Liian kallis risti?
120€ rippirististä onko se liikaa? Kummilapsi sai itse valita ja valitsi sen. Oltiin sovittu että saa itse valita mieluisen eikä hän tiennyt sen hintaa,minä kyllä tiesin. Itseäni ei hinta häiritse mutta saakohan se jotain kauhisteluja aikaan....
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
No kenen mielestä sen pitäisi olla liian kallis jos ei kerran saajan eikä antajan? Naapurin? Äidin?
Eikai kenestäkään.Ajattelin vain että yleensä kai kummit ostaa sen omin nokkinensa ja nuori ei välttämättä siitä tykkää.Nyt kun itse valitsi niin tykkää siitä kuten myös antaja eli minä. Varmaan siitäkin joku vinkuu että NIIN KALLIS! 😁
Kuka sen hinnan sinun lisäksesi tietää?
Mä asetin rippiristille hintarajan, koska tiesin että jotkut ristit on aika kalliitakin, yli 400euroakin. Nuori ei välttämättä katsele paljon hintoja kun haluaa mieleisen. Sai valita sit mieleisensä sillä sovitulla hinnalla ja hyvin löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen hinnan sinun lisäksesi tietää?
Netistähän se löytyy jos joku utelias haluaa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mä asetin rippiristille hintarajan, koska tiesin että jotkut ristit on aika kalliitakin, yli 400euroakin. Nuori ei välttämättä katsele paljon hintoja kun haluaa mieleisen. Sai valita sit mieleisensä sillä sovitulla hinnalla ja hyvin löytyi.
Oli meilläkin hintaraja mutta ei siitä lapselle kerrottu sen ihmeemmin.Muutaman kympin meni yli mutta ei sillä merkitystä kun oli mieluinen.
Täytyy sanoa että ensimmäinen asia joka tulee mieleen selvittää ei ole ripille päässeen rippiristin hinta. Mukava että kummilapsesi sai mieleisen rippiristin. Eipä se hinta muille kuulu.
Minä kerroin rippiristin hinnan lapselle jälkikäteen - että osaa olla hukkaamatta sitä!
Oon ostanut kummipojalle just ton hintaisen ristin, musta se oli ihan sopivan hintainen.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että ensimmäinen asia joka tulee mieleen selvittää ei ole ripille päässeen rippiristin hinta. Mukava että kummilapsesi sai mieleisen rippiristin. Eipä se hinta muille kuulu.
Kyllä niitä uteliaita kyyliä on.
Onko tuon hintasessa ristissä edes kultaa?
Anna lapselle suuri puuristi ja laita hatuksi orjantappurakruunu. Ei maksa paljoa ja on lähempänä totuutta kuin kultainen bling bling risti.
Jos siinä oli jo ketjukin, niin eihän se ollut edes älyttömän kallis. Me ollaan laitettu kummilapsille hintarajaksi 200€ risti+ketju. Jos on valinnut halvemman, niin sitten on saanut toisen lahjan lisäksi. Viiden kummilapsen kanssa toimittu noin, nyt yksi vielä jäljellä.
No kenen mielestä sen pitäisi olla liian kallis jos ei kerran saajan eikä antajan? Naapurin? Äidin?