Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli tilannut meille lomamatkan ja arvatkaapas mitä!

Vierailija
25.06.2018 |

Kertokaa mulle, miten tämä voi olla mahdollista!? Että mua suututtaa ja kovaa!
Mies oli tilannut meille lomamatkan Kreikkaan. Meillä on 5 ja 6v lapset, joten sovimme jo alussa, että mies huolehtii isommasta lapsesta ja minä istun pienemmän vieressä. No, asia oli molemmille fine, joten en puuttunut asiaan enää tuon kummemmin.
No, koneeseen noustuamme selvisi, että minulla ja molemmilla lapsilla oli vierekkäin paikat, siis kaikilla kolmella yhdessä. Kysyin mieheltä, että missä ihmeessä hänen paikka on? Mies virnuili ja istui kahden nuoren naiseen väliin?! Meinasin nähdä tähtiä. Olin niin vihainen.. Mies teki tuon aivan tahallaan! Siellä se mies nautti kaljaa kahden naisen välissä, kun minä katselen lasten kanssa värityskirjojen kuvia. Ja kyllä..mies sai kuulla asiasta koko lomareissun. Minun puolestani olisi tehnyt mieli lähettää koko mies kotimatkalla.
Miten tuo voi olla mahdollista, että mies on päässyt kahden nuoren naisen väliin istumaan? Sattumaako? Nuo naiset olivat yhdessä näköjään matkalla..

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentoyhtiö määrää paikat. Jollette maksa niistä erikseen. Ja senhän näkee matkavarauksesta.

Itse sain check-in automaatiilla valita paikan ja ilman lisämaksua

Vierailija
62/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko nolompaa olla kuin lentokoneessa kaljaa kittaava perheenisä, joka vikittelee nuoria naisia muutama penkkirivi omista lapsistaan?

Mikä siinä on kahden hyvännäköisen muikkiksen välissä istua, ja tuntea kuinka muikkisten katseet hakeutuvat etumukseeni. Voin ohimennen vahingossa hipaista sen paremman näköisen pohjetta. 

Ja siinä vaiheessa kun yölennon valot sammuvat, niin viltin alla voi tehdä vaikka mitä kivaa.

Omaa vaimoa kerkeää työstämään myöhemminkin jos ei muuta ole tiedossa.

t: Mies.

Ymmärrätkö, miten limaisilta juttusi kuulostaa? Ja vaikka kommenttisi olisi vitsi, se on huono vitsi. Ei ole ällömpää asiaa, kuin ukko joka kehuskelee sillä, että pettää puolisoaan aina kun siihen vain tilaisuuden saa. Itse olet ällötys vaimosi valinnut ja ainoa hyvä asia jonka voit tehdä on antaa hänelle vapaus takaisin ja sen jälkeen voit heilutella niitä peittoja vieraiden ihmisten kanssa yölennolla niin paljon kuin sielu sietää . Yäk! Kaikkea se maa päällään kantaa.... 

Luoja minua tuollaisilta kuvatuksilta suojelkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava nainen, ei ihme että mies halusi penkin muualta.

Vierailija
64/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

toivottavasti muistit murjottaa koko loman ja muistutella asiasta päivittäin useaan otteeseen! Ja hommasit itselles paikan businessluokasta jonkun hopeaketun vierestä paluulennolle!

Vierailija
65/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi vähän epäselväksi annoitko lomalla poskihoitoa miehellesi

Vierailija
66/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko nolompaa olla kuin lentokoneessa kaljaa kittaava perheenisä, joka vikittelee nuoria naisia muutama penkkirivi omista lapsistaan?

Mikä siinä on kahden hyvännäköisen muikkiksen välissä istua, ja tuntea kuinka muikkisten katseet hakeutuvat etumukseeni. Voin ohimennen vahingossa hipaista sen paremman näköisen pohjetta. 

Ja siinä vaiheessa kun yölennon valot sammuvat, niin viltin alla voi tehdä vaikka mitä kivaa.

Omaa vaimoa kerkeää työstämään myöhemminkin jos ei muuta ole tiedossa.

t: Mies.

Ymmärrätkö, miten limaisilta juttusi kuulostaa? Ja vaikka kommenttisi olisi vitsi, se on huono vitsi. Ei ole ällömpää asiaa, kuin ukko joka kehuskelee sillä, että pettää puolisoaan aina kun siihen vain tilaisuuden saa. Itse olet ällötys vaimosi valinnut ja ainoa hyvä asia jonka voit tehdä on antaa hänelle vapaus takaisin ja sen jälkeen voit heilutella niitä peittoja vieraiden ihmisten kanssa yölennolla niin paljon kuin sielu sietää . Yäk! Kaikkea se maa päällään kantaa.... 

Luoja minua tuollaisilta kuvatuksilta suojelkoon.

Ei siinä ole mitään ällöttävää että mies on luotu kylvämään siementään.

Vierailija
67/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee ne vakipaikat aina kun lennämme Finnairilla. Siis on valittu ne joskus aikoinaan, se on muistaakseni joku Finnair Club ja siihen kuuluva vakinumero. Saan aina kännykkään tiedot erikoistarjouksista ja onko mahdollisuus vaihtaa parempaan luokkaan. Siis on mahdollista valita paikkansa ja muita etuja ja pisteitä.

Vierailija
68/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheitä ei enää laiteta istumaan vierekkäin, pitäisi ostaa maksulliset paikat sitä varten. Oltiin keväällä matkalla, minut ja kaksi alle kouluikäistä lasta oli sijoitettu koneen takaosaan ja mies 20 penkkiriviä eteen meistä!!! Huomattiin tämä onneksi kentällä ja saatiin vaihdettua vierekkäiset paikat. Tästä edes täytyy ilmeisesti ostaa maksulliset paikat, että päästään vierekkäisille riveille. Tätä käytäntöä ei ollut vielä vuosi sitten lomalennoilla.

Vierailija
69/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aina pakko valittaa kaikesta? Ei saa kauhean aikuismaista kuvaa kun pakko tuollaisestakin tulla tänne avautumaan .

Vierailija
70/71 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sellulliittiperseinen suomalainen nainen humalassa Turkissa etsimässä lomaromanssia ;) Nolousprosentti 110, eli kyllä saa kansakuntana hävetä taas kerran

Vierailija
71/71 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma lasten kanssa ulkomailla ei ole äidille lomaa vaan sitä samaa s**tanan lastenhoitoa mutta vaan eksoottisemmassa paikassa ja ilman pyykkäysmahista. Ja ns.loma huoneistohotellissa ei ole  loma senkään vertaa koska siellä joutuu vielä  kokkaamaankin ja maksaa siitä että pääsee ulkomaille kokkaamaan.Juu ei kiitos.

Sama pätee mökkeilyyn. Kaikki tuollainen siirtyy kunnes kenenkään perässä ei tarvitse juosta eikä  ketään vahtia tai passata.