Mies oli tilannut meille lomamatkan ja arvatkaapas mitä!
Kertokaa mulle, miten tämä voi olla mahdollista!? Että mua suututtaa ja kovaa!
Mies oli tilannut meille lomamatkan Kreikkaan. Meillä on 5 ja 6v lapset, joten sovimme jo alussa, että mies huolehtii isommasta lapsesta ja minä istun pienemmän vieressä. No, asia oli molemmille fine, joten en puuttunut asiaan enää tuon kummemmin.
No, koneeseen noustuamme selvisi, että minulla ja molemmilla lapsilla oli vierekkäin paikat, siis kaikilla kolmella yhdessä. Kysyin mieheltä, että missä ihmeessä hänen paikka on? Mies virnuili ja istui kahden nuoren naiseen väliin?! Meinasin nähdä tähtiä. Olin niin vihainen.. Mies teki tuon aivan tahallaan! Siellä se mies nautti kaljaa kahden naisen välissä, kun minä katselen lasten kanssa värityskirjojen kuvia. Ja kyllä..mies sai kuulla asiasta koko lomareissun. Minun puolestani olisi tehnyt mieli lähettää koko mies kotimatkalla.
Miten tuo voi olla mahdollista, että mies on päässyt kahden nuoren naisen väliin istumaan? Sattumaako? Nuo naiset olivat yhdessä näköjään matkalla..
Kommentit (71)
Törkeetä ottaa rkastajataret mukaan perhelomalle. Eikö ukollasi ole mitään häpyä?
Ukostasi tulee mieleen isäntä joka istui kymmenisen vuotta sitten lennolla minun ja ystävämme vieressä. Muutama lähtökonjakki oli otettu, hikinen punakka naama ja hölmö hymy naamalla toisti puolen tunnin välein "ai että". Mitään muuta ei herra koko aikana saanut suustaan.
AP kuulostaa niin veemäiseltä ihmiseltä, että en ihmettele miehen valintaa.
Mitäs se lento Kreikkaan kestää, 2 tuntia? Ai niin paitsi Prv Eörlains 9 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Voiko nolompaa olla kuin lentokoneessa kaljaa kittaava perheenisä, joka vikittelee nuoria naisia muutama penkkirivi omista lapsistaan?
Mikä siinä on kahden hyvännäköisen muikkiksen välissä istua, ja tuntea kuinka muikkisten katseet hakeutuvat etumukseeni. Voin ohimennen vahingossa hipaista sen paremman näköisen pohjetta.
Ja siinä vaiheessa kun yölennon valot sammuvat, niin viltin alla voi tehdä vaikka mitä kivaa.
Omaa vaimoa kerkeää työstämään myöhemminkin jos ei muuta ole tiedossa.
t: Mies.
Hihii, ja sitten naiset ihailevat näitä ukkoja ja erotessa haluvat uuden ukon ja hohhoijaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi hirviömamma, ellei sitten provo?
Hoitaessaan yksin yhteiset lapset pitkän lennon aikana?
Sattuiko lobotomia?
ohis
Miten niin pitkän!? Sinne menee 4 tuntia...!
Vierailija kirjoitti:
Öö, meilläkin on 2 lasta ja jos käy noin että saadaan 3+1 paikat niin kumpikin vanhemmista on puolet lennosta lasten kanssa ja puolet yksittäisellä paikalla (tietenkin).
En tosin usko koko juttua...
No usko pois, kyllä näitä idioottiukkoja joku huolii puolisokseen ja tekee niiden kanssa lapsiakin. Onpa fiksua porukkaa todellakin.
Mietin itse asiassa, että meidänkin perhe vaikutti varmaan vieraiden silmissä varsin konservatiiviselta, kun meille annettiin myös paikat noin 3+1 ja mä istuin lasten keskellä, koska molemmilla on nyt taas vahva äiti-vaihe ja päästiin noin helpommalla kuin jos oltais aiheutettu eksistentiaalikriisi 3-vuotiaalle sanomalla, että äiti istuu eri rivillä :D
Ja mies on kaukana siasta. En jätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää ihan kaukaa haettu ole. Itsekin olin viime lomamatkalla jokusen rivin erillään vaimosta ja lapsista. En alkanut venkslaamaan kun sain paikan hätäpoistumisriviltä. Sattumalta viereen osui kaksvitonen mimmi joka oli kavereistaan erillään. Matka meni oikein rattoisasti jutellen 😁
Jep ihmiset ripotellaan miten sattuu, jos ei maksa sitä omaa paikanvalintaa.
Harvemmin kyllä niin, että ne kaksi yhdessä matkustava olisi samalla rivillä mutta ventovieras siinä välissä...? Ellei sitten tytöt olleet juonineet, että saisivat pitää ehkä sen Keskipaikan tyhjänä jos lento ei ole täysi (ja olisivat siis maksaneet omista paikoistaan ekstraa)
Mutta niinkuin joku sanoi, jos kuitissa rumpu lisämaksua paikan valinnasta on tuo ripottelu ollut lentoyhtiön sattumaa ei miehesi katala juoni.
Minä ja mieheni varaamme aina ikkuna- ja käytäväpaikan siinä toivossa, että keskipaikka jää tyhjäksi. Yleensä jää, sillä minulla on kulta- ja miehellä timanttikortti, eli viereiset paikat täytetään viimeiseksi, jos kone tulee ihan täyteen. Matkasta riippuen minä ehdotan keskipaikan saaneelle omaa ikkunapaikkaani (aina onnistuu) tai jos haluan nukkua, pysyn paikallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit mennyt itse sinne naisten väliin ja antanut miehesi istua lastenne kanssa. Voi niitä samaan seurueeseen kuuluvien paikkoja vaihtaa.
Meidän perheessä on vain kolme jäsentä. Kätevää lennoilla. Voi istua oman porukan kanssa.En kiusallakaan ottanut mieheen kontaktia. Ainakin hauskaa heillä näytti olevan, kun kävelin lasten kanssa vessaan herran ja näiden naikkosten penkkirivin ohitse. Siellä se kittasi kaljaa.
AP.Luultavasti myös livahtivat jossain vaiheessa vessaankin yhdessä...
Tottakai ja kapteeni mukana.
En tiennytkään, että lentoyhtiöltä voi tilata paikat "kahden hemaisevan sinkkublondin" väliin. Minäpä kokeilen ensi kerran päästä kahden "isomunaisen ja -lompsaisen liituraitakomistuksen" väliin.
Ap, sinä olet joko täysi juntti tai trollipöljä. Fksu pari olisi vaihtanut paikkoja keskenään puolessa matkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille Finnair yritti tässä pari viikkoa sitten väkisin tarjoilla kimppakivaa. Oltiin varattu paikat etukäteen. Mies istui esikoisen vieressä ja minä seuraavalla rivillä kuopuksen vieressä, ja eiköhän mun viereen pistetty joku hikinen ukko ja mieheni viereen tämän vaimo.
Miten niin kimppakivaa?
Ei tullut mieleen ottaa omaa toukkaa viereen, että tämä kiusaantunut herra olisi päässyt rouvansa viereen?
Sinulla on ukko, jolla on akka.
Oma toukka oli jo vieressä. Lapset olivat ekaa kertaa lentokoneessa, joten haluttiin molemmille ikkunapaikat. Mies ja minä kumpikin keskipaikoilla. Sinä tietenkin vastaavassa tilanteessa olisit luopunut lapsille luvatuista ikkunapaikoista, jotta hikinen ukko ja vaimonsa olisivat päässeet vierekkäin. No, minä en. Ja parisuhteemmekin kesti ihan hyvin, vaikka mies istui monta tuntia tuntemattoman naisen vieressä.
T. Akka.[/
Olisittehan voineet vaihtaa paikkaa tai pyytää pariskuntaa vaihtamaan paikkaa jos olet kimppakivassa enempi naisiin kallellasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli hyvän provon ainekset, mutta miksi ihmeessä sotkit loppuun jotain nuoria naisia? Loppitulos on koominen.
Ei tämä ole mikään Provo, siksihän ihmettelen, miten tuo on ylipäätään mahdollista?!AP.
AP, lauseen keskellä provo kirjoitetaan pienellä, kotikaupunkisi Porvoo isolla..
Tämä tarinahan voisi olla tosi. Olettaen siis, että penkkirivit oli 3+3+3.
Mies olisi lukenut varausvinkkejä ja varannut tarkoituksella yhden paikan keskeltä, koska näin on paras mahdollisuus saada tyhjä paikka viereen tai koko rivi itselle, jos kone ei ole täynnä.
Oisko niin kova pelimies? tuskinpa.
Se mihin kuitenkin uskon on se, että mies on istutettu siihen käytäväpaikalle heti perheen viereen, eikä keskelle. Ehkä siihen viereen on sitten osunut nuori nainen ja tätä tarinaa on alettu maustamaan siltä pohjalta.
Miksi vedit överiksi?
Niin...lähtöselvityksenhän voi tehdä netissä ja vaikka varailla ne paikat etukäteen. Yksi lentomatka, mitä hittoa, ettekö pysty olemaan erossa toisistanne lennon ajan? Pääasia kai lie että lapsilla on joku joka heistä huolehtii.
Olen omieni kanssa lentänyt aivan vauvasta asti ja he olivat jo kolmevuotiaina varsin reippaita reissaajia vaikka olisi ollut myöhäinenkin ajankohta.
Miehesi tietenkin on ääliö ja voit laittaa hänet paluumatkalla ruumaan tai vaikka peruuttaa hänen lentonsa. Jääköön sinne kohteeseen.
Aika outoa, ettei ne misut vaihtaneet koneessa paikkaa miehesi kanssa. Jos tää juttu on totta, niin kyllä mä olisin kysynyt, että vaihdettaisko paikkoja, että saataisiin istua kaverin kanssa vierekkäin.