Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten yli 35-vuotias nainen voisi muuttua seksuaalisesti kiinnostavaksi?

Vierailija
26.06.2018 |

Olin jo ihan teininä seksuaalisesti epäkiinnostava maantienruskeine hiuksineni ja kalpeine ihoineni sekä B-kupin mitättömine rintoineni. Miehet tai naisetkaan eivät ole koskaan olleet minusta kiinnostuneita. Nyt on siis jo ikääkin kertynyt.

Onko kaltaisellani enää mitään toivoa ja millaiseksi minun pitäisi muuttua, jotta voisin vielä saada seurustelukumppanin? Olen valmis muuttumaan kaikin tavoin, jos saan vain oikeasti pätevät ja toimivat neuvot.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo pullo viinaa niin eiöhän ala reikä kuin reikä näyttämään hyvältä.

Vierailija
22/98 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oih, pitkä, hoikka, kalpea iho... ja rinnatkin hyvää kokoa. Olisin todennäköisesti kiinnostunut sinusta. Oikeasti.

Hyväntuulisuus on ehdottomasti plussaa, mutta vitsejä ei tarvitse alkaa laukoa, jos ne eivät tule luonnostaan.

Itse tykkään rennosti pukeutuvista naisista, joilla on hyvin istuvat, mielellään tummansiniset farkut. Ehostusta on ihan kiva olla, mutta sillä lailla, etteivät kaltaiseni tavismiehet hahmota, onko sitä vai ei.

Pidän seksikkäänä, jos nainen puhuu melko matalalla ja rauhallisella äänellä. Myös hillitty hajuveden tuoksu on kiva!

Jossain lähistölläsi saattaa olla kiva sinkkumies, esim. minä. Kaltaiseni mies tarkkailee vaistomaisesti "sieltä jostain", miten kiinnostava nainen kohtelee muita ihmisiä, sukupuolesta riippumatta. Iso turn-off on, jos nainen valittaa kaikesta ja/tai puhuu negatiivisesti toisistä ihmisistä. Parempi siis istua kahvipöydässä tuppisuuna ja hymyillä, jos juuri sillä hetkellä ei ole mitään kivaa sanottavaa.

M45

Olen aika kiltti ja hiljainen hissukkakin vielä; en puhu muista pahaa. Työkuvioissa taidan olla liian tylsä ja järkevä. Ainakaan töissä kukaan ei ole tullut vuosikausiin iskemään.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäisesi miehen neuvo: Treenaa salilla ja ole hoikka. Meikkaa sopivasti, niin että kasvosi näyttävät kauniimmilta (naiset osaa neuvoa miten). Värjää hiukset, jos oma väri on ruma. Pukeudu naisellisesti. Siinäpä se.

Ja siis mitä tarkoittaa naisellinen pukeutuminen? Mekkoja, hameita ja röyhelöitäkö? Pukeudun aina housuihin ja peittäviin vaatteisiin, mieluiten tummansiniseen ja beigeen. Kesälläkin pidän pitkähihaisia ja -lahkeisia vaatteita, sukkia ja lenkkareita. Pelottaa, että näytän liian erikoiselta ja huomiotaherättävältä joku mekko päällä ja että ihmiset katselisivat minua vahingoniloisesti. En halua olla mikään silmätikku ja ivallisen naurun aihe.

T. Ap

en ole se, jolta kysyt, mutta vaatetuksesi ei vaikuta järin seksikkäältä. Kokeile joskus vaikka kesämekkoa. En tarkoita mitään minimittaista kukkahörhelöä vaan koska olet pitkä, hoikka ja näyttävä niin esim. simppeliä maksi-mekkoa, joka voi olla vaikka trikoota ja  yläosasta tyköistuva mutta alaosa voi olla  väljempi eli helma "liehuu" nilkkojesi ympärillä naisellisesti. siinä voi olla pieni halkio helmassa. Mielellään hihaton, olkapäät paljastava. Jos pelkäät liikaa vatsamuhkuroita, hanki mekon alle vyötärölle ulottuvat muokkaavat alushousut yms. koska olet pitkä, niin voit huvitella näyttävillä, ehkä hiukan dramaattisilla koruilla. Rohkeasti joku leveämpi metallinen rannerengas ranteeseen tms. Tai jos etniset luonnonmateriaalit ovat enemmän sun juttus, niin sitten sellainen. Koristeelliset sandaalit ja lakatut varpaankynnet tai nudet balleriina-tossut on myös naisellinen vaihtoehto.

Maantienvärisistä hiuksista päättelen sinun olevan väritykseltäsi aika "pehmeä" ja neutraali. Yleensä silloin tulee hinku värjätä hiuksensa  tummaksi, mikä näyttää sinun väreissäsi liian kovalta ja raskaalta tai jos värjäät ne liian lämpimäksi tyyliin kupari, kullanruskea niin näytät tunkkaiselta. anna hiuksesi luonnostaan vaalentua auringossa tai käytä jotain neutraalia sävyteshampoota, varo kestosävyjä. Ehkä kevyet kullan, hunajan tai karamellin hoitavat kevytsävyt toisi elävyyttä hiuksiisi. Ne eivät ainakaan tummenna hiuksiasi elottoman ruskeaksi kypäräksi. 

Vaateostoksille kun menet ja epäröit, onko joku väri liian räikeä tai muuten "väärä" sinulle, niin yksi muistisääntö on: Vilkaise sovittaessasi itseäsi vaivihkaa peilistä, jos huomaat vaatteen ensiksi ja vasta jälkikäteen kiinnität huomiota kasvoihisi ja silmiisi, on vaate vääränvärinen ja vie huomion pois sinusta, mutta jos huomiosi kiinnittyy ensiksi, kuin vaistomaisesti, kasvoihisi olet oikeilla jäljillä. Neutraalin, luonnollisen värimaailman naisilla on paha taupumus "tuoda itseensä väriä" hankkimalla liian räväköitä vaatteita tajuamatta, että ihmiset näkevät ensiksi sen vaatteen ja vasta sitten heidät, että he ikään kuin "hukkuvat" siihen väriin, kun he näyttäisivät todella upeilta ja tyylikkäiltä omissa harmonisissa väreissään.

Vierailija
24/98 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat flirttailemaan itseäsi 15 vuotta vanhempien miesten kanssa, niin johan kiinnostusta löytyy.

Vierailija
25/98 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jo ihan teininä seksuaalisesti epäkiinnostava maantienruskeine hiuksineni ja kalpeine ihoineni sekä B-kupin mitättömine rintoineni. Miehet tai naisetkaan eivät ole koskaan olleet minusta kiinnostuneita. Nyt on siis jo ikääkin kertynyt.

Onko kaltaisellani enää mitään toivoa ja millaiseksi minun pitäisi muuttua, jotta voisin vielä saada seurustelukumppanin? Olen valmis muuttumaan kaikin tavoin, jos saan vain oikeasti pätevät ja toimivat neuvot.

Mulle kelpaisit ihan heti, jos olet mukava. <3

M33

Vierailija
26/98 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutumalla seksikkäästi/naisellisesti. Sukkahousut, minihame, korkkarit, lyhyt nahkatakki jne. Meikkiä, mutta ei liikaa.

Jos ap:n tyyli ei ole tuollainen, niin oikeesti on ihan teennäisen näköinen (ja teennäinen) kun vetäisee tollaiset vaatteet päälle. Jos joku mies on kiinnostunut hänestä, niin hän kyllä kiinnittää huomion ap:hen ihan sellaisenaan kuin hän itse on ja arvostaa ap:ta juuri sellaisissa vaatteissa joissa hän itse viihtyy. Ei kaikki miehet tykkää tuollaisestakaan korkkarit+minihame yökötyksestä!

Vierailija
27/98 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus lähtee sisältä päin, heijastuu silmistä, hymystä, olemalla ystävällinen, huomioonottava ja aito.

Vierailija
28/98 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään ja tämä on totuus.

Vierailija
29/98 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet oikeesti, ootteko noin yksinkertaisia? "Pukeudu nätisti ja hymyile". Mua alkaa ärsyttää. Missä on esimerkiksi "keskustele kiinnostavista asioista" tai mikä tahansa muu, joka viittaisi siihen että naisen luonne olisi tärkein? En enää hymyile kuin toisille naisille, miehille näytän norsunsitä jotta pysyvät kaukana. Säästän iloisuuteni niille, jotka sen ansaitsevat eivätkä vaatimalla vaadi sitä, jotta kelpaisin.

Vierailija
30/98 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Laura Huhtasaarikin 39 ja hottis :D

Vierailija
31/98 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet oikeesti, ootteko noin yksinkertaisia? "Pukeudu nätisti ja hymyile". Mua alkaa ärsyttää. Missä on esimerkiksi "keskustele kiinnostavista asioista" tai mikä tahansa muu, joka viittaisi siihen että naisen luonne olisi tärkein? En enää hymyile kuin toisille naisille, miehille näytän norsunsitä jotta pysyvät kaukana. Säästän iloisuuteni niille, jotka sen ansaitsevat eivätkä vaatimalla vaadi sitä, jotta kelpaisin.

Ihan vaan siksi, että kukaan nainen ei ole vielä muuttunut seksuaalisesti kiinnostavaksi mielestäni, vaikka onkin keskustellut mielenkiintoisista asioista. Tietenkin keskustelutaito on tärkeää ja varsinkin, jos syntyy suhde, mutta se seksuaalinen kipinä tulee kokonaisuudesta, johon kuuluu ulkoinen olemus.

Vierailija
32/98 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettä. Kautta aikain naisten neuvo miehille parinhakuun on ollut, että pukeutumalla siististi ja olemalla iloinen (hymyily) saat naiset kiinnostumaan. Mutta toisinpäin kyse onkin yksinkertaisuudesta.

Vierailija
33/98 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettä. Kautta aikain naisten neuvo miehille parinhakuun on ollut, että pukeutumalla siististi ja olemalla iloinen (hymyily) saat naiset kiinnostumaan. Mutta toisinpäin kyse onkin yksinkertaisuudesta.

Aivan! Muilta on helppo vaatia kaikkea, mutta sitten kun itse pitäisi jotain tehdä, niin hirveä vastarinta päälle.

Vierailija
34/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan laihduta! Olen aikalailla samoissa mitoissa kuin sinä ja saan miehiltä enemmän huomiota kuin 10 kiloa sitten. Vartalotyyppimme kuulostaa muutenkin samanlaiselta. Käyn salilla pari kertaa viikossa pysyäkseni kiinteähkönä ja terveenä (+ hyvinvoivan näköisenä).

Pukeudun suht naisellisesti, mutta en liian tyrkysti. Ylä- tai alaosa yleensä ihonmyötäinen. Välillä mukaansatempaavan tai "seksikkään" musiikin kuuntelu auttaa pitämään virkeänä ja hymyn huulilla pitkin päivää. Myös jokin kiinnostava tai huvittava radio/tv-ohjelma voi auttaa.

Vaikuttaa, että itsetuntosi on aika maassa. Sen kohentaminen onkin monimutkaisempi prosessi kuin uudet vaatteet tms. En ole ekspertti neuvomaan tässä asiassa, koska itsekin olen kärsinyt samasta. Olen kuitenkin huomannut, että itsetunnon ja kilojen lisääntyessä miesten huomiokin on lisääntynyt.

Vierailija
35/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lainaamassa sokeria naapurilta valkoisessa t-paidassa ja jätä rintsikat kotiin.

Varmaan tehoaa.

Vierailija
36/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kohdallasi on kyse siitä, ettetkö olisi seksuaalisesti kiinnostava. Kroppasikaan ei ainakaan ole antamiesi mittojen mukaan mitään moitittavaa, päinvastoin. 

Kertomasi perusteella vaikutat juurikin parisuhteenseen haluttavalta naiselta, mutta kommenteistasi kaikuu liiallinen estoisuus, mikä on ehkä on syynä siihen, että koet itsesi epäkiinnostavaksi. Jos sama toteutuu ruumiinkielessäsi, niin olet vehkäpä vain vaikeasti lähestyttävä. Ja jos olet vielä kasvoiltasi kaunis, niin ikäisenäsi miehenä olettaisin vain, ettet ole ollenkaan kiinnostunut minusta. 

Kuinka osoitat kiinnostuksesi, vai osoitatko ollenkaan? Jonkinlainen signaali miehelle kiinnostuksesta on melkein välttämätön nykyään. Katsekontakti ja hymy samalla kun vedät katseesi toimii hyvin, eikä se saa sinua näyttämään mitenkään helpolta. 

Mitä ulkoisiin piirteisiin tulee, niin kasvot ovat pääosassa. Jos olet kovin kalpea, niin kevyt rusketus auttaa asiaan, mutta kohtuus kaikessa. Meikkivoiteilla ei kannata kalpeutta peittää ja meikin kanssa kannattaa olla muutenkin olla varovainen, koska huolimaton tai liian peittävä meikki helposti hälventää omat kasvonpiirteesi.

Täällä on kehoitettu pukeutumaan rohkeammin, mutta jos et tunne oloasi mukavaksi vaatetuksessasi, niin luulempa että se saattaa näkyä entistä torjuvampana käytöksenä. Eikä liian seksikäs pukeutuminen ole välttämättä hyvä asia parisuhdetta hakevalle, varsinkaan jos se ei käy yhteen käytöksesi kanssa. Eli pukeudu niin kuin hyvältä tuntuu, ja tilanteen mukaan. Lenkkarit voisit kyllä vaihtaa johonkin vähän naisellisempiin kenkiin, mutta korkoja ei varsinkaan noin pitkä mielestäni tarvitse.

Jos haluat timmiä kroppaasi "mainostaa", niin pitkä olkapäät peittävä mekko ei paljasta juuri sen enempää kuin paita ja housut yhdistelmäkään, mutta kertoo miehelle kuitenkin paremmin, että olet hedelmällisessä kunnossa. Eikä mekko ole mitenkään erikoista kesähelteillä, koska niitä näkee monella.

Vartalosi on kuitenkin on toissijainen seikka, miellyttävät kasvot ovat tarkeampi parisuhdetta hakevalle miehelle. Ja vaikka et haluakaan antaa liian epätoivoista kuvaa, niin sinun pitäisi myös pystyä osoittamaan olevasi kiinnostunut myös miehen persoonasta, ja tietysti tuoda ilmi myös omasi.

Vierailija
37/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvi olla kuin hoikka ja iloinen.

Kuinka hoikka? Mittani ovat 174cm ja 62 kg. Voisin tästä laihduttaa, mutta taidan olla aika lähellä luontaista painoani, joten mulla pitäisi olla pysyvästi joku dieetti päällä, jos tästä reilusti vielä pudottaisin

T. Ap

. En usko tuohon iloisuuden voimaan sinänsä ja eihän miehille uskalla olla kovin hymyilevä, jotteivat he saa sellaista vaikutelmaa, että olisin jotenkin "helppo nainen" tai liian kiinnostunut heistä (=turn-off miehille on varsinkin se, jos tämän ikäinen tekee itseään tykö).

Mitä ihmettä mä luin?

Ettäkö yksi hymy ja jo on haarat levällään?

Nainen! Sä itse omalla käytökselläsi pidät riman korkealla. Se että hymyilee, ei todellakaan ole lupaus mihinkään.

Se on hymy kun nauttii omasta elämästään 😁

Vierailija
38/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tosi ihanalta. Ei mikään tyrkky, vaan asiallinen ja mukava. Ei ainakaan minua varten tarvi olla mekkoja tai röyhelöitä. Eikä todellakaan tarvi olla mikään ihmehoikka, ihan normaali vartalo on paras. Ystävällinen asenne on tärkein.

Vierailija
39/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpöä mitkään laihduttamiset ja kuntosalit! Sellaiset ajatukset suoraan roskiin! Tiedän todella paljon miehiä, nuoria ja vanhoja jotka eivät missään nimessä edes tykkää hoikista trimmatuista naisista! Luista tykkää vaan koirat, tätä mieltä on monet miehet. Naisella saa ja pitää olla kurveja ja muodot kohdillaan. Siihen sitten naisellisia hyviä puolia korostavia vaatteita, niin pakkaus on valmis :D Pilke sitten vaan silmäkulmaan ja menoksi! 

Vierailija
40/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkaisen ilosta flirttiä ja pilkettä silmäkulmaan, ei siihen muuta tarvita.