Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa tapailemani miehen käytös

Vierailija
26.06.2018 |

Olen tapaillut viime keväästä asti erästä miestä, johon ihastuin aluksi kunnolla, mutta nykyään en enää tiedä omista tunteistani. Haluaisin tavallaan jatkaa tapailua, mutta jollain tapaa aina petyn miehen käytökseen. Kerran on sovittu tapaaminen, mutta mies on joutunut sitä siirtämään omien menojensa takia. Kerran mies on luvannut tarjota ruoan syntymäpäivänäni, mutta syömään mennessä ei tarjonnutkaan. Kerran mies on unohtanut tapaamisemme. Tuollaiset asiat jäävät harmittamaan, vaikka en tiedä saisiko niistä edes loukkaantua. Haluaisin enemmän huomiota ja läheisyyttä, yhdessäoloa, tuntea olevani haluttu. Mies ei ole koskaan edes kehunut minua, joten en tiedä ollenkaan tykkääkö hän edes minusta! Onko tämä normaalia vai tapailenko vain väärää miestä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kanssa ärsyttää tuollaiset suunnattomasti kun ensin luvataan (isoin elkein) että vaikka dinneri tai että maksetaan taksi tai että hoitaa jonkin asian ja sitten ei kuin unohdetaan. ja jopa niin että saattaa teeskennellä että mitään ei tullut luvattuakaan, mutta en pidä siitä. olen deittaillut useita miehiä joilla sama käytös. mitä ne oikeasti luulee? 

Vierailija
22/29 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etenkin nuoret naiset ihastuvat ja rakastuvat vaikka P.skaläjään, kun siihen tökkää ruusun päälle.

Epäluotettava ja huonosti käyttäytyvä tyyppi.  Hyvä, että ei teeskentele vaan näyttää todellisen luonteensa.  Tuskin tulet hänen kanssaan onnelliseksi koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet TAPAILLUT vuoden verran :DDD joo no ei ole normaalia.

Vierailija
24/29 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5: Mies on aika kiireinen töidensä, kavereidensa ja harrastustensa kanssa, joten en ensimmäisenä lähtisi sitä epäilemään.

6: Olet oikeassa, että mokat ei ole suuria, mutta itseäni ne jää harmittamaan. Haluaisin todellakin jatkaa ja katsoa rauhassa, mutta omat tunteet tässä jatkuvasti viilenee tämän käytöksen takia.

Ap

Höpön höpö.

Noi on pahoja mokia. Nyt vaan selittelet itselles. Siellon 100 peukuttajaa että jätä se jos mua yksinään et usko.

Miksi tulit edes kysymään kun oot päättänyt jo jäädä ja saamaan henkisesti kunnolla pataan. En ymmärrä.

Vierailija
25/29 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle miehelle suhde on vain osa elämää, ei koko elämä. Jos itse ajattelet samoin pärjäät kyllä, muutoin et. Minulla on ollut tämmöinen tyyppi sekä takertujatyyppi ja viihdyin huomattavasti paremmin sen ei- takertuvan kanssa mutta yksilöitähän ihmiset ovat.

Kokeilepa tarjoilla miehelle omaa lääkettään eli peru tapaamisia ym ja katso rauhassa mitä tapahtuu ja päätä sitten jatkosta.

Vierailija
26/29 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet läheisriippuvainen taakka. Jätä se sika!

Vierailija
27/29 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen tapaillut puolivuotta miestä joka omien sanojensa mukaan olisi kiinnostunut mutta teot kertovat toista.

Itse vielä teki aloitteen mutta edes seksiä emme ole juuri harrastaneet vaikka useasti olen hänen luonaan yötä ollut. Olen myöskin tavannut hänen ystäviään ja meillä henkinen puoli toimii paremmin kun kenenkään muun miehen kanssa on toiminut.

Olin todella ihastunut ja hän tuntui turvalliselta ja ihanalta mieheltä, jonka kanssa meillä oli samanlainen ajattelumaailma myöskin tulevaisuuden suhteen.

Mutta...

On luvannut mm. viedä minut syömään, viedä mökilleen, auttaa muutamissa arjen jutuissa..

Puhunut vaikka ja mitä mutta perunut sanansa tai jättänyt vain kaikki roikkumaan tulevaisuuteen uudelleen ja uudelleen.

Vituttaa kyllä tällainen käytös, että puhutaan ja lupaillaan mutta mitään ei tapahdu.

Hänellä on kyllä sitoutumisvaikeuksia mutta olisi nyt rehellinen ja sanoisi suoraan, etten ole potentiaalinen ehdokas parisuhteeseen hänelle eikä jakaisi niitä ympäripyöreitä vastauksiaan kun olemme sitoutumisesta keskustelleet.

Minulla on mennyt jo maku. Ystävänä hieno ihminen mutta muuta ei näytä tulevan.

Tuli vielä mieleen kun hän alkoi perumaan yhteisiä tekemisiä. Sanoin, että minulle on tärkeintä rehellisyys. Muulla ei ole väliä, eli voi herra sanoa suoraan jos ei kiinnosta niin meidän ei tarvitse suunnitella jatkossa yhteistä tekemistä ja jatketaan niin kuin tähänkin saakka eli kavereina.

No hän sanoi, ettei ole siitä kiinni ja häntä oikeasti kyllä kiinnostaa mutta... ja lisää muttia.

Tähän päivään saakka ollut sama tilanne.

Aina vain venytetään koska mutta...

Mistä näitä mutta-miehiä tulee.

Rasittavaa, miksi on niin vaikea sanoa suoraan?

Vierailija
28/29 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole edes varma, tykkääkö hän sinusta! Herranjestas, mitä teet tuommoisen miehen kanssa? Minulla on tuore suhde ja puhutaan ihania asioita joka kerta kun nähdään. (Ja tehdään. ;) ) Ei ole epäselvää, tykkääkö vai ei.

Vierailija
29/29 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi