Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väkivaltaisista lapsista... sekopäistä!

Vierailija
26.06.2018 |

Tyttäreni soitti tänään puistoruokailusta puolihysteerisenä kertoen, että
-Äiti, arvaa mitä??! Se X on täällä!  Mitä mä teen???

-No, syöt, totesin muka vitsikkäänä kysyen, mitä on ruokana.

..

X on lapseni ikäinen henkilö, josta ei ole tarvinnut sitten eskarivuoden jälkeen kärsiä.

-X aikoo kuulema jatkossakin käydä täällä!

Onneksi meitä lähellä on toinenkin leikkipuisto, josta tarvittaessa saa ravintoa.

Voi olla outo ajatus varoa/väistää kiusaajaa, mutta tässä tapauksessa mielestäni viisaampi väistää.

X tahallaan teloi tytärtäni tarhassa pari vuotta; sotki vaatteita, kaatoi, töni.

En ole mikään "mun kullannuppu ja muitten penikat" -ihminen ja kesti n. kuukauden, ennen kuin uskoin todella sen, että X käy kiinni, jolloin kerroin asiasta "tädeille".

Lapseni hyvä ystävä vaihtoi muuton vuoksi koulua ja tämä sama X on nyt hänen luokallaan.

On edelleen väkivaltainen.

Ei kuulema kauniista pyynöissätäkään huolimatta lopeta kiusaamista, esim. väkisin uima-altaaseen työntämistä, vaikka työnnettävä osaakin uida hyvin, muttei halua tulla työnnetyksi veteen altaan reunalta.

..

Lapsi on sekopää.

Eivätkä vanhemmat käsitä sitä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

.... tahallaan teloi tytärtäni tarhassa pari vuotta; sotki vaatteita, kaatoi, töni.

En ole mikään "mun kullannuppu ja muitten penikat" -ihminen ja kesti n. kuukauden, ennen kuin uskoin todella sen, että X käy kiinni, jolloin kerroin asiasta "tädeille..

..

Lapsi on sekopää.

Eivätkä vanhemmat käsitä sitä!

Anna mä arvaan , lapsesi oli "tukilapsi" jo tarha-aikoina.

Vierailija
2/3 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin arvasit: lapseni on hyvin koulussa menestyvä ihminen minun tuellani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti lapsi on ADHD tai joku muu vastaava, nämä lapset tarvitsevat enemmän aikuisen tukea ja valvontaa, et voi syyttää lasta käytöksestä, sillä hän ei voi oireilleen mitään..