Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheenisä löi lasta Ruotsinlaivalla. Sivustakatsoja olisi laittanut isän tuollaisen toiminnan takia laivaputkaan

Vierailija
26.06.2018 |

En tiennytkään että laivoistakin löytyy putka sitä varten, jos sellaista tarvitaan. Uusi juttu mulle. 😲

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005733676.html

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi perseilee kaupassa, isä tönäisee - kukkahattu sattuu paikalle.

"Kyllä se isä on hakannut sitä lasta ja linnaan ja putkaan ja somelynkkays päälle!!!!!!"

Ihan suunnattomat mittasuhteet saa kyllä joka ikinen tällä palstalla puitu asia. Jokainen mamma on itse täydellisyys kumminkin :D Pikku hiprakassa ollut isi on luultavasti tuupannut huonosti käyttäytyvää kakaraansa ja siitä on saatu iltalehteen otsikot.

Koko maa olisi sekaisin, jos samainen isä olisi puristanut vierasta naista pakarasta "pikkurhiprakassa".

Jostain syystä #metoo-kamppis koskee kaikessa tekopyhyydessään pelkkiä naisia. "Mitä väliä, jos jotakin ärsyttävää ipanaa nyt vähän lyödään?" :D :D :D

Olette oksettavaa sakkia.

Miten joku hel-vetin "minä myös" liittyy tähän??? :DD

Vierailija
122/125 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi perseilee kaupassa, isä tönäisee - kukkahattu sattuu paikalle.

"Kyllä se isä on hakannut sitä lasta ja linnaan ja putkaan ja somelynkkays päälle!!!!!!"

Ihan suunnattomat mittasuhteet saa kyllä joka ikinen tällä palstalla puitu asia. Jokainen mamma on itse täydellisyys kumminkin :D Pikku hiprakassa ollut isi on luultavasti tuupannut huonosti käyttäytyvää kakaraansa ja siitä on saatu iltalehteen otsikot.

Koko maa olisi sekaisin, jos samainen isä olisi puristanut vierasta naista pakarasta "pikkurhiprakassa".

Jostain syystä #metoo-kamppis koskee kaikessa tekopyhyydessään pelkkiä naisia. "Mitä väliä, jos jotakin ärsyttävää ipanaa nyt vähän lyödään?" :D :D :D

Olette oksettavaa sakkia.

Miten joku hel-vetin "minä myös" liittyy tähän??? :DD

Sitten, että jostakin syystä naiset ylentävät itsensä nyt pyhiksi lehmiksi (heh), joita vahingossa hipaisemalla tai väärällä tavalla katsomalla saa aikaa somemyrskyn ja iljettävän sian tittelin, koska ME TOO. Samaan aikaan sitten vähätellään, kun aikuiset miehet kurittavat lapsiaan.

Joko ymmärsit? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaha olipa kova pahoinpitely. Syyttämättäjättämis päätös oli oikein. Sivustakatsoja optikolle

Vierailija
124/125 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaako pahoinpitelyä huutaneita nyt? Missä se lapsen eteenpäin lennähtäminen oli? Olen lasten fyysistä kurittamista vastaan, enkä hyväksy luunappeja enkä tukistamista, ja silti minusta tuo ei ollut kohun kokoon suhteutettuna yhtään mitään. Olipa tosi kamala teko isältä tosiaan, not.

Vierailija
125/125 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä saatiin oikein kunnon kohu aikaan taas. Täälläkin suurin osa oli jo laittamassa vankilaan ja ties mihin. Hävetkää! 

Onneksi sattui olemaan kamera kohdalla. 

Tuollaisesta perättömästä rikosilmoituksesta pitäisi tuomita sakkoihin ja korvauksiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi