Miten yli 35-vuotias nainen voisi muuttua seksuaalisesti kiinnostavaksi?
Olin jo ihan teininä seksuaalisesti epäkiinnostava maantienruskeine hiuksineni ja kalpeine ihoineni sekä B-kupin mitättömine rintoineni. Miehet tai naisetkaan eivät ole koskaan olleet minusta kiinnostuneita. Nyt on siis jo ikääkin kertynyt.
Onko kaltaisellani enää mitään toivoa ja millaiseksi minun pitäisi muuttua, jotta voisin vielä saada seurustelukumppanin? Olen valmis muuttumaan kaikin tavoin, jos saan vain oikeasti pätevät ja toimivat neuvot.
Kommentit (98)
Ikäisesi miehen neuvo: Treenaa salilla ja ole hoikka. Meikkaa sopivasti, niin että kasvosi näyttävät kauniimmilta (naiset osaa neuvoa miten). Värjää hiukset, jos oma väri on ruma. Pukeudu naisellisesti. Siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvi olla kuin hoikka ja iloinen.
Kuinka hoikka? Mittani ovat 174cm ja 62 kg. Voisin tästä laihduttaa, mutta taidan olla aika lähellä luontaista painoani, joten mulla pitäisi olla pysyvästi joku dieetti päällä, jos tästä reilusti vielä pudottaisin. En usko tuohon iloisuuden voimaan sinänsä ja eihän miehille uskalla olla kovin hymyilevä, jotteivat he saa sellaista vaikutelmaa, että olisin jotenkin "helppo nainen" tai liian kiinnostunut heistä (=turn-off miehille on varsinkin se, jos tämän ikäinen tekee itseään tykö).
T. Ap
Hymyile. Hymyile suoraan sydämestä. Ole ystävällinen ihmisille. Joku sivusta seuraava mies voi ihastua...
Vierailija kirjoitti:
Ikäisesi miehen neuvo: Treenaa salilla ja ole hoikka. Meikkaa sopivasti, niin että kasvosi näyttävät kauniimmilta (naiset osaa neuvoa miten). Värjää hiukset, jos oma väri on ruma. Pukeudu naisellisesti. Siinäpä se.
Kuinka paljon pitäisi treenata? Treenaan vähäsen ja näytän aika kiinteältä pienelläkin treemaamisella, tosin kaikki vähäkin ylimääräinen läski kerääntyy valitettavasti peppuun ja reisiin ja niitä on vaikeaa saada todella kivikovan lihaksikkaiksi tai laihoiksi. Oma väri on aika tylsä - edelleenkin siis maantienruskea, tosin aurinkoraidoin.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon pitäisi treenata? Treenaan vähäsen ja näytän aika kiinteältä pienelläkin treemaamisella, tosin kaikki vähäkin ylimääräinen läski kerääntyy valitettavasti peppuun ja reisiin ja niitä on vaikeaa saada todella kivikovan lihaksikkaiksi tai laihoiksi. Oma väri on aika tylsä - edelleenkin siis maantienruskea, tosin aurinkoraidoin.
T. Ap
Vaikuttaa, että olet hoikka ja treenaat ainakin jotain eli se asia pitäisi olla kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hoikka? Mittani ovat 174cm ja 62 kg. Voisin tästä laihduttaa, mutta taidan olla aika lähellä luontaista painoani, joten mulla pitäisi olla pysyvästi joku dieetti päällä, jos tästä reilusti vielä pudottaisin. En usko tuohon iloisuuden voimaan sinänsä ja eihän miehille uskalla olla kovin hymyilevä, jotteivat he saa sellaista vaikutelmaa, että olisin jotenkin "helppo nainen" tai liian kiinnostunut heistä (=turn-off miehille on varsinkin se, jos tämän ikäinen tekee itseään tykö).
T. Ap
No älä nyt helvetissä tosta enää laihduta. Oot jo tosi hoikka ja jos laihdutat nii kuihtuu pois noi sun pikkutissitkin. Saisit nimenomaan muutaman kilon lihottaa itseäs.
M31
Vierailija kirjoitti:
Ja siis mitä tarkoittaa naisellinen pukeutuminen? Mekkoja, hameita ja röyhelöitäkö? Pukeudun aina housuihin ja peittäviin vaatteisiin, mieluiten tummansiniseen ja beigeen. Kesälläkin pidän pitkähihaisia ja -lahkeisia vaatteita, sukkia ja lenkkareita. Pelottaa, että näytän liian erikoiselta ja huomiotaherättävältä joku mekko päällä ja että ihmiset katselisivat minua vahingoniloisesti. En halua olla mikään silmätikku ja ivallisen naurun aihe.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hymyile. Hymyile suoraan sydämestä. Ole ystävällinen ihmisille. Joku sivusta seuraava mies voi ihastua...
En ainakaan miehille uskalla liikaa hymyillä, jotta ei tule vaikutelmaa, että tyrkyttäisin itseäni muille. :( Pelkään, että saisin ivanaurua ja halveksintaa lähinnä sellaisesta. Olen siis ihan ystävällinen, mutta muodollinen, kohtelias ja etäinen.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Wau. Olet pitkä ja hoikka ja vielä ilmeisen nuori. Hienoa! Yritä olla rento ja hyväntuulinen, sillä iloiset ihmiset jäävät ainakin minun mieleeni niin työpaikalla kuin vapaa-ajalla. Pukeutumiseen en osaa sanoa mitään, mutta älä pukeudu ainakaan muodottomiin vaatteisiin. Meikkaa, jos siltä tuntuu, mutta itse en ainakaan pidä liioittelusta. Kultainen keskitie on monesti paras. Itse pidän pitkähiuksisia naisia seksikkäinä, mutta makuja on monenlaisia.
m43
Pukeutumalla seksikkäästi/naisellisesti. Sukkahousut, minihame, korkkarit, lyhyt nahkatakki jne. Meikkiä, mutta ei liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis mitä tarkoittaa naisellinen pukeutuminen? Mekkoja, hameita ja röyhelöitäkö? Pukeudun aina housuihin ja peittäviin vaatteisiin, mieluiten tummansiniseen ja beigeen. Kesälläkin pidän pitkähihaisia ja -lahkeisia vaatteita, sukkia ja lenkkareita. Pelottaa, että näytän liian erikoiselta ja huomiotaherättävältä joku mekko päällä ja että ihmiset katselisivat minua vahingoniloisesti. En halua olla mikään silmätikku ja ivallisen naurun aihe.
T. Ap
Vaikka niitä mekkoja ja hameita. Myös housuja ja paitoja, mutta ne voi olla selkeästi naistellisen mallisia ja värisiä. Jos vedät aina tummansiniset farkut ja beigen villapaidan päälle niin tuskin se seksuaalinen kiinnostavuus ainakaan lisääntyy.
itsetuntoa ylemmäs terapian tai jonkun self help -oppaan avulla.
Jos tunnet tarvetta peitellä nättiä kroppaa etkä uskalla hymyillä, kun pelkäät ihmisten reaktioita ja tuijotusta, niin vika on muualla kuin ulkonäössä, valitettavasti. Mutta onneksi itsetuntoakin pystyy kohottamaan :)
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse edes olla iloinen. Ei liioin laitettu kuin vain hiukan meikattu, mikäli haaleat piirteet.
Oih, pitkä, hoikka, kalpea iho... ja rinnatkin hyvää kokoa. Olisin todennäköisesti kiinnostunut sinusta. Oikeasti.
Hyväntuulisuus on ehdottomasti plussaa, mutta vitsejä ei tarvitse alkaa laukoa, jos ne eivät tule luonnostaan.
Itse tykkään rennosti pukeutuvista naisista, joilla on hyvin istuvat, mielellään tummansiniset farkut. Ehostusta on ihan kiva olla, mutta sillä lailla, etteivät kaltaiseni tavismiehet hahmota, onko sitä vai ei.
Pidän seksikkäänä, jos nainen puhuu melko matalalla ja rauhallisella äänellä. Myös hillitty hajuveden tuoksu on kiva!
Jossain lähistölläsi saattaa olla kiva sinkkumies, esim. minä. Kaltaiseni mies tarkkailee vaistomaisesti "sieltä jostain", miten kiinnostava nainen kohtelee muita ihmisiä, sukupuolesta riippumatta. Iso turn-off on, jos nainen valittaa kaikesta ja/tai puhuu negatiivisesti toisistä ihmisistä. Parempi siis istua kahvipöydässä tuppisuuna ja hymyillä, jos juuri sillä hetkellä ei ole mitään kivaa sanottavaa.
M45
Kroppa normaalipainoon ja sitten kevyttä kuntosaliharjoittelua. Kyykkyliikkeillä saa ahteriin muotoa nopeasti 👍
Katso sitä ohjelmaa 10 years younger tms ja ota siitä vinkkejä.