Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa tapailemani miehen käytös

Vierailija
26.06.2018 |

Olen tapaillut viime keväästä asti erästä miestä, johon ihastuin aluksi kunnolla, mutta nykyään en enää tiedä omista tunteistani. Haluaisin tavallaan jatkaa tapailua, mutta jollain tapaa aina petyn miehen käytökseen. Kerran on sovittu tapaaminen, mutta mies on joutunut sitä siirtämään omien menojensa takia. Kerran mies on luvannut tarjota ruoan syntymäpäivänäni, mutta syömään mennessä ei tarjonnutkaan. Kerran mies on unohtanut tapaamisemme. Tuollaiset asiat jäävät harmittamaan, vaikka en tiedä saisiko niistä edes loukkaantua. Haluaisin enemmän huomiota ja läheisyyttä, yhdessäoloa, tuntea olevani haluttu. Mies ei ole koskaan edes kehunut minua, joten en tiedä ollenkaan tykkääkö hän edes minusta! Onko tämä normaalia vai tapailenko vain väärää miestä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole normaalia ja ihan kauhee mies! Katkaise välit siihen äläkä enää mieti.

Vierailija
2/29 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1: Ei hitto, ajattelen välillä juurikin tällä tavalla, mutta sitten kun olen miehen kanssa yhdessä, niin juttu jotenkin luistaa ja olen tyytyväinen. Nämä ajatukset tulevat vasta mieleen, kun olen yksin. En kuitenkaan ole yhtään perillä tästä tapailusta, koska minulla on takana vain teininä aloitettu suhde, jossa suunnilleen palvottiin toisiamme ja hypättiin heti vakavaan suhteeseen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan jatkat tapailua.

Vierailija
4/29 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne kiltti miehen luokse köllöttelemään. Kirjoitan sinulle rakkauden tunnustuksia tarralappuihin ja hieron jalkasi oliiviöljyllä. Sitten lähden pohkeista kohti sisäreittä pitkin suukottelemaan..

Vierailija
5/29 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on muitakin kierroksessa kuin sinä.

Vierailija
6/29 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei noi vielä suhteen alussa ole kovin kummoisia mokia, aika moni mies tekee noin. Katso rauhassa ja jatka, jos suhteen syvennyttyäkin on vielä tuota niin sitten jätä.

Vierailija
7/29 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kannata jatkaa, hän ei ole jutussa täysillä mukana.

Vierailija
8/29 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: Mies on aika kiireinen töidensä, kavereidensa ja harrastustensa kanssa, joten en ensimmäisenä lähtisi sitä epäilemään.

6: Olet oikeassa, että mokat ei ole suuria, mutta itseäni ne jää harmittamaan. Haluaisin todellakin jatkaa ja katsoa rauhassa, mutta omat tunteet tässä jatkuvasti viilenee tämän käytöksen takia.

Ap

Vierailija
9/29 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyseessä varmaan joku jännä mies, jolla on moottoripyörä ja tatointeja. Kiltti mies pentti perusinsinööri jätetään jos on väärän väriset sukat jalassa.

Vierailija
10/29 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5: Mies on aika kiireinen töidensä, kavereidensa ja harrastustensa kanssa, joten en ensimmäisenä lähtisi sitä epäilemään.

6: Olet oikeassa, että mokat ei ole suuria, mutta itseäni ne jää harmittamaan. Haluaisin todellakin jatkaa ja katsoa rauhassa, mutta omat tunteet tässä jatkuvasti viilenee tämän käytöksen takia.

Ap

Noo kattellaan kattellaan onhan miehellä rahulia.

Vierailija
11/29 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin samanlaista miestä. Eikä siitä tullut mitään. Perui tapaamisia tai unohti. Ei päässyt lähtemään vasn venkoili aina. Antoi minun vaan odottaa koko päivän että tuleeko vai ei ja ei osannut päättää että tuleeko :D miksiköhän hitossa roikuin siinä? No ei ollut muitakaan ja ehdin ihastua. Estin numeron kokonaan etten sortuisi enää!

Vierailija
12/29 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin samanlaista miestä. Eikä siitä tullut mitään. Perui tapaamisia tai unohti. Ei päässyt lähtemään vasn venkoili aina. Antoi minun vaan odottaa koko päivän että tuleeko vai ei ja ei osannut päättää että tuleeko :D miksiköhän hitossa roikuin siinä? No ei ollut muitakaan ja ehdin ihastua. Estin numeron kokonaan etten sortuisi enää!

Oli aina niin kovat pössyt päällä ettei pystynyt nousemaan sohvalta.

Vierailija
13/29 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sinulle väärä. Lupauksien rikkominen on epäluotettavaa ja tietenkin sulla pitää olla suhteessa perushyvä olo. Ansaitset oikeasti parempaa, luotettavan miehen jota voit arvostaa ja rakastaa. Et ole pikkusieluinen jos luettelemasi asiat harmittavat.

Vierailija
14/29 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei noi vielä suhteen alussa ole kovin kummoisia mokia, aika moni mies tekee noin. Katso rauhassa ja jatka, jos suhteen syvennyttyäkin on vielä tuota niin sitten jätä.

Höpönlöpön. Minun mieheni kohteli minua kuin kukkaa kämmenellä heti ensitreffeillä ja samanlainen on nyt yli 6 vuotta myöhemmin. Muutamaa k*sipäätäkin on tullut Sitä Oikeaa etsiessä pussattua ja kyllä ne alussa törpöt tyypit on ihan yhtä törppöjä suhteen edetessäkin. Ap etsi joku parempi!

Vierailija
15/29 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihan ykköskriteeri suhteissa on luotettavuus. Toki tapaamiselle voi tulla joskus este ja jos siitä ilmoittaa, on ok, mutta jos toistuvasti peruuttelee, ei ole mielestäni normaalia. Tuo kuulostaa jo huolestuttavammalta, että lupaa tarjota synttäri-illallisen , mutta syömään mennessä unohtaa lupauksensa. Vaikuttaa vähän epäkypsällä ja epäluotettavasta luonteelta. Lopeta suhde ajoissa, jos omat vaistosikin varoittavat.

Vierailija
16/29 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kiertoon. Ei se siitä mihinkään muutu, ja kun sinua nyt jo tympii, niin et sä siihen uudelleen tuu ihastumaankaan.

Vierailija
17/29 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran syyllistynt samaan vaikka tykkäsin ihan hemmetisti siitä naisesta. Olin vain aina niin savuissa, että en pystynyt nousemaan sohvalta. Olo oli ihan kuin voi nokareella sulamassa pannukakkujen päällä.

Harmittaa tietenkin kun meni hyvä nainen.

Vierailija
18/29 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä ihastunut ihminen raivaa tilaa esim kavereiden tai harrastusten lomasta nähdäkseen ihastustaan. Ei myöskään unohda tapaamisia. Minulle eräs tyyppi vetosi koko ajan työkiireisiin, kunnes viimein myönsi ettei vain kiinnosta.

Vierailija
19/29 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmijillinen tilanne..

Vierailija
20/29 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen tapaillut puolivuotta miestä joka omien sanojensa mukaan olisi kiinnostunut mutta teot kertovat toista.

Itse vielä teki aloitteen mutta edes seksiä emme ole juuri harrastaneet vaikka useasti olen hänen luonaan yötä ollut. Olen myöskin tavannut hänen ystäviään ja meillä henkinen puoli toimii paremmin kun kenenkään muun miehen kanssa on toiminut.

Olin todella ihastunut ja hän tuntui turvalliselta ja ihanalta mieheltä, jonka kanssa meillä oli samanlainen ajattelumaailma myöskin tulevaisuuden suhteen.

Mutta...

On luvannut mm. viedä minut syömään, viedä mökilleen, auttaa muutamissa arjen jutuissa..

Puhunut vaikka ja mitä mutta perunut sanansa tai jättänyt vain kaikki roikkumaan tulevaisuuteen uudelleen ja uudelleen.

Vituttaa kyllä tällainen käytös, että puhutaan ja lupaillaan mutta mitään ei tapahdu.

Hänellä on kyllä sitoutumisvaikeuksia mutta olisi nyt rehellinen ja sanoisi suoraan, etten ole potentiaalinen ehdokas parisuhteeseen hänelle eikä jakaisi niitä ympäripyöreitä vastauksiaan kun olemme sitoutumisesta keskustelleet.

Minulla on mennyt jo maku. Ystävänä hieno ihminen mutta muuta ei näytä tulevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän