Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli tilannut meille lomamatkan ja arvatkaapas mitä!

Vierailija
25.06.2018 |

Kertokaa mulle, miten tämä voi olla mahdollista!? Että mua suututtaa ja kovaa!
Mies oli tilannut meille lomamatkan Kreikkaan. Meillä on 5 ja 6v lapset, joten sovimme jo alussa, että mies huolehtii isommasta lapsesta ja minä istun pienemmän vieressä. No, asia oli molemmille fine, joten en puuttunut asiaan enää tuon kummemmin.
No, koneeseen noustuamme selvisi, että minulla ja molemmilla lapsilla oli vierekkäin paikat, siis kaikilla kolmella yhdessä. Kysyin mieheltä, että missä ihmeessä hänen paikka on? Mies virnuili ja istui kahden nuoren naiseen väliin?! Meinasin nähdä tähtiä. Olin niin vihainen.. Mies teki tuon aivan tahallaan! Siellä se mies nautti kaljaa kahden naisen välissä, kun minä katselen lasten kanssa värityskirjojen kuvia. Ja kyllä..mies sai kuulla asiasta koko lomareissun. Minun puolestani olisi tehnyt mieli lähettää koko mies kotimatkalla.
Miten tuo voi olla mahdollista, että mies on päässyt kahden nuoren naisen väliin istumaan? Sattumaako? Nuo naiset olivat yhdessä näköjään matkalla..

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakkaani. Oli niin houkuttelevaa seuraa tarjolla, etten pystynyt kuin istumaan niiden naisten keskelle. Oli mukavaa nautiskella vähän olutta heidän seurassaan. Yritin pitää katselinjani kyllä suorassa ja kohti kattoa parhaani mukaan, vaikka silmäni olisi kyllä mieluiten eksynyt muuallekin.

Terv. Miehesi

Vierailija
22/71 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko nolompaa olla kuin lentokoneessa kaljaa kittaava perheenisä, joka vikittelee nuoria naisia muutama penkkirivi omista lapsistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää ihan kaukaa haettu ole. Itsekin olin viime lomamatkalla jokusen rivin erillään vaimosta ja lapsista. En alkanut venkslaamaan kun sain paikan hätäpoistumisriviltä. Sattumalta viereen osui kaksvitonen mimmi joka oli kavereistaan erillään. Matka meni oikein rattoisasti jutellen 😁

Vierailija
24/71 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin miestäsi.. en seurustelisi tuollaisen ihmisen kanssa sekuntiakaan.

Minä en kyllä säälisi tuollaista limanuljaskaa joka ei vaivaudu edes omista lapsistaan huolehtimaan. Ällöä. En ymmärrä, miten joku saa tuollaisestakin miehestä hyviä fiboja? Mutta tuskinpa ne nuoret neitoset on ukostasi välittäneet. Harva tyttö/nuorinainen piittaa keski-ikäisestä perheenisästä. Ehkä kohteliaisuuttaan voivat pitää seuraa ja naureskella hyväntahtoisesti papparaisen jutuille. Parikymppisistä keski-ikäinen on papparainen.

Vierailija
25/71 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai paluumatkalla sinä sait vuorostasi "omaa lomaa"? Vai vieläkö olette siellä reissussa? Pidä huoli oikeuksistasi. 

Vierailija
26/71 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mulle, miten tämä voi olla mahdollista!? Että mua suututtaa ja kovaa!

Mies oli tilannut meille lomamatkan Kreikkaan. Meillä on 5 ja 6v lapset, joten sovimme jo alussa, että mies huolehtii isommasta lapsesta ja minä istun pienemmän vieressä. No, asia oli molemmille fine, joten en puuttunut asiaan enää tuon kummemmin.

No, koneeseen noustuamme selvisi, että minulla ja molemmilla lapsilla oli vierekkäin paikat, siis kaikilla kolmella yhdessä. Kysyin mieheltä, että missä ihmeessä hänen paikka on? Mies virnuili ja istui kahden nuoren naiseen väliin?! Meinasin nähdä tähtiä. Olin niin vihainen.. Mies teki tuon aivan tahallaan! Siellä se mies nautti kaljaa kahden naisen välissä, kun minä katselen lasten kanssa värityskirjojen kuvia. Ja kyllä..mies sai kuulla asiasta koko lomareissun. Minun puolestani olisi tehnyt mieli lähettää koko mies kotimatkalla.

Miten tuo voi olla mahdollista, että mies on päässyt kahden nuoren naisen väliin istumaan? Sattumaako? Nuo naiset olivat yhdessä näköjään matkalla..

Tottakai se meni, kun oli mahdollisuus. Minäkin tykkään viettää aikaa mieluiten nuorten parikymppisten naisten seurassa. Työpaikalla oli yksi 20 v nainen, jonka kanssa työt sujuu mukavasti. Tänäänkin olin pitkään töissä, koska kotona odotti vanha vaimo huutavan vauvan kanssa.

M 38

Miksi menit sen vanhan vaimon kanssa naimisiin? Ja vielä teit sille lapsenkin? Veikö muna miestä? Varo vain, ettei kohta huuda vauva sen 20v naisen kotonakin.  En voisi enempää ihmistä halveksia, kuin sellaista ihmistä, joka morkkaa vauva-palstalla ihan itse, vapaaehtoisesti valitsemaansa puolisoa ja lapsensa isää/äitiä.  Vanha sanonta "tyhmästä päästä kärsii koko kroppa" pitää paikkansa vielä tänäpäivänäkin. Et voi kuin syyttää itseäsi ja omaa tyhmyyttäsi. Säälin vaimoasi ja lastasi. Parempaa olisivat ansainneet, reppanat.

Vierailija
27/71 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille Finnair yritti tässä pari viikkoa sitten väkisin tarjoilla kimppakivaa. Oltiin varattu paikat etukäteen. Mies istui esikoisen vieressä ja minä seuraavalla rivillä kuopuksen vieressä, ja eiköhän mun viereen pistetty joku hikinen ukko ja mieheni viereen tämän vaimo.

Vierailija
28/71 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää ihan kaukaa haettu ole. Itsekin olin viime lomamatkalla jokusen rivin erillään vaimosta ja lapsista. En alkanut venkslaamaan kun sain paikan hätäpoistumisriviltä. Sattumalta viereen osui kaksvitonen mimmi joka oli kavereistaan erillään. Matka meni oikein rattoisasti jutellen 😁

Jep ihmiset ripotellaan miten sattuu, jos ei maksa sitä omaa paikanvalintaa.

Harvemmin kyllä niin, että ne kaksi yhdessä matkustava olisi samalla rivillä mutta ventovieras siinä välissä...? Ellei sitten tytöt olleet juonineet, että saisivat pitää ehkä sen Keskipaikan tyhjänä jos lento ei ole täysi (ja olisivat siis maksaneet omista paikoistaan ekstraa)

Mutta niinkuin joku sanoi, jos kuitissa rumpu lisämaksua paikan valinnasta on tuo ripottelu ollut lentoyhtiön sattumaa ei miehesi katala juoni.

Vierailija
29/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo Airlinesin palveluun kuuluu, että keski-ikäiset perheenisät sijoitetaan isojen tissien väliin.

Vierailija
30/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikan saa monilla lentoyhtiöillä valita vielä vapaana olevista kun tekee check-inin netissä, kaikki enemmän matkustavat tämän kyllä tietävät. Otetaan usein paikka noin että keskipaikka jää tyhjäksi, harva siihen haluaa ja näin saa enemmän tilaa. Jos kone tulee täyteen ja keskipaikalle sattuu joku limainen ukko niin sitten vain kärsitään.

Vierailija
31/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko itse mielummin istunut isotissisten misujen vieressä?

Nonni, katso kuinka miehesi taas uhrautui puolestasi.

Vierailija
32/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarjosi tiskin alta parikymppiä molemmille typyille, et on hyvät näköalat.

Vierailija
33/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kävi hyvä flaksi.

Vierailija
34/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän se paikkoja varatessaan ole voinut tietää, keitä sen viereen tulee istumaan, joten se on sattumaa.

Vierailija
35/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Ansaitset parempaa!

Vierailija
36/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille Finnair yritti tässä pari viikkoa sitten väkisin tarjoilla kimppakivaa. Oltiin varattu paikat etukäteen. Mies istui esikoisen vieressä ja minä seuraavalla rivillä kuopuksen vieressä, ja eiköhän mun viereen pistetty joku hikinen ukko ja mieheni viereen tämän vaimo.

Miten niin kimppakivaa?

Ei tullut mieleen ottaa omaa toukkaa viereen, että tämä kiusaantunut herra olisi päässyt rouvansa viereen?

Sinulla on ukko, jolla on akka.

Vierailija
37/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule miehellä ollut helppo reissu siellä misujen välissä puristuksissa ja kuunnella muotilätinöitä 😁

Vierailija
38/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, meilläkin on 2 lasta ja jos käy noin että saadaan 3+1 paikat niin kumpikin vanhemmista on puolet lennosta lasten kanssa ja puolet yksittäisellä paikalla (tietenkin).

En tosin usko koko juttua...

Vierailija
39/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kimppakivaa?

Ei tullut mieleen ottaa omaa toukkaa viereen, että tämä kiusaantunut herra olisi päässyt rouvansa viereen?

Sinulla on ukko, jolla on akka.

Oma toukka oli jo vieressä. Lapset olivat ekaa kertaa lentokoneessa, joten haluttiin molemmille ikkunapaikat. Mies ja minä kumpikin keskipaikoilla. Sinä tietenkin vastaavassa tilanteessa olisit luopunut lapsille luvatuista ikkunapaikoista, jotta hikinen ukko ja vaimonsa olisivat päässeet vierekkäin. No, minä en. Ja parisuhteemmekin kesti ihan hyvin, vaikka mies istui monta tuntia tuntemattoman naisen vieressä.

T. Akka.

Vierailija
40/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän se paikkoja varatessaan ole voinut tietää, keitä sen viereen tulee istumaan, joten se on sattumaa.

On voinut tietää, jos on varannut misujen matkat.