Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten yli 35-vuotias nainen voisi muuttua seksuaalisesti kiinnostavaksi?

Vierailija
26.06.2018 |

Olin jo ihan teininä seksuaalisesti epäkiinnostava maantienruskeine hiuksineni ja kalpeine ihoineni sekä B-kupin mitättömine rintoineni. Miehet tai naisetkaan eivät ole koskaan olleet minusta kiinnostuneita. Nyt on siis jo ikääkin kertynyt.

Onko kaltaisellani enää mitään toivoa ja millaiseksi minun pitäisi muuttua, jotta voisin vielä saada seurustelukumppanin? Olen valmis muuttumaan kaikin tavoin, jos saan vain oikeasti pätevät ja toimivat neuvot.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luonne on kireä ja kestovittuuntunut on ulkonäkö samantekevä.

Vierailija
82/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Olen huomannut, että monet naiset haluaisivat olla seksuaalisesti kiinnostavia miesten mielestä, mutta eivät kuitenkaan ole kiinnostuneita seksistä. 

Eli halutaan olla haluttavia, mutta ei itse haluta.

Oma vinkkini: ole kiinnostunut seksistä, aidosti. Jos et sitä ole, jätä ne miehet rauhaan ja keskity vaikka puutarhan hoitoon. 

Nainen, joka aidosti pitää seksistä, saa miesten huomion aina. Ja seksiä :)

Kyllä nyt ollaan asioiden ytimessä. Sitä mitä olet, ei vain voi salata:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäisesi miehen neuvo: Treenaa salilla ja ole hoikka. Meikkaa sopivasti, niin että kasvosi näyttävät kauniimmilta (naiset osaa neuvoa miten). Värjää hiukset, jos oma väri on ruma. Pukeudu naisellisesti. Siinäpä se.

Kaikki miehet eivät pidä lihaksikkaista luuviuluista joilla ei ole rintoja. Eli poikamaisista. On myös heteromiehiä jotka pitävät kurvikkaista ja itsevarmoista kardashian-mimmeistä. Ole itsevarma ja viettelevä, pukeudu tiukasti ja keinuta lanteita ja olemme myytyjä.

M34

Vierailija
84/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa heiluttaa kävellessä takapuolta.

Vierailija
85/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettamalla heti paikalla tuollaisen epätoivoisen "teen mitä tahansa" asenteen.

M

Olet nainen, et mies.

t. Mies

Vierailija
86/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusta kaupunkilomalle vaikka pariisiin. Osta niin muodikkaat, tyylikkäät, paljastavat, seksikkäät vaatteet kuin uskallat. Kiertele nähtävyyksissä, käy kahviloissa, ravintoloissa ja mene illalla menopaikkaan. Kukaan ei sinua tunne eikä sinua arvioi.

Seuraavaksi tee sama Suomessa vieraassa kaupungissa.

Sitten kotikaupungissasi.

Vierailija
87/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäisesi miehen neuvo: Treenaa salilla ja ole hoikka. Meikkaa sopivasti, niin että kasvosi näyttävät kauniimmilta (naiset osaa neuvoa miten). Värjää hiukset, jos oma väri on ruma. Pukeudu naisellisesti. Siinäpä se.

Kaikki miehet eivät pidä lihaksikkaista luuviuluista joilla ei ole rintoja. Eli poikamaisista. On myös heteromiehiä jotka pitävät kurvikkaista ja itsevarmoista kardashian-mimmeistä. Ole itsevarma ja viettelevä, pukeudu tiukasti ja keinuta lanteita ja olemme myytyjä.

M34

Huonoja neuvoja Ap:n kaltaiselle naiselle, eikä hän voi kaikkia miellyttää. Elämänarvonne ovat todennäköisesti ihan toista maata muutenkin, joten epätodennäköinen pari.

Vierailija
88/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sinut itsesi kanssa. Pidä huoli hygieniasta, hiuksista ja kynsistä. Osta trendikkäitä vaatteita. Tuoksu hyvälle! Luo positiivista henkeä ympärillesi!

Vierailija
89/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pesulla ja pese hampaat. Se riittää.

Vierailija
90/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jo ihan teininä seksuaalisesti epäkiinnostava maantienruskeine hiuksineni ja kalpeine ihoineni sekä B-kupin mitättömine rintoineni.

Hiusten ja ihon värillä ei ole mitään merkitystä, kunhan nyt ei ole kovin räikeäksi tai ihan mustaksi värjätty letti (tekee kovan näköiseksi). B-kupin rinnat on just sopivat.

Ihan muista asioista on kiinnostuminen kiinni. Hymyile, ole avoin. 

Vierailija
91/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Provoprovoprovo- eihän tuota usko kukaan, paitsi Nämä typerät miehet, jotka ovat ihan tosissaan vastanneet.Hekohekoheeee

Vierailija
92/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Kate Upton muistuttaa mua kieltämättä kyllä. Jopa kasvoiltani muistutan häntä, mutta rintavarustukseni on huomattavasti pienempi ja hiukseni ovat tylsän väriset hiirenruskeat, raidoilla tosin, ja olemukseni on kyllä hiirulaismaisempi versio hänestä. Mutta mulla on luonnostaan tummat kulmakarvat ja vähän samantyyppiset piirteet, silmät, nenä ja suu sekä kasvojen muoto. Leuka tosin on hieman pienempi. Kaunis en silti ole omasta mielestäni lainkaan.

T. Ap (löysin sattumalta ketjuni uudelleen)

Vierailija
93/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Kate Upton muistuttaa mua kieltämättä kyllä. Jopa kasvoiltani muistutan häntä, mutta rintavarustukseni on huomattavasti pienempi ja hiukseni ovat tylsän väriset hiirenruskeat, raidoilla tosin, ja olemukseni on kyllä hiirulaismaisempi versio hänestä. Mutta mulla on luonnostaan tummat kulmakarvat ja vähän samantyyppiset piirteet, silmät, nenä ja suu sekä kasvojen muoto. Leuka tosin on hieman pienempi. Kaunis en silti ole omasta mielestäni lainkaan.

Rintojen kokoa ei kannata verrata, ainakaan bikini-malleihin. B-kuppi on ihan sopiva, eikä se mene niin yksiselitteisesti, että isompi parempi.

Eiköhän sun ongelma ole jossain muualla, kuin ulkonäössä. Aiemmin sanoit "Ainakaan töissä kukaan ei ole tullut vuosikausiin iskemään.". Ei kuulosta siltä, että aina ihan näkymätön olisit ollut. Tapaatko töissä edes uusia miehiä, tai ylipäätään missään? Kuinka avoin olet lähestymisille? Otatko miehiin katsekontaktia, vai tuijotatko vain varpaitasi ja kuinka ylipäätään käyttäydyt kiinnostavan miehen seurassa?

Vierailija
94/98 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintojen kokoa ei kannata verrata, ainakaan bikini-malleihin. B-kuppi on ihan sopiva, eikä se mene niin yksiselitteisesti, että isompi parempi.

Eiköhän sun ongelma ole jossain muualla, kuin ulkonäössä. Aiemmin sanoit "Ainakaan töissä kukaan ei ole tullut vuosikausiin iskemään.". Ei kuulosta siltä, että aina ihan näkymätön olisit ollut. Tapaatko töissä edes uusia miehiä, tai ylipäätään missään? Kuinka avoin olet lähestymisille? Otatko miehiin katsekontaktia, vai tuijotatko vain varpaitasi ja kuinka ylipäätään käyttäydyt kiinnostavan miehen seurassa?

En ole tavannut uusia ihmisiä töissä juurikaan, eikä siellä oikein kukaan edes kiinnosta minua. Mun on todella vaikeaa ihastua keneenkään muutenkaan. Poikkeuksena on samassa firmassa ihan toisella osastolla yksi mies, johon olin salaa ihastunut vuosia sitten, mutta hän on naimisissa, minua todella reilusti vanhempi ja harvemmin edes näen häntä. Ujostelen ainakin aluksi yleensä todella voimakkaasti, jos olen johonkin ihastunut (välttelen katsekontaktia ja kohtaamistakin jne.).

T. Ap

Vierailija
95/98 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Provoprovoprovo- eihän tuota usko kukaan, paitsi Nämä typerät miehet, jotka ovat ihan tosissaan vastanneet.Hekohekoheeee

Aloitus on aito, mutta eri ihmisen tekemä. Tämän kyllä jollain tavalla haluaa uskoa todeksi, ja ehkä sinunkin kannattaisi miettiä, miksi miesten vastaukset tässä ketjussa poikkeavat niin paljon palstanmiesten tyypillisistä kommenteista...

Minua kiinnostaisi kuitenkin tässä ketjussa esiintyneen AP:n kertomusten totuudenmukaisuus. Aloitus ei käy aivan yksiin juttujen luonteen kanssa, mutta onko ketjun vastauksilla pohjaa todellisuudessa?

96/98 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaisi jättää nämä neuvot antamatta. Menee metsään aina ja pahasti. Ap hakee parisuhdetta, ei seksiä. Parisuhteeseen ei haluta naista, joka seksuaalisessa mielessä lirkuttelee kaikille, tiedostaen tai tahtomattaan. Sillä ei ole mitään tekemistä seksinnälän kanssa.

Eli Ap hakee parisuhdetta, mutta ei halua seksiä? Tässä haetaan siis seksitöntä parisuhdetta miehen kanssa, joka kuitenkin pitää ap:tä seksikkäänä? Ja miehetkö ei siis halua parisuhteeseen seksikkään naisen kanssa? Ööh... okei.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
97/98 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaisi jättää nämä neuvot antamatta. Menee metsään aina ja pahasti. Ap hakee parisuhdetta, ei seksiä. Parisuhteeseen ei haluta naista, joka seksuaalisessa mielessä lirkuttelee kaikille, tiedostaen tai tahtomattaan. Sillä ei ole mitään tekemistä seksinnälän kanssa.

Eli Ap hakee parisuhdetta, mutta ei halua seksiä? Tässä haetaan siis seksitöntä parisuhdetta miehen kanssa, joka kuitenkin pitää ap:tä seksikkäänä? Ja miehetkö ei siis halua parisuhteeseen seksikkään naisen kanssa? Ööh... okei.

En pysty käsittämään, kuinka väännät asiat noin? Ap:n haluista en tiedä. En myöskään väittänyt etteikö seksikästä naista haluta, mutta jos mainostat itseäsi seksillä, saat seksiä. Jos mainostat parisuhdekelpoisuutta, saat suhteen ja seksin tulee kaupan päälle.

...

Selasin kommenttihistoriaasi ja olen vähän hämilläni. Jollain tasolla tajuat mistä on kyse, mutta kommenttis muissa ketjuissa ovat melkoisen ristiriitaisia keskenään ja tämän ketjun kommenttien kanssa.

Aiemmin olet sanonut mm. seuraavaa:

Mies, huolisitko parisuhteeseen 26v naisen jolla kaksi lasta, molemmilla eri isä?

"Nainen saa miehen aina, jos on hyvännäköinen. Jopa lapset saa anteeksi, ainakin vielä sun iässä. Jos on ulkonäköhaasteita, niin sitten voi mennä vaikeaksi."

Millaista naista ei haluta suhteeseen/kelpaa vain seksisuhteeseen?

"Olen ehkä tyly, mutta sanon tämän nyt suoraan: ei kukaan mies halua parisuhdetta naisen kanssa, joka on tinderissä ja tarjoaa seksiseuraa tinder-miehille. Näin tämä nyt vaan on. Vaimot löytyy muualta, tinderistä sitten niitä satunnaispanoja tai ehkä korkeintaan vakipanoja."

Etkö näe tinder-kommenttisi ja muiden kommenttiesi kanssa mitään ristiriitaa? 

98/98 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ristiriitaa, kuinka niin? 

Kyllähän jokainen aikuinen ihminen ymmärtää, että seksi kuuluu parisuhteeseen ja yleensä se on tärkein syy, miksi mies haluaa parisuhteen. Ja ulkonäkö on yleensä se ykköskriteeri, kuten tuossa ensimmäisessä lainauksessa toin esille. Miehet siis arvostavat naisellisuutta ja seksikkyyttä naisessa. Hyvännäköinen nainen saa miehen aina, vaikka olisi mitä handicappeja, esim. lapsia.

Naiselle ne syyt haluta parisuhdetta ovat "henkisempiä" tai aineellisia, mutta kyllähän naisen on ymmärrettävä, että seksi kuuluu diiliin.

Se on sitten eri asia, jos on joku tinder-lortto, mutta tämän nyt ymmärtää lapsikin.

🇺🇦🇮🇱