Nuoret sinkkunaiset! Kertokaa kriteerejä jotka poikaystäväehdokkaanne pitäisi täyttää jotta voisitte seurustella
Kertokaa kriteereitä jotka nuoren miehen pitäisi täyttää jotta kelpuuttaisitte ehdokkaan poikaystäväksenne.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
asdasddasadsadsdsa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juo alkoholia max 1 kerran kuukaudessa, hyvä työmotivaatio (ihan sama mitä työtä tekee, kunhan tekee tai haluaisi tehdä!), ei kuolaa muita naisia, ei puhu rumasti muista ihmisistä, rakastaa eläimiä, haluaa perustaa perheen, on hyvä ajamaan autoa, ei ole lihava, ei ole väkivaltainen, ei ole rikollinen, on ystävällinen kaikille, pitää naistaan parhaimpana ystävänään ja tasa-arvoisena kumppanina.
Täytän kriteerit lukuunottamatta muista ihmisistä rumasti puhumista ja ystävällisyydestä kaikille. Olen ystävällinen niille ihmisille ketkä ansaitsevat sen, niille ketä en pidä minkään arvoisena olen usein hyvin tyly jos ei ole mitään muuta tarvetta tulla toimeen heidän kanssaan. Joskin yleensä tietoisesti vältän joutumasta tilanteeseen jossa olen tyly, joten näitä tulee hyvin harvoin.
Kertokaapa muuten ikänne myös niin saadaan vähän tilastotietoa.Sinkku M25
Ihmisen luonteesta kertoo kaiken oleellisen se, miten hän kohtelee ihmisiä, joita hänen ei tarvitse oman edun puolesta kohdella hyvin. Jos huomaan ihmisen olevan tyly asiakaspalvelijoille, harmittomille vastaantulijoille, sairaille, vammaisille, tuntemattomille tms. niin totean, ettemme voi olla ystäviä muusta puhumattakaan. Mitä alempana toinen on suhteessa sinuun, sitä tärkeämpää sinun on osoittaa kunnioitusta. Ylempiään lipova kiipijä aiheuttaa vain inhoa.
Näin. Kertoo miehen luonteesta kaiken, että on tyly ihmisille jousta ei pysty hyötymään. EI JATKOON.
Anna sitten sitä reikää kilteille miehille!
Niin, etpä anna. Röyhkeä komistus se on ihana kuitenkin.
Vihaan pinnallisia ihmisiä,eli ei saa olla pinnallinen, enkä pidä siitä, että jollain on tarve kommentoida toisten, ihan tuntemattomienkin ulkonäköä. Lisäksi pitää olla kaikille lähtökohtaisesti ystävällinen ja luonteeltaan rauhallinen ja leppoisa, ei mikään aggressiivinen joka kiihtyy joka asiasta.
Kun olin sinkku, "vaadin" nämä:
- käy töissä, opiskelee, on jo hankkinut ammatin tai yrittää aktiivisesti työllistyä
- ei tupakoi eikä käytä huumeita
- sietää lapsia ja lemmikkejä, kaikista mieluiten jopa pitää niistä
- ei tuhlaile kaikkea rahaa turhuuksiin
Muita ehdottomia ei nyt tule mieleen. Sitten oli joitain toiveita, joista pystyi kyllä joustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
asdasddasadsadsdsa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juo alkoholia max 1 kerran kuukaudessa, hyvä työmotivaatio (ihan sama mitä työtä tekee, kunhan tekee tai haluaisi tehdä!), ei kuolaa muita naisia, ei puhu rumasti muista ihmisistä, rakastaa eläimiä, haluaa perustaa perheen, on hyvä ajamaan autoa, ei ole lihava, ei ole väkivaltainen, ei ole rikollinen, on ystävällinen kaikille, pitää naistaan parhaimpana ystävänään ja tasa-arvoisena kumppanina.
Täytän kriteerit lukuunottamatta muista ihmisistä rumasti puhumista ja ystävällisyydestä kaikille. Olen ystävällinen niille ihmisille ketkä ansaitsevat sen, niille ketä en pidä minkään arvoisena olen usein hyvin tyly jos ei ole mitään muuta tarvetta tulla toimeen heidän kanssaan. Joskin yleensä tietoisesti vältän joutumasta tilanteeseen jossa olen tyly, joten näitä tulee hyvin harvoin.
Kertokaapa muuten ikänne myös niin saadaan vähän tilastotietoa.Sinkku M25
Ihmisen luonteesta kertoo kaiken oleellisen se, miten hän kohtelee ihmisiä, joita hänen ei tarvitse oman edun puolesta kohdella hyvin. Jos huomaan ihmisen olevan tyly asiakaspalvelijoille, harmittomille vastaantulijoille, sairaille, vammaisille, tuntemattomille tms. niin totean, ettemme voi olla ystäviä muusta puhumattakaan. Mitä alempana toinen on suhteessa sinuun, sitä tärkeämpää sinun on osoittaa kunnioitusta. Ylempiään lipova kiipijä aiheuttaa vain inhoa.
Näin. Kertoo miehen luonteesta kaiken, että on tyly ihmisille jousta ei pysty hyötymään. EI JATKOON.
Anna sitten sitä reikää kilteille miehille!
Niin, etpä anna. Röyhkeä komistus se on ihana kuitenkin.
Ei ole kovin kilttiä puhua naisista reikänä.
Vierailija kirjoitti:
- käy töissä, opiskelee, on jo hankkinut ammatin tai yrittää aktiivisesti työllistyä
Muita ehdottomia ei nyt tule mieleen. Sitten oli joitain toiveita, joista pystyi kyllä joustamaan.
Tuollaisiahan palstan naisettomat miehet yleensä ovat. Miten kummassa ette kohtaa?
Ei ylipainoa ja muutenkin huolehtii itsestään. Kulli vähintään keskiverto(joku 15 cm?) ja tykkää paljon seksistä. Ei asu vanhemmillaan ja on itsenäinen. Toivon ettei juo paljon alkoholia ja tekee paljon töitä.
Nuori, tyylikäs ja varakas,
räppää vaan naisist, autoist ja rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita ehdottomia ei nyt tule mieleen. Sitten oli joitain toiveita, joista pystyi kyllä joustamaan.Tuollaisiahan palstan naisettomat miehet yleensä ovat. Miten kummassa ette kohtaa?
Jep itseäkin vähän nauratti, kun täytin kriteerit melkein kaikkien viesteistä pl. pituuskriteerit ja hyvin subjektiiviset jutut. Ehkä sitten palstanaiset ja oikeassa elämässä vastaan tulevat naiset ovat niin erilaisia
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita ehdottomia ei nyt tule mieleen. Sitten oli joitain toiveita, joista pystyi kyllä joustamaan.Tuollaisiahan palstan naisettomat miehet yleensä ovat. Miten kummassa ette kohtaa?
Että mitä? No ei ole. Elämäntapatyöttömiä alkoholiongelmaisia jotka istuu persauksillaan odottamassa että äi-- nainen tulee ja pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mitä? No ei ole. Elämäntapatyöttömiä alkoholiongelmaisia jotka istuu persauksillaan odottamassa että äi-- nainen tulee ja pelastaa.
Niinpä. Ihan juntteja. Ei löydy vielä Suomesta kunnollista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ylipainoa ja muutenkin huolehtii itsestään. Kulli vähintään keskiverto(joku 15 cm?) ja tykkää paljon seksistä. Ei asu vanhemmillaan ja on itsenäinen. Toivon ettei juo paljon alkoholia ja tekee paljon töitä.
Liian pieni kulli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni kulli!
Kunhan on JÄTTIkulli, niin muulla ei mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni kulli!
No riippuu vitusta. Kyllä tollasen pitäs yleensä riittää..
hyi että naurattaa noi 15cm katkaravut :DDDD
Vierailija kirjoitti:
hyi että naurattaa noi 15cm katkaravut :DDDD
Jartsa hei. Vaikka sulla on se 16cm, niin olet muuten niin epäkiinnostava, ettei naiset lämpene sulle.
- minä pidän miehestä
- mies pitää minusta
- meillä synkkaa
- hän haluaa samoja asioita kuin mä
- kunnollinen esim. käy töissä, osaa siivota ja maksaa laskuja jne
- perus hyvä luonne esim. ystävällinen, huolehtivainen, huomaavainen, hauska. omaa käytöstapoja.
... eipä oikein muuta. :D
Helpompaa valikoida kriteereitä mitä EI pidä täyttää, ja näitä itselleni olisi ainakin seuraavat: sovinisti, rasisti, uusavuton, uskovainen, riidanhaluinen, väkivaltainen, elämänkoululainen, medialukutaidoton, miesasiamies, aseksuaali, narkomaani, juntti, sairaalloisesti yli- tai alipainoinen...
Tän palstan tuntien saisin hitonmoiset vihat jos kertoisin.. joten taidanpa jättää välistä.
Tässähän on huvittavinta se, että ei ajatusmaailmani näy käyttäytymisessäni ollenkaan ja teet hyvin vääriä johtopäätöksiä noiden muutaman lauseen perusteella. Jos tapaisit minut tosielämässä niin et kuvailisi minua noin, päinvastoin, pikemminkin ystävällisenä ja mukavana persoonana. Se johtuu siitä, että valtaosa ihmisistä täyttää kriteerit siihen että voi olla perusmukava, mutta sitten ne harvat ketkä ansaitsevat tulla kohdelluksi kuin paskaa, ansaitsevat sen. Eivät konkreettisesti mutta välillisesti, kaikkia ei tarvitse miellyttää. Jos ei ole vihollisia, ei ole puolustettavia kantojakaan ja mikään ei ole tylsempää kuin ihminen joka ei ota kantaa asioihin ja myötäilee yleisiä mielipiteitä sen pelossa että toiselle tulee paha mieli. Kohtele muita kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan - eli sanon asiat suoraan niitä kiertelemättä kun sille on aihetta.