Miten yli 35-vuotias nainen voisi muuttua seksuaalisesti kiinnostavaksi?
Olin jo ihan teininä seksuaalisesti epäkiinnostava maantienruskeine hiuksineni ja kalpeine ihoineni sekä B-kupin mitättömine rintoineni. Miehet tai naisetkaan eivät ole koskaan olleet minusta kiinnostuneita. Nyt on siis jo ikääkin kertynyt.
Onko kaltaisellani enää mitään toivoa ja millaiseksi minun pitäisi muuttua, jotta voisin vielä saada seurustelukumppanin? Olen valmis muuttumaan kaikin tavoin, jos saan vain oikeasti pätevät ja toimivat neuvot.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvi olla kuin hoikka ja iloinen.
Kuinka hoikka? Mittani ovat 174cm ja 62 kg. Voisin tästä laihduttaa, mutta taidan olla aika lähellä luontaista painoani, joten mulla pitäisi olla pysyvästi joku dieetti päällä, jos tästä reilusti vielä pudottaisin
T. Ap
. En usko tuohon iloisuuden voimaan sinänsä ja eihän miehille uskalla olla kovin hymyilevä, jotteivat he saa sellaista vaikutelmaa, että olisin jotenkin "helppo nainen" tai liian kiinnostunut heistä (=turn-off miehille on varsinkin se, jos tämän ikäinen tekee itseään tykö).
Mitä ihmettä mä luin?
Ettäkö yksi hymy ja jo on haarat levällään?
Nainen! Sä itse omalla käytökselläsi pidät riman korkealla. Se että hymyilee, ei todellakaan ole lupaus mihinkään.Se on hymy kun nauttii omasta elämästään 😁
Joo, kyllä hymyilevä nainen erottuu edukseen nyrpeilijöiden joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäisesi miehen neuvo: Treenaa salilla ja ole hoikka. Meikkaa sopivasti, niin että kasvosi näyttävät kauniimmilta (naiset osaa neuvoa miten). Värjää hiukset, jos oma väri on ruma. Pukeudu naisellisesti. Siinäpä se.
Ja siis mitä tarkoittaa naisellinen pukeutuminen? Mekkoja, hameita ja röyhelöitäkö? Pukeudun aina housuihin ja peittäviin vaatteisiin, mieluiten tummansiniseen ja beigeen. Kesälläkin pidän pitkähihaisia ja -lahkeisia vaatteita, sukkia ja lenkkareita. Pelottaa, että näytän liian erikoiselta ja huomiotaherättävältä joku mekko päällä ja että ihmiset katselisivat minua vahingoniloisesti. En halua olla mikään silmätikku ja ivallisen naurun aihe.
T. Ap
Tää on selkee provo..
Kun tunnet itsesi parisuhteen arvoiseksi, sen näkee toinenkin. Ensimmäisenä täytyy myydä itselleen ajatus, että minä olisin hyvä seurustelukumppani. Jos et saa ajatusta myytyä, kysy miksi? Mitä itse etsit kumppanissa ja mitä sellaista sinulla on?
Ei ole kyse helmanpituuksista tai vaatteiden tiukkuudesta, vaan ajattelun jähmeydestä. Jos näytät siltä, että haluat olla seinäkukkanen, niin ihmiset ympärillä kunnoittavat sitä. Jos taas katseessasi osoitat kiinnostumista heistä, ei sitä kukaan tulkitse riettailuksi ja tyrkyttämiseksi vaan kiinnostuminen on hyvä asia ja siitä tulee toiselle hyvä olo. Siitä voi seurata muutakin, mutta ehdottomasti se on välttämätön alku sille että avautuu uusi taso jossa suhteet syvenevät. Ehkä olet jännittänyt aiemmin, että muut kiinnittävät sinuun huomiota, ja olet tottunut sulautumaan ympäristöön. Se ajatus sinun täytyy käsitellä, jotta voit puhjeta kukkaan.
Iältäsi olet vielä nuori, kaikki mahdollisuudet avoinna.
Taitaa suurin osa seinäruusuista olla niitä jotka elää jossain puritaanisessa kristillisessä syyllisyysmaailmankuvassa niin että kaiken pitää olla kurjaa ja ikävää ja vaatteidenkin rumia ja miehet, höh, nehän ne vasta inhottavia onkin.
Asenne kuntoon ekana, loput hoituu sitten itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa suurin osa seinäruusuista olla niitä jotka elää jossain puritaanisessa kristillisessä syyllisyysmaailmankuvassa niin että kaiken pitää olla kurjaa ja ikävää ja vaatteidenkin rumia ja miehet, höh, nehän ne vasta inhottavia onkin.
Asenne kuntoon ekana, loput hoituu sitten itsestään.
Tarkoitat, loput hoituu itsestään jos olet nainen. Miehillä ei todellakaan hoidu itsestään.
Mulla se tapahtui vähän niin kuin vahingossa - kolmevitosena olin niin pikkulapsiperheen ruuhka-ajoissa, että en huolehtinut itsestäni mitenkään enkä ollut kyllä kiinnostunutkaan mistään, en kunnolla edes miehestäni. Avioliitto loppui jokunen vuosi sitten, ja sitten pikku hiljaa aloin huomata, että minäkinhän olen olemassa. En mitään isoja muutoksia tehnyt, aloin vähän meikata ja pukeutua naisellisemmin. Isoin asia oli varmaan se, että aloin kiinnostua asioista ja ihmisistä, itsestänikin. Jotenkin se kai sitten alkaa näkyä, koska nyt viiskymppisenä minulla tuntuisi olevan paljon enemmän vientiä kuin kolmenkympin korvilla. Ja vaikka täälläkin oli juttua, kuinka viiskymppisen naisen on enää oikeastaan turha edes haaveilla miehistä, niin kyllä minua lähestyvät nuoremmatkin miehet. Kieltämättä en näytä ikäiseltäni, ehkä jotakuinkin siltä kolmevitoselta - nelikymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
itsetuntoa ylemmäs terapian tai jonkun self help -oppaan avulla.
Jos tunnet tarvetta peitellä nättiä kroppaa etkä uskalla hymyillä, kun pelkäät ihmisten reaktioita ja tuijotusta, niin vika on muualla kuin ulkonäössä, valitettavasti. Mutta onneksi itsetuntoakin pystyy kohottamaan :)
Täällähän se vastaus jo tulikin.
Kauniilla ja itsevarmalla hymyllä pääsee todella pitkälle.
Jos todella haluat miesten huomion, niin se on mahdollista muutamalla kikalla. Edellä mainittu hoikkuus on tietysti pakollista. Valtaosa miehistä pitää ensisijaisesti naisellisista naisista. Eihän olemuksessasi tai pukeutumisessasi ole jotain miehekästä? Kannattaa panostaa naiselliseen pukeutumiseen ja väreihin. Vältä miesmäisiä sekä tätivaatteita.
Tutkitusti blondit saavat enemmän iskuyrityksiä siitä huolimatta, että miehet pitävät usein brunetteja kauniimpina. Raidoita tylsä tukkasi luonnollisen blondiksi.
Olen mahdollisimman positiivinen ja iloinen ja hymyile paljon. Ole myötämielinen, ei siis joo joo nainen, vaan sellainen rento ja mukava, että seurassasi viihtyy.
Ylivoimaisesti paras keino ja kropan muokkaus ja laihdutus eli kilot normaalipainoon / hoikaksi ja vähän lihasta tilalle,. Hiukset, vaatteet ja muut ehostukset parantavat.
Lopettamalla heti paikalla tuollaisen epätoivoisen "teen mitä tahansa" asenteen.
M
Sama vastaus kuin nillittäjämiehille:
Jos tahdot kumppanin, sinun täytyy olla mielenkiintoinen ihminen. Hanki elämääsi mielenkiintoa, intohimoa. Jotain omaa juttua. Vasta sitten kun olet onnellinen yksinkin ja elät täyttä elämää, löydät jonkun.
Kukaan ei halua huonoitsetuntoista vänisijää joka ei kykene katsomaan omaa ulkonäköään pidemmälle.
Samanlailla kuin samanikäinen mies. Olemalla oma itsensä ja lopettamalla tuollaisten miettimiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäisesi miehen neuvo: Treenaa salilla ja ole hoikka. Meikkaa sopivasti, niin että kasvosi näyttävät kauniimmilta (naiset osaa neuvoa miten). Värjää hiukset, jos oma väri on ruma. Pukeudu naisellisesti. Siinäpä se.
Ja siis mitä tarkoittaa naisellinen pukeutuminen? Mekkoja, hameita ja röyhelöitäkö? Pukeudun aina housuihin ja peittäviin vaatteisiin, mieluiten tummansiniseen ja beigeen. Kesälläkin pidän pitkähihaisia ja -lahkeisia vaatteita, sukkia ja lenkkareita. Pelottaa, että näytän liian erikoiselta ja huomiotaherättävältä joku mekko päällä ja että ihmiset katselisivat minua vahingoniloisesti. En halua olla mikään silmätikku ja ivallisen naurun aihe.
T. Ap
en ole se, jolta kysyt, mutta vaatetuksesi ei vaikuta järin seksikkäältä. Kokeile joskus vaikka kesämekkoa. En tarkoita mitään minimittaista kukkahörhelöä vaan koska olet pitkä, hoikka ja näyttävä niin esim. simppeliä maksi-mekkoa, joka voi olla vaikka trikoota ja yläosasta tyköistuva mutta alaosa voi olla väljempi eli helma "liehuu" nilkkojesi ympärillä naisellisesti. siinä voi olla pieni halkio helmassa. Mielellään hihaton, olkapäät paljastava. Jos pelkäät liikaa vatsamuhkuroita, hanki mekon alle vyötärölle ulottuvat muokkaavat alushousut yms. koska olet pitkä, niin voit huvitella näyttävillä, ehkä hiukan dramaattisilla koruilla. Rohkeasti joku leveämpi metallinen rannerengas ranteeseen tms. Tai jos etniset luonnonmateriaalit ovat enemmän sun juttus, niin sitten sellainen. Koristeelliset sandaalit ja lakatut varpaankynnet tai nudet balleriina-tossut on myös naisellinen vaihtoehto.
Maantienvärisistä hiuksista päättelen sinun olevan väritykseltäsi aika "pehmeä" ja neutraali. Yleensä silloin tulee hinku värjätä hiuksensa tummaksi, mikä näyttää sinun väreissäsi liian kovalta ja raskaalta tai jos värjäät ne liian lämpimäksi tyyliin kupari, kullanruskea niin näytät tunkkaiselta. anna hiuksesi luonnostaan vaalentua auringossa tai käytä jotain neutraalia sävyteshampoota, varo kestosävyjä. Ehkä kevyet kullan, hunajan tai karamellin hoitavat kevytsävyt toisi elävyyttä hiuksiisi. Ne eivät ainakaan tummenna hiuksiasi elottoman ruskeaksi kypäräksi.
Vaateostoksille kun menet ja epäröit, onko joku väri liian räikeä tai muuten "väärä" sinulle, niin yksi muistisääntö on: Vilkaise sovittaessasi itseäsi vaivihkaa peilistä, jos huomaat vaatteen ensiksi ja vasta jälkikäteen kiinnität huomiota kasvoihisi ja silmiisi, on vaate vääränvärinen ja vie huomion pois sinusta, mutta jos huomiosi kiinnittyy ensiksi, kuin vaistomaisesti, kasvoihisi olet oikeilla jäljillä. Neutraalin, luonnollisen värimaailman naisilla on paha taupumus "tuoda itseensä väriä" hankkimalla liian räväköitä vaatteita tajuamatta, että ihmiset näkevät ensiksi sen vaatteen ja vasta sitten heidät, että he ikään kuin "hukkuvat" siihen väriin, kun he näyttäisivät todella upeilta ja tyylikkäiltä omissa harmonisissa väreissään.
Nämä on hyviä neuvoja ulkonäön kohentamiseen. Tärkeintä on kuitenkin se sisäinen elämä. Jos sitä ei ole, ei kukaan kiinnostu.
Kannattaa muuten tehdä itselleen värianalyysi. Kirjaston kirjoilla saa aivan riittävän hyvin selvitettyä itselleen sopivat värit. On aivan ihmeellistä miten paljon paremmalta sitä näyttää kun kasvojen lähellä on sopiva väri.
Vierailija kirjoitti:
Hymyile. Hymyile suoraan sydämestä. Ole ystävällinen ihmisille. Joku sivusta seuraava mies voi ihastua...
Hymy ei tule luontaisesti sydämestä, jos on masentunut. Suurin osa suomalaisista ei hymyile suoraan sydämestä. Suurin osa taitaa ollakin masentuneita sitä tietämättä. Lapset hymyilee kaikki sydämestä ja katsovat silmiinkin. Aikuiset kadottaneet sen kokonaan masennuksen vuoksi. Minäkään en enää hymyile, toisin oli vielä vajaa 20 vuotta sitten. Masennus sen aiheuttaa. Muulla ei voi selittää, miksi hymy ja kyky siihen katoaa. Onneksi tiedostan sen, koska se pitää korjata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvi olla kuin hoikka ja iloinen.
Kuinka hoikka? Mittani ovat 174cm ja 62 kg. Voisin tästä laihduttaa, mutta taidan olla aika lähellä luontaista painoani, joten mulla pitäisi olla pysyvästi joku dieetti päällä, jos tästä reilusti vielä pudottaisin. En usko tuohon iloisuuden voimaan sinänsä ja eihän miehille uskalla olla kovin hymyilevä, jotteivat he saa sellaista vaikutelmaa, että olisin jotenkin "helppo nainen" tai liian kiinnostunut heistä (=turn-off miehille on varsinkin se, jos tämän ikäinen tekee itseään tykö).
T. Ap
Mittojen puolesta ei mitään vikaa ole, 174cm/62kg/B-kuppi/vaalea iho kelpaa oikein hyvin.
Silmät? Lapsia? Vartalon malli?
Vika on luonteessa/naamassa/ yleisessä olemuksessa, pukeutumiseen, meikkaukseen, hiuksiin en osaa antaa neuvoja.
Laita kuvat jakoon, alasti/vaatteet päällä, eiköhän niistä selviä ongelma.
Lopeta se etsiminen ja ole iloinen muista asioista. Näytä maailmalle, että pärjäät ja sitä kautta tulet huomatuksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
"Pelottaa, että näytän liian erikoiselta ja huomiotaherättävältä joku mekko päällä ja että ihmiset katselisivat minua vahingoniloisesti. En halua olla mikään silmätikku ja ivallisen naurun aihe."
Kuulostaa valitettavasti, että olet suomalaisen yhteiskunnan lannistavuuden uhri; erottuvat ihmiset, mitä ne luulee olevansa ja kuka tuokin luulee oikein olevansa!
JOstain kuitenkin tulee sinulle tuollainen käsitys ja se on opittua, se on petollinen lähes alitajuinen viesti, jonka suomalainen yhteiskunta antaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama vastaus kuin nillittäjämiehille:
Jos tahdot kumppanin, sinun täytyy olla mielenkiintoinen ihminen. Hanki elämääsi mielenkiintoa, intohimoa. Jotain omaa juttua. Vasta sitten kun olet onnellinen yksinkin ja elät täyttä elämää, löydät jonkun.
Kukaan ei halua huonoitsetuntoista vänisijää joka ei kykene katsomaan omaa ulkonäköään pidemmälle.
Ihan pelkkää paskaa, ei minusta naiset ole olleet ikinä kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Jos todella haluat miesten huomion, niin se on mahdollista muutamalla kikalla. Edellä mainittu hoikkuus on tietysti pakollista. Valtaosa miehistä pitää ensisijaisesti naisellisista naisista. Eihän olemuksessasi tai pukeutumisessasi ole jotain miehekästä? Kannattaa panostaa naiselliseen pukeutumiseen ja väreihin. Vältä miesmäisiä sekä tätivaatteita.
Tutkitusti blondit saavat enemmän iskuyrityksiä siitä huolimatta, että miehet pitävät usein brunetteja kauniimpina. Raidoita tylsä tukkasi luonnollisen blondiksi.
Olen mahdollisimman positiivinen ja iloinen ja hymyile paljon. Ole myötämielinen, ei siis joo joo nainen, vaan sellainen rento ja mukava, että seurassasi viihtyy.
Ap on hoikka. Antamiensa mittojen mukaan BMI noin 20 (=optimi naiselle). Mitoiltaan luokkaa Kate Upton pienemmillä rinnoilla. Jennifer Aniston toisena esimerkkinä BMI 20 naisesta, mutta hän on 10cm lyhyempi.
https://luxuryactivist.com/wp-content/uploads/Top-Models-BMI-Weight-pro…
http://weight.optyourlife.com/i03784mages/celebrity/Jennifer_Aniston_11…
.
Ilolla luen mieheksi itsensä esittelevien kommentteja. Raikasta vastapainoa naisten kommenteilla aikuisten miesten aloittamissa ketjuissa vastaavasta aihepiiristä.
Aloittajalle toivotan hyvää kesää, toivottavasti onnistaa romantiikassa. Olet fiksuun kommunikointiin kykenevä aikuinen nainen.
M