ja se syödään työpaikkalounaana.

Entäs, jos ei ole "lounasaikaan" töissä? 

Vierailija
46/48 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jogurtit osaa jakainen itse avata ja sämpylät päällystää. En ymmärrä, että tuollaisia välipaljoa toiselle edes laitetaan vaan jokainen voi ottaa ne ihan itse. Laitetuksi välipalaksi katsoisin sen, jos on vaikkapa uunissa valmistanut suolaisen piirakan tai tehnyt itse jotakin muuta pientä ruokaa tai tilannut jostakin.

No ihan vaikkapa siksi, että haluaa ilahduttaa sitä toista. Etkö ihan oikeasti ymmärrä? 

No mitähän se sitten mahtaa olla? Tuntuu, että olet aika pahalla päällä, kun toista ihmistä kohtaan osoitettu huomaavaisuus aiheuttaa tuollaisen reaktion. Kyllä mulla on tapana laittaa miehelleni aamu- ja välipalaa aina joskus, eikä se aina nyt mitään erityisen hienoa ole. Itse ainakin ilahdun, jos joku tekee mulle leivän valmiiksi.

Onko tuo "joku" sitten sinun miehesi vai onko sinun perheessä monta henkilöä, jotka tekevät sinulle voileivät valmiiksi? Meillä ovat lapsetkin osanneet tehdä omat välipalaleivät. Sairaille tietenkin tehdään kaikki valmiiksi, mutta jos haluan hemmotella perhettä, niin teen jotain muuta mitä perusvoileipiä.

Kirjoitin, että ilahdun, jos joku (ihan kuka tahansa) tekee minulle voileivän, ei väliä, onko se mieheni vai lapseni tai vaikka ystäväni. Sitä en tiedä, miksi kyselet perheenjäsenteni lukumäärästä, tai miksi toiselle ihmiselle leivän tekeminen saa sinussa aikaan noin voimakkaan negatiivisen reaktion. 

Vierailija
47/48 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin, että ilahdun, jos joku (ihan kuka tahansa) tekee minulle voileivän, ei väliä, onko se mieheni vai lapseni tai vaikka ystäväni. Sitä en tiedä, miksi kyselet perheenjäsenteni lukumäärästä, tai miksi toiselle ihmiselle leivän tekeminen saa sinussa aikaan noin voimakkaan negatiivisen reaktion. 

Sinun tekstistä nyt sai sen kuvan, että sinä teet miehellesi voileipiä, mutta saadaksesi itse sellaisen sen tekee joku muu kuin mies.

Vierailija
48/48 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan